آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد

درواقع با فعالسازی کد دومرحلهای امنیت حساب خود را در اپلیکیشن صرافی کوکوین بالاتر برده و یک لایه امنیتی بیشتر برای حساب خود قرار دادهاید؛ به این ترتیب ورود به حساب کاربری شما توسط دیگران بسیار سخت خواهد بود و امنیت شما بالاتر خواهد رفت. در این بخش که آواتار شما در صرافی کوینکس را نشان می دهد، به اطلاعات حساب کاربری خود دسترسی دارید. همانطور که میدانید روش google authenticator یا شماره موبایل برای ورود دو مرحلهای الزامی است. پس از ثبتنام لازم است تأیید دو مرحلهای را برای حساب خود فعال کنیم تا بتوانید در صرافی کوکوین فعالیت داشته باشید. پس از ورود به برداشت در قسمت کوین باید ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنید که ارز مورد نظر ما تتر هست.

خرید و فروش بیت کوین در کوکوین با یک سفارش مارکت اوردر ساده انجام میشود. برای خرید بیت کوین یا اتریوم و رمز ارزهای این چنینی که نقش تعیین کنندهای در بازار دارد، میتوانید از این بخش اقدام کنید. البته در آموزش سایت کوین مارکت کپ بیان کردیم که امکان مشاهده این تغییرات به دلار و یا هر واحد پولی دیگری را نیز در سایت های مرجع خواهید داشت. و اما گزینه آخر یعنی Everytime یعنی همیشه به من توی هر تریدی بگو مثل آدم های بیکار کد را وارد کنم. بنابراین برای دیدن کد داینامیک نیازی نیست که کار خاص یا اضافه ای انجام دهید. اگر به ارزهای دیجیتال مشخص شده در جدول دقت کنید، اطلاعات مختلفی را شاهد خواهید بود که این اطلاعات نیز ارزش تحلیلی دارند. همین طور یک دپارتمان داخلی به گونه تمام وقت امنیت سایت و سرمایه کاربران را مورد بررسی و محافظت قرار میدهند.

با کلیک روی Markets در سایت صرافی کوکوین وارد منوی بازارهای موجود ( جفتارزهای موجود برای معامله) در صرافی KuCoin میشوید که به دو دسته نقدی (Spot) و آتی (Futures) تقسیمبندی میشوند. در این صورت دقیقا میدانید که ارزهایتان کجا هستند و بر آنها نظارت خواهید داشت. از این رو اهمیت زیادی برای ترید در ارز دیجیتال نیز خواهند داشت. کوکوین یکی پرطرفدارترین و امنترین صرافیهای ارز دیجیتال حال حاضر جهان است، تا جایی که از هر 4 نفر تریدر، یک نفر در این صرافی فعالیت میکند. Value Leader: در این بخش میتوانید شرایط رمز ارزهایی را مشاهده کنید که به اصطلاح لیدرهای بازار محسوب میشوند. در این تصویر میتوانید تعداد ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی کوینکس به صورت لحظه ای، تعداد جفت ارزهای در نظر گرفته شده در آن برای معاملات، حجم معاملات ۲۴ ساعته در صرافی و حجم معاملات در ۳۰ روز گذشته را مشاهده کنید. اما با این حال اگر وارد حساب کاربری خود شده باشید و به بخش Swap وارد شوید، تصویری به شکل زیر برای شما نمایش در میآید که در آن میتوانید رمز ارزهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید.

