گیربکس کامل لیفتراک تویوتا آرون ماشین گیربکس کامل لیفتراک تویوتا | توکو لیفتراک

در لیفتراک های اتوماتیک برای حرکت لیفتراک به سمت جلو و یا عقب نیازمند اهرمی هستیم تا به سیستم گیربکس دستور لازم را برای حرکت ارسال کند. دسته دنده حرکت لیفتراک، ظاهری شبیه اهرم راهنمای خوروهای سواری را دارد، با این تفاوت که از … گیربکس‌ها به همان اندازه که مهم هستند از قطعات متعددی نیز تشکیل می‌شوند. مهم‌ترین بخش یک گیربکس چرخ‌دنده‌های آن هستند که بسته به نوع گیربکس در اشکال و جنس‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ALLISON TRANSMISSION.ir فروشگاه مرکزی الیسون ایران

گیربکس های هیدرواستاتیک فقط در لیفتراک های لینده (linde) یا یوهانگریش (juheinrich) استفاده می شود. جنس این بخش از چدن ریخته‌گری است و چرخ دنده‌ها، یاتاقان‌های گیربکس و محورها را در خود جای می‌دهد. هنگام برداشتن لیفتراک خود برای سرویس و صحبت با مکانیک ، در مورد مشکلاتی که با آن روبرو هستید با او صحبت کنید . اما، دانستن کافی برای گوش دادن و صحبت در مورد مشکلات انتقال لیفتراک که ممکن است داشته باشید، مهم است.

پخش لوازم یدکی مزدا 3 و مزدا 3نیو و لوازم یدکی مزدا FL مزدا 323 GLX مزدا 323 F مزدا 3 مزدا 3 NEW
موتوری وبدنه و کلیه قطعات زیربندی و جلو … این نوع گیربکس ها برای استفاده در لیفتراک هایی مناسب اند که تنها بر روی سطوح ناهموار حرکت می کنند. گیربکس هیدرواستاتیک به قدرت و سرعت بیشتر موتور لیفتراک کمک بزرگی می کند و در صورت خرابی هزینه کمتری نسبت به دو گیربکس نامبرده دیگر دارد. لیفتراک های دوگانه سوز می‌توانند از طریق بنزین یا ال پی جی کار کنند و راننده می‌تواند با کنترل سوییچ صفحه تابلو نوع سوخت را انتخاب کند. دستگاه‌های سوخت دوگانه دارای موتورهای کلاس جهانی هستند که مصرف سوخت کم، سر و صدای کم و قدرت متوسط را تأمین می‌کنند.

سیل کیت کلاچ لیفتراک (

گیربکس کامل لیفتراک تویوتا آرون ماشین گیربکس کامل لیفتراک تویوتا | توکو لیفتراک

در ساختمان گیربکس تعداد زیادی چرخ دنده روی هم سوار می‌شوند و بسته به فعالیت هر یک، میزان قدرت و گشتاور انتقالی از موتور به چرخ‌ها مشخص می‌شود. هریک از چرخ دنده‌ها نشانگر یکی از دنده‌های روی دسته دنده‌ (سرعت دنده‌) داخل کابین هستند. آذران پیشرو با سالها سابقه در خصوص سرویس انواع لیفتراک از جمله لیفتراک ژاپنی و سایر لیفتراک استوک در برندهای دیگر فعالیت دارد.

  • تعمیرات آن نیاز به تخصص بالایی دارد و توجه به حفظ سلامت آن نیز در اولویت‌های نگهداری اصولی از لیفتراک است.
  • چرخ دنده‌ها مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعه در گیربکس یک لیفتراک هستند و بدون آن‌ها جعبه دنده معنا و کاربرد خود را کامل از دست می‌دهد.
  • با یکی دیگر از مقالات کاربردی با شما عزیزان هستیم و این بار خیلی خلاصه و مفید می خواهیم درباره گیربکس لیفتراک صحبت کنیم.
  • جک پالت چیست؟ جک پالت ( Hand Pallet Truck) جک پالت ابزاری میباشد برای بلند کردن و حمل و نقل پالت ها…
  • 🔸 فروشگاه رگسان 🔸
    پخش انواع قطعات کامیونت های فوتون ، الوند

لیفتراک سهند
لوازم گیربکس لیفتراک سهند
اکسل کامل لیفتراک سهند
دیفرانسیل لیفتراک سهند
پمپ هیدرولیک لیفتراک سهند
و کلیه قطعات و لوازم یدکی لیفتراک های موتور یانمار و … شرکت اپال ماشین ارائه دهنده انواع قطعات لیفتراک با کیفیت و با قیمت‌های رقابتی آماده مشاوره به شما مشتریان عزیز می‌باشد. کلیه لوازم یدکی لیفتراک نیز تحت ضمانت شرکت اپال ماشین ارائه می‌شود. ارزان بودن لوازم یدکی و قطعات لیفتراک تی سی ام ممکن است باعث افت کیفیت قطعه شود به همین دلیل بهتر است تا اگر لوازم یدکی لیفتراک تی سی ام (TCM) ارزان به شما پیشنهاد شد ابتدا بررسی نمایید که قطعات لیفتراک تی سی ام از کیفیت مناسبی برخوردار است یا خیر. آیا برای لیفتراک خود به قطعات گیربکس نیاز دارید؟ در آرمان یدک، قفسه‌های قطعات ما مملو از قطعات گیربکس لیفتراک برای تمام مدل‌های این ماشین است.

فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو

توسط باربری

باربری