آزمون دولینگو Duolingo چیست ،معرفی نمونه و منابع کلینیک زبان رفیعی | iranbritish

در حین انجام آزمون دولینگو، باید قوانین زیر را به دولینگو دقت اجرا کنید. عدم رعایت هریک از این قوانین، می‌تواند اعتبار مدرک دولینگو را خدشه‌دار کند. به همین دلیل ناظران، آزمون شما را لغو کرده و نتیجه‌ای به شما ارائه نمی‌دهد و حتی در برخی موارد شما را از شرکت در دوره‌های بعدی آزمون نیز محروم خواهند کرد.

  • آزمون دولینگو از سال 2020 تاکنون در زمینه سنجش میزان مهارت زبانی متقاضیان مهاجرت و تحصیل در دانشگاه‌ها موفق عمل کرده و امروزه بیش‌از 4000 موسسه مدرک این آزمون را معتبر می‌دانند.
  • با ساخت اکانت در این سایت با نام کاربری (ایمیل) و پسورد تعیین شده می­توان فرم ثبت سفارش در صفحه را تکمیل کرده و از شرایط آزمون اطلاع حاصل کنیم.
  • بنابراین، اگر با تسک ۲ آزمون آشنا هستید، می‌توانید با رعایت اصول و تکنیک‌های آن، به‌خوبی از عهده این بخش بربیایید و اگر آشنایی ندارید، کافی‌ست نمونه سؤال‌های تسک ۲ آیلتس را تهیه و تمرین کنید.

در کلاس های خصوصی دو نفره، شهریه هر جلسه بین دو نفر تقسیم میشود و نصف شهریه جلسه ذکر شده برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد. تمام شهریه ها برای کلاس های آنلاین بوده و برای کلاس های حضوری 20% به شهریه چارت بالا اضافه خواهد شد. کسانی که در سطخ upper-intermediate به بالا قرار ندارند ابتدا ملزم به گذراندن دوره های General English می باشند.

چه دانشگاه‌هایی نمره  این آزمون را معتبر تلقی کرده و می‌پذیرند؟

ریپورت نمرات و ارسال به دانشگاه های مقصد برای آزمون دولینگو نامحدود است ولی برای آزمون های تافل و آیلتس به جز چند مورد اول، همراه با پرداخت هزینه رویپورت نمره همراه است. هزینه ثبت نام آزمون دولینگو 49 دلار امریکا است که در مقایسه با هزینه بالای 200 دلاری آزمون هایی مثل تافل و آیلتس هزینه بسیار پایین تری است. نتیجه آزمون دولینگو تا 48 ساعت پس‌از شرکت درآن اعلام خواهد شد و این‌درحالی است که انتشار نتایج آزمون‌های تافل و آیلتس بین 10 روز تا 14 روز به‌طول می‌انجامد. همان‌طورکه گفتیم آزمون زبان انگلیسی Duolingo به‌صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود و شما می‌توانید در خانه شخصی خود و در یک اتاق مناسب و خلوت، دراین آزمون شرکت کنید و نمره نهایی که بدست می‌آورید تا دو سال اعتبار خواهد داشت.

آمادگی برای آیلتس بدون کلاس امکان پذیر است؟

دوره های آمادگی آزمون دولینگو موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی و برنامه ریزی شده اند که شما را برای نمره مدنظرتان آماده خواهند کرد. این دوره ها به صورت دقیق و مجزا هر ۴ مهارت اسپیکینگ،‌ ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ را به خوبی و با تمامی تکنیک ها و جزئیات کامل به شما آموزش خواهند داد. همچنین شیوه مدیریت زمان آزمون و روش های مختلف برای گرفتن بهترین نتیجه در آزمون به شما آموزش داده می شود. البته برای اطمینان از اینکه دانشگاه موردنظر شما این تست را می پذیرد یا نه می توانید وارد سایت اصلی آزمون دولینگو englishtest.duolingo.com شوید وبا توجه به مقطع تحصیلی خود همچنین کشور مقصد بررسی لازم را انجام دهید . سلام وقتتون بخیر میخواستم ازتون بپرسم به هنگام ثبت نام آزمون دولینگو، برای ارائه ی مدارک شناسایی مورد نیاز، حتما باید پاسپورت داشته باشیم؟ یا هر مدرک شناسایی دیگری را میشود ارائه داد؟ خیلی ممنون میشم اگر سوالم رو جواب بدید. در بخش پیشین اولین سربرگ موجود در صفحه اصلی حساب کاربری آزمون زبان دولینگو را بررسی کردیم؛ یعنی گزینه حال اگر به قدر کافی با فضای کلی آزمون و چارچوب آن آشنا شدید نوبت به آن رسیده تا سراغ مراحل اصلی آزمون بروید.

حالا سؤال اینجاست که کدام‌یک از دانشگاه‌های کانادا، مدرک آزمون دولینگو را قبول می‌کنند. در صفحه بعدی، مرکز آزمون دولینگو به شما می‌گوید که با این سطح از پاسخگویی در آزمون آزمایشی، مهارت شما در چه سطحی است. خب اگر دوست دارید بدانید که چطور می‌توانید در این آزمون شرکت کنید، هزینه آن چقدر است و یا برای موفقیت در آزمون دولینگو از چه منابعی باید استفاده کنید و… توصیه می‌کنم در ادامه مطلب با ما همراه باشید. با توجه به راحتی برگزاری، هزینه آزمون و سرعت دریافت کارنامه و کاهش استرس می توان گفت دولینگو بسیار راحت تر از آیلتس است.

آزمون دولینگو (Duolingo) تنها آزمون زبان انگلیسی که در زمان شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌­شود.

آزمون دولینگو Duolingo چیست ،معرفی نمونه و منابع کلینیک زبان رفیعی | iranbritish

توسط باربری

باربری