در بخش مارکت یا بازار در سایت صرافی کوینکس میتوانید اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال لیست شده در این صرافی را مشاهده کنید. به عنوان نمونه Holding اطلاعات ارزهای دیجیتالی را نشان می دهد که شما آنها را خریداری کرده و در کیف پول صرافی کوینکس ذخیره کرده اید. در واقع این دست از رمز ارزها در حال نوسان منفی بوده و اگر آنها را در سبد خود داشته باشید، در حال ورود به ضررهای بزرگی خواهید بود. این دوره به صورت کاملاً حرفهای تمام مباحث مربوط به بازار فیوچرز ارز دیجیتال را در بر میگیرد. در این سایت میتوانید خدمات و اطلاعات بسیار زیادی را در برای انجام معاملات در بازار ارز دیجیتال در اختیار داشته باشید. پرکاربردترین بخش سایت کوینکس است که اکثر کاربران از آن برای اهداف خود در خرید ارز دیجیتال استفاده مینمایند. صرافی کوینکس تنها صرافی بین المللی است که هیچ کشوری را تحریم نکرده است و به همه کشور های جهان امکان استفاده از کوینکس را فراهم کرده.

برخلاف بسیاری از صرافیها، کوینکس از همان ابتدا دارای پنج محصول و خدمات بوده که آنها را به بازار ارائه کرده است. البته که این رمز ارزها از ارزهای دیجیتالی انتخاب میشود که در پلتفرم معاملات کوینکس لیست شده باشند. شما می توانید ارزهای دیجیتال خود را بعد از آنکه معاملات شما به اتمام رسید و قصد خرید و فروش آن را ندارید و می خواهید برای مدتی نگهداری نمایید بهتر است آنها را به کیف پول نرم افزاری و سخت افزاری خود انتقال دهید.

در بخش جستجو امکان جستجو کردن رمز رازهای مختلف را دارید. ۷ Day Trend: برای مشاهده نمودار رمز ارزها در ۷ روز گذشته نیز از این بخش میتوانید استفاده کنید. با مشاهده این بخش میتوانید از قیمت معاملاتی نماد مورد نظر در لحظه اطلاع حاصل کنید. Latest Price: نشان دهنده آخرین قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال است. New Coins: در این بخش ارزهای دیجیتالی را مشاهده میکنید که به تازگی وارد لیست صرافی کوینکس شده و جدیداً در بازار معرفی شده باشند. در ماه فوریه، صرافی رابط کاربری خود را به پلتفرم 2.0 داد و تغییراتی در آن شکل گرفته است. آخرین تب در پایین اپلیکیشن صرافی کوینکس مربوط به کیف پول شما در اپلیکیشن است.

کوینکس هیچ مبلغی را برای سپرده گذاری سکه کسر نمی کند.

همچنین میتوانید کد QR را روی پلتفرم یا کیف پول خارجی اسکن کنید تا برداشت کنید. که کاربران میتوانند داراییهای خود را به این کیف پول ها انتقال دهند و در صورت نیاز با آنها دست به معامله بزنند. کوینکس هیچ مبلغی را برای سپرده گذاری سکه کسر نمی کند. این اطلاعات نیز ارزش تحلیلی بالایی دارند و میتوانید از آنها برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت استفاده کنید. را مشاهده نمایید. این اطلاعات نیز ارزش تحلیلی بالایی برای ترید ارز دیجیتال دارند. اگر به دنبال بررسی ارز دیجیتال خاصی هستید، نام و یا نماد آن را در این بخش جستجو کنید تا اطلاعات آن به شما نمایش داده شود. برای کسانی که به دنبال خرید ارز دیجیتال ارزان قیمت هستند و به دنبال رمز ارزهایی با پتانسیل رشد خیلی بالا همراه میباشند، این بخش اهمیت خاصی دارد. آخرین و مهمترین موردی که در این صرافی بررسی میکنیم، امنیت است.

1. مراحل ثبتنام در اپلیکیشن کوینکس چیست؟

انتقال درآمد حاصل از ماینینگ از این استخر به صرافی کوینکس بدون محدودیت و بدون کارمزد می باشد. کد رفرال همان کد معرف است و اگر شما از آن استفاده کنید، کارمزد معاملات شما در صرافی شامل تخفیف خواهد شد. 1. کد رفرال چیست؟ برای درک صحیح شرایط معامله در این بازار میتوانید مقاله فیوچرز ارز دیجیتال چیست را مطالعه نمایید. 1. مراحل ثبتنام در اپلیکیشن کوینکس چیست؟ اگر قبلا مراحل ثبت نام در کوینکس را طی کرده و حساب کاربری فعالی در این صرافی دارید، از این بخش میتوانید برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید.

