آزمون آیین نامه رانندگی رایگان قبولی ۱۰۰٪

آزمون های آنلاین راهنمایی رانندگی از جمله ابزارهای بسیار مفید برای داوطلبان شرکت در آزمون آیین نامه می باشد که با کمک آن ها می توان شرایط کلی شرکت در آزمون را برای داوطلب شبیه سازی کرد. این مجموعه جهت رفاه حال شما به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته می‌شود. نمونه سوالات آیین نامه اصلی را به رایگان و با خیال راحت دانلود کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی

اول همش استرس داشتم که نکنه سوالا فرق داشته باشه اما بعدش موقع آزمون دیدم نه دقیقا هموناست . ۲- قبل از محل خط کشی متوقف شده و مسیر برای حرکت دیگر خودروها باز نگه داشته شود . در ابتدا به بررسی برخی از اصطلاحات موجود در صفحات مجازی اینترنت برای آشنایی شما هنرجویان عزیز پرداخته و هر یک را به اختصار تفسیر می نماییم. دوستان واقعا از همین آزمون ها استفاده کنید ۱۰۰درصد قبول می شوید.

آزمون آنلاین آیین نامه رانندگی پایه دوم 1401

این دقیقا راه حلی است که شانس شما را برای قبولی تا حد زیادی بالا خواهد برد. دانلود و مطالعه سوالات دانلود تست آیین نامه اصلی به شما کمک می کند تا با سوالات تستی در این زمینه آشنا شوید و موقع برگذاری آزمون آیین نامه اصلی خود موفقیت بیشتری داشته باشید. به تنهایی مطالعه این سوالات هم می تواند به شما در قبولی در آزمون کمک کند. هنرجویان در این آزمون برای قبولی نیاز دارند که حداقل به ۲۶ سوال از ۳۰ سوال، پاسخ درست دهند. همه اینها سوالاتی است که ذهن همه هنرجویان و متقاضیان دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی را به خود مشغول کرده است.

این در حالی است که برخی از کاربران تمایل دارند در یک محیط آنلاین و در بستر اینترنت آزمون آنلاین آیین نامه بدهند و با انواع نمونه سوالات آیین نامه اصلی و سوالات آیین نامه مقدماتی آشنا شوند . مراحل دریافت گواهینامه موتور سیکلت نیز مشابه دریافت گواهینامه رانندگی معمولی است. شما برای دریافت گواهینامه رانندگی با موتور سیکلت، نیاز است که پس از گذراندن دوره های مربوطه در ۲ آزمون آیین نامه مقدماتی و ازمون ایین نامه اصلی موتورسیکلت نمره قبولی دریافت کرده و در نهایت در آزمون عملی شرکت نمایید.

پس از دادن آزمون آنلاین آیین نامه کاربر می تواند پاسخ های صحیح خود را به صورت آنلاین مشاهده کند برخی از آزمون های آنلاین کارنامه هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند تا نقاط قوت و ضعف خود آزمون آیین نامه را بفهمند . برای آزمون آیین نامه رانندگی لازم نیست تمام منابع و کتابها را مطالعه کرده باشید. تنها کاری که باید انجام دهید مطالعه دقیق و اصولی تستهای آیین نامه است. آزمون آیین نامه رانندگی در دو مرحله عملی و تئوری برگزار می‌شود. با توجه به اینکه سوالهای فنی در ازمون ایین نامه مقدماتی از هنرجویان اخذ نشده و آنها از آمادگی کمتری برای پاسخگویی به سوالهای بخش فنی نسبت به سایر بخش های آیین نامه دارند، بررسی تست های فنی از اهمیت خاصی برای آنان برخوردار است. سایت های اینترنتی مختلفی در ایران اقدام به برگزاری آزمون آیین نامه اصلی آنلاین می نمایند.

تست آیین نامه رانندگی

آموزش آئین نامه راهنمائی و رانندگی به شیوه تست ۴ جوابی، قطعاً یکی از بهترین و در عین حال موثرترین روش های آموزش، خصوصاً در این زمینه است. سلام ، من یه دور کتابو خوندم ، بعدش هم آزمونای یودرایور رو استفاده کردم و بار اول قبول شدم . بین 1 تا 4 سوال حق تقدم، بین 1 تا 4 سوال فنی، 1 تا 2 سوال امداد و نجات و سایر سوالات از سایر بخش‌های آیین نامه وجود دارد. ما در سایت تست درایور 10 تا از آزمون ها را به صورت رایگان برای استفاده عموم قرار دادیم که با خواندن همین 10 سوال احتمال قبولی شما 50درصد خواهد بود. برای قبولی 100درصد اشتراک تهیه کرده و کامل آزمون ها را بزنید. خیلی ممنونم از تستهای آیین نامه 1400 تون خیلی بهم کمک کرد تا بتونم در آزمون کتبی قبول بشم.

  • هر آزمون آیین نامه کتبی (آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی ) شامل ۳۰ سوال می باشد و مدت زمان ۲۰ دقیقه برای هر کدام از این آزمون ها در نظر گرفته شده است.
  • در آزمون آیین نامه اصلی افسر، که توسط یک افسر بازنشسته راهنمایی و رانندگی از هنرجویان اخذ می گردد، گستره تستها کمی بیشتر شده و تست های بخش فنی نیز به منبع اضافه می گردد.
  • توجه کنید که در این روز حتما شناسنامه، کارت ملی (یا رسید درخواست آن)، پرونده و خودکار مشکی یا آبی به همراه خود داشته باشید.
  • 2.همواره سوالات آزمون هر فرد با سایر افراد حاضر در آزمون متفاوت است.
  • همراهان عزیز هر سوالی در رابطه با این مطلب دارید در بخش نظرات بپرسید بلافاصله جواب را به ایمیل شما ارسال می نماییم.
راهکارهای علمی و تجربی برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی ۱۴۰۱ وجود دارد که با رعایت آنان می توان به راحتی در آزمون آیین نامه اصلی در سال ۱۴۰۱ نمره قبولی گرفت. مقایسه‌ی پاسخ‌های شما با جواب سوالات آزمون آیین نامه رانندگی به شما اعتماد به نفس کافی می‌دهد و مطمئن باشید در آزمون‌های سوم به بعد استرس را فراموش خواهید کرد. این وب سایت به منظور کیفیت برتر تصویر، اقدام به تایپ مجدد نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی می کند. اگر به دنبال آزمون‎های آنلاین هستید ما به شما امکان شرکت در آزمون‎های آنلاین را خواهیم داد. نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی تست آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سوالات آزمون راهنمایی رانندگی 1401 با جواب

آزمون آیین نامه رانندگی رایگان قبولی ۱۰۰٪

توسط باربری

باربری