اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

همچنین بازی home کاملا وابسته به خودروی شماست و باید با خودرو وارد بازی شوید تا بتوانید بخش‌هایی از بازی را بگذرانید. مجموعه سرگرمی و اتاق فرار اسکیپ روم دات‌آی‌آر، اولین مجموعه‌ای بود که اتاق فرار را وارد ایران کرد. در سال ۹۵، اولین اتاق فرار ایران یعنی نجات شهر توسط این مجموعه، در عمارت دبیرالملک در منطقه بهارستان طراحی و افتتاح شد.

اسکیپ روم چیست؟

شما می‌توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام hauntedescape_ir از رزرو و آدرس این مجموعه مطلع شوید. مجموعه اتاق فرار انیگما، یک مجموعه با چندین اتاق فرار مختلف است که ۶ اتاق آن در برج میلاد و ۱ اتاق فرار دیگر در ایران مال قرار دارد. البته اتاق فرار ایران مال هنوز فعال نیست و به‌زودی به جمع اتاق فرارهای تهران می‌پیوندد. مجموعه انیگما (به معنی معما) تابستان ۹۶ کار خودش را با ۳ اتاق فرار شروع کرد که یکی از آن‌ها یعنی کلبه وحشت،‌ اولین اتاق فرار ترسناک کشور است.

لحظاتی هیجان انگیز در اتاق های خانه فرار تا 16% تخفیف و پرداخت از 35,000 تومان

در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر رده سنی اتاق فرار شهرها افتتاح شدند. یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران که چند وقتی است از فعالیت آن کم شده است، مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود است. این مجموعه دارای ۴ اتاق کینه، بازگشت آنابل، ماماچه و تا سپیده دم است. در حال حاضر اتاق‌های کینه و بازگشت آنابل مدتی است غیرفعال هستند و بازگشایی مجدد آن‌ها مشخص نیست. اتاق ماماچه در حال حاضر فعال است و تا سپیده دم نیز به‌زودی به بازی‌ها افزوده می‌شود. مجموعه اتاق فرار اسکیپ می، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اتاق فرار ایران است که علاوه بر تهران در نمک‌آبرود و چالوس هم شعبه دارد.

  • البته یه سری وسیله ها و مکان ها هست که قوانین بازی ایجاب می کنه نزدیکشون نشید.
  • خودتان و دوستاتان مجموعا باید ۴ تا ۸ نفر باشید؛ ۸۰ دقیقه هم زمان دارید تا طلسم آرایشگاهی در لندن که الان به وسیله شبح یک آرایشگر که سال­‌ها پیش آنجا کار می­‌کرده تسخیر شده را باطل کنید.
  • این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند.

معمولاً در اسکیپ روم هایی که درجه سختی بالایی دارند از این نوع قفل ها استفاده می شود. با اینکه غالب اسکیپ روم ها یا معمایی هستند یا ترسناک اما به لطف پیشرفت تکنولوژی، نسل جدید اتاق فرار ها وارد عرصه شدند با ژانر تخیلی. در اسکیپ رومهای تخیلی دیگر خبری از کاغذ و قلم و کلید و قفل و کشو و غیره نیست بلکه شما با سیستم ها و ابزارهای تکنولوژی طرف هستید.

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

تو این حالت، بهتره همه گروه همزمان روی همین چالشی که وسط هست کار کنن که سریع تر تموم شه بره پی کارش. این شخصیت، علاوه بر حل معما یا پیدا کردن سرنخ وظایف دیگه ای هم داره. سنجش میزان زمان باقی مونده، تمرکز روی کارهای انجام نشده، دادن وظایف به دیگران و اطمینان از برقراری ارتباط موثر بین اعضای تیم از وظیفه های آلفاست. در حالت ایده آل، بهتره آلفا یه بازیکن با تجربه و دارای قابلیت رهبری باشه. و در اخر این رو بدونید که بازیه اتاق فرار یه بازیه گروهیه و رمز موفقیت شما انجام یه کار گروهی خوب است و برای این بازی نیازی به دانش و یا تخصص خاصی نیست ولی تجربه این بازی می تونه تو بازیای دیگه خیلی کمکتون کنه.

توسط باربری

باربری