Top Gainers: در این بخش که در حال حاضر تصویر بالا روی آن قرار گرفته است، رمز ارزهایی به شما نمایش داده میشوند که در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان سوددهی را داشتهاند. Top Losers: در این بخش از سایت صرافی کوینکس میتوانید رمز ارزهایی را مشاهده کنید که بیشترین میزان زیان دهی را در ۲۴ ساعت گذشته داشتهاند. در پایین و در بخش Fee میتوانید کارمزد این معامله را مشاهده کنید. اگر در صفحه اصلی سایت صرافی کوینکس بیشتر اسکرول کنید، میتوانید به نکات آموزشی استفاده از این صرافی دست پیدا نمایید. و در نهایت با بررسی های صورت گرفته و تحلیل بنیادی و همچنین تحلیل تکنیکال میتوانید ارزهای دیجیتالی بسیار خوب از بابت آینده دار بودن و رشد قیمتی پیدا نمایید. هم چنین با کلیک کردن بر روی نماد هر یک از ارزهای دیجیتال قرار گرفته در این لیست میتوانید اطلاعات جامع تری از آنها را مشاهده نمایید.

در این بخش نیز میتوانید زبان سایت صرافی کوینکس و هم چنین ارز فیات مورد نظر برای تعیین قیمت ها را مشاهده کنید. البته اطلاعات موجود در اپلیکیشن صرافی کوینکس همان اطلاعات موجود در سایت این صرافی است. حتی برای اهدافی مانند نوسان گیری ارز دیجیتال نیز میتوانید از اطلاعات این بخش استفاده کنید. ایرانیها میتوانند به راحتی از امکانات کوینکس استفاده کنند و حتی در این صرافی احراز هویت شوند. با توجه به دسته بندی انواع ارز دیجیتال که در معرفی سایت کوینکس به بررسی آنها پرداختیم، در این بخش نیز میتوانید این اطلاعات را به دست بیاورید. نکته مهمی که در اینجا وجود دارد، آن است که باید هنگام اولین مراجعه به بخش فیوچرز کوکوین، این بخش را سایت ایران ارز دیجیتال فعال کنید. متأسفانه شاهد هستیم که بسیاری از کاربران به این اطلاعات و کاربردهای در نظر گرفته شده در سایت این صرافی ناآگاه بوده و از این رو استفادهای هم از آنها ندارند.

ثبت نام در این صرافی بسیار ساده و راحت می باشد و کاربران علاقمند ارز دیجیتال بسیاری در این صرافی ثبت نام و معاملات خودشون رو انجام میدن. ما نیز سعی کردیم در این مقاله آموزش کار با اپلیکیشن کوینکس را به زبان ساده برای شما بیان کنیم. بنابراین برای اطمینان خاطر بیشتر، بهتر است از آی پی ثابت برای کوکوین استفاده کنید که به شما کمک میکند با یک لوکیشن از کشور دیگر به این صرافی متصل شوید و خطر از دست رفتن سرمایهتان را نداشته باشید. این صرافی قول داده است که طی دو هفته آینده کلیه خدمات به روال عادی بر میگردند. این صرافی ارز دیجیتال در اواخر سال ۲۰۱۷ تاسیس گردید، که یانگ هایپو سرپرست اصلی تیم تشکیل دهنده آن بود. البته شایان ذکر است که در تمام این مراحل باید VPN کامپیوتر و یا گوشی شما متصل باشد. اکنون میتوان با استفاده از یک کامپیوتر دسکتاپ به پلتفرم کوکوین دسترسی یافت.

این تغییرات معمولاً به صورت درصد بیان میشود.

