آنتی اسکالانت چیست خرید آنتی اسکالانت بازرگانی شیمیایی تهران

جنسیس Genesys یک محصول فسفاناته غلیظ می باشد که در مقابل طیف وسیعی از رسوبات معدنی موثر می باشد. قادر به برخی از مواد ضد پاششی برای جذب روی بلورها یا ذرات کلوئیدی انتقال بار آنیونی بالا است که تمایل به جدا شدن کریستال ها دارد. ماده نباید با چشم تماس پیدا کند زیرا باعث سوختگی چشم و آسیب جدی به آن می شود. • برخورد کریستال های رسوب به ممبران باعث باز شدن منافذ ریز ممبران میشود.

برای این کار از میکسر استاتیک استفاده می کنند که موثرترین روش اختلاط است اما باعث افزایش هزینه ها می شود. آنتی اسکالانت در واقع ضد رسوبی با ترکیبات موثری است، که از تشکیل رسوب نمک های معدنی در آب ممانعت می کند. این ضد رسوب ممبران دارای کاربرد وسیعی در صنعت تصفیه آب و فاضلاب است، اما بیشترین کاربرد آن در تصفیه آب صنعتی و به منظور جلوگیری از رسوب گذاری بر فیلتر ممبران می باشد. اگرچه آنتی اسکالانت ها از نظر نوع مواد سازنده خود انواع مختلفی دارند، اما همه آنها با قدرت بالایی از تشکیل رسوب کلسیم کربنات بر سطح غشا جلوگیری می کنند. به دلیل وجود نمک های محلول در آب ورودی به سیستم های تصفیه آب به روش اسمز معکوس و آب شیرین کن و ایجاد گرفتگی و رسوب در روزنه های میکرونی پلی آمید ممبرین های اسمز معکوس ،, آنتی اسکالانت و اصظلاحا پدیده scaling به وجود می آید.

خصوصیات و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آنتی اسکالانت

آنتی اسکالانت های پایه فسفونات دارای گروه های عاملی اسید کربوکسیلیک و فسفاته هستند. این آنتی اسکالانت ها در پیشگیری از تشکیل رسوب سولفات و کربنات از بهترین انواع خود محسوب می شوند، اما دارای خاصیت پخش کنندگی بسیار محدودتری می باشند. این نوع آنتی اسکالانت از مولکول های پلی آکریل با وزن مولکولی پایین (در محدوده 100 تا 5000) یا وزن مولکولی بالا (در بازه 6000 تا 25000) ساخته شده است و شامل چند گروه عاملی اسید کربوکسیلیک (COOH-) می باشد. استفاده از آنتی اسکالانت به عنوان ضد رسوب بایستی بصورت مداوم انجام شود.

واحد تزریق آنتی اسکالانت در دستگاه های تصفیه آب صنعتی

آنتی اسکالانت چیست خرید آنتی اسکالانت بازرگانی شیمیایی تهران دلایل مهمی که می تواند موجب خرابی پمپ تزریق شود، انتخاب پمپی است، که متناسب با شرایط عملیاتی سیستم مورد نظر نباشد. باید توجه داشت که گرانروی ماده تزریقی در انتخاب نوع پمپ تزریق اهمیت بالایی دارد. از جمله عوامل دیگر در خرابی دوزینگ پمپ، می توان به انتخاب پمپ بی کیفیت اشاره کرد.

  • بدیهی است که جلوگیری از تشکیل رسوب به این روش موجب طول عمر بیشتر دستگاه و کاهش هزینه های نگهداری از آن خواهد شد.
  • بسیاری از افراد به دلیل اشتباه در دوز مصرفی، تاثیر چندانی از ضد رسوب نمی گیرند و ناامید می شوند.
  • در این حالت با تاثیرگذاری آنتی اسکالانت، رسوب کمتری بر روی فیلتر میکرونی ایجاد می شود.
  • برای ممانعت از این نمک های حل شده بر روی ممبرین آب وارده به سیستم Ro، آنتی اسکالانت اضافه می شود.
افزایش عمر دستگاه نیز مشخصا تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد و بهره وری مجموعه خواهد داشت. برای اینکه بتوانیم در فروش آنتی اسکالانت سود آوری بالایی داشته باشیم باید با قیمتی پایه و ارزان به سراغ شرکت های خریدار بریم، در این صورت می شود گفت صادرات ما به صورت عمده امیدوارانه تر خواهد بود. آنتی اسکالانت ها یا ANTISCALANT به عنوان یک ضد رسوب در بازار شناخته می شوند و به همین منظور به آن ها ضد رسوب آب می گویند. در واقع آنتی اسکالانت برای کاهش رسوب در لایه پلی آمیدی ممبران که به صورت نمک حل شده در آب ورودی به سیستم RO وجود دارد، می باشد. ضد رسوب های نوع ترکیبی در مقایسه با ضد رسوب های تک مولکولی معمولاً عملکرد بهتری دارند. اگر ضد رسوب تک مولکولی به مقداری بیشتر از حد مجاز در سیستم تزریق شود، خود بازدارنده به صورت کاتیون چند ظرفیتی از محلول خارج می گردد.

آخرین محصولات

این ماده تا اندیس LSI حدود 2 به شکل تاثیرگذاری از رسوب گذاری کربنات کلسیم جلوگیری کرده که کاربرد آن در شرایطی که مقدار سولفات، سیلیکا و یا باریم آب خام بالا باشد پیشنهاد نمی شود. برای استعلام قیمت، مشاوره و خرید آنتی اسکالانت های شرکت زادآب با بهترین برند و نازل ترین قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. اسیدی، دارای عامل ضد خوردگی، حل کلیه رسوبات فلزی مخصوصا نمک­های کلسیم کربنات، انواع سولفات و کربنات و برای آب های دارای املاح و TDS زیر 500. در واقع، آنتی اسکالانت ها باعث پراکندگی املاح موجود در آب شده و زمان رسوب گذاری در غشا میکرونی ممبران را افزایش می دهد. قبل از خرید آنتی اسکالانت GAC حتما با افراد خبره مشورت کنید و برندهای معتبر و تایید شده را تهیه نمایید.

توسط باربری

باربری