اتاق فرار تئاتر تعاملی رزرو آنلاین انواع اسکیپ روم تئاتر تعاملی + لیست ایران اسکیپ-آل اسکیپ

اگر میخواهید اتاق فرار جذابی را تجربه کنید و حوالی جنوب تهران سراغ اتاق فرار تعاملی بروید، آرک اسکیپ این اتاق فرار را برای شما اجرا می‌کند. در پرتال اسکیپ روم رشت، سعی کرده ایم بهترین اتاق فرار های رشت را به شما معرفی کنیم و امکان رزرو آن ها را برای شما فرآهم کنیم. همان‌طور که گفته شد، تایم فور فان یک منبع و مرجع تخصصی برای اتاق‌های فرار در ایران است. تمامی مجموعه‌هایی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند، بلیط‌های خود را از طریق این