جدایی از آن قابلیت احراز هویت با پاسپورت ایرانیان برای بالا بردن حداقل میزان برداشت مهیا نمی باشد. بر روی گزینه Sign Up در بخش بالا ، سمت راست را کلیک کنید. این آدرس را کپی کنید. این تغییرات معمولاً به صورت درصد بیان میشود. برای علاقمندان به سرمایه گذاری های بهتر در بازار ارز دیجیتال این مهم نیز از اطلاعات سودمند در سایت صرافی کوینکس محسوب میشود. در این دسته بندی میتوانید بهترین رمز ارزها را مشاهده کرده و بهترین ارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت را انتخاب نمایید. در بخش Selected میتوانید رمز ارزهایی را مشاهده کنید که قبلا آنها را انتخاب نموده و به نوعی دنبال می نماید. از آنجا که توکن CET به صورت جفت ارز در لیست صرافی کوینکس وجود دارد، امکان خرید آن را دارید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تعداد رمزارزی را که میخواهید بخرید، وارد کنید. در زمان نگارش این مقاله، نزدیک به 300 ارز رمزنگاری شده در این پلتفرم در دسترس است که البته شامل بیت کوین، اتر و همه دارایی های اصلی رمزنگاری شده است. در مثال ما، یکی از روشهای خرید NEO، بیت کوین است. برای مثال برای مشاهده قیمت لحظهای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال باید به این مورد دقت کنید. صرافی کوینکس برای معاملات مارجین بیت کوین ضریب ده برابری را در اختیار کاربران خود قرار میدهد، و برای سایر رمزها نیز امکان دریافت ضریب ۳ تا ۴ برابری وجود دارد. همچنین دسته بندی های دیگری از انواع ارز دیجیتال مانند کوین ها، توکن ها، شت کوین ها، ارزهای دیجیتال حوزه NFT و … مطابق با تصویر زیر در این تب امکان مشاهده ارزهای دیجیتال و اطلاعات لحظه ای آنها در بازار را دارید.

معاملهگران این پلتفرم همچنین میتوانند در شتابدهنده شرکت کنند و با مشارکت نیز بخشی از سود پروژه را دریافت کنند، مشروط بر اینکه خوب پیش برود. پیش از آنکه به سراغ نتیجهگیری برویم، ابتدا باید نگاهی به مزایا و معایب صرافی KuCoin بیندازیم. برای مشاهده کل حجم معاملات آنها باید از سایت های مرجع استفاده کنید. بعد از بررسی سایت صرافی کوینکس نوبت به معرفی اپلیکیشن این صرافی می رسد. برای انجام این کار، روی “Exchange” کلیک کرده و ارز خود را از لیست موجود در سمت چپ صفحه معاملات Coinex انتخاب نمائید. پس از فعالسازی این قابلیت، با هر بار اقدام برای ورود به حساب، علاوه بر کلمه عبور باید کد نمایشی در این نرمافزار را نیز وارد کنید. پس از آن که وارد اکانت خود در صرافی کوینکس شدید. خدماتی که معمولاً مختص صرافی غیرمتمرکز است و کمتر در صرافی متمرکز در دسترس قرار میگیرد. در اختیار کاربران قرار میگیرد.

رمزارز بومی متاورس بلاکتوپیا، بلاک BLOK نام دارد و هر گونه خرید و فروش و معامله در بلاکتوپیا Bloktopia با توکن های Blok صورت میگیرد. با توجه به تحلیل خود یکی از دو بخش Buy و یا Sell را انتخاب کنید. پس از آن برای شروع معاملات فیوچرز از قسمت “Transfer” باید دارایی خود را از اکانت اصلی به حساب فیوچرز منتقل کنید. با ورود به این بخش باید مراحل ثبت نام در کوینکس را یکی پس از دیگری طی کنید. همه مشمولان سهم خود را در آغاز روز بعد دریافت میکنند.

توسط باربری

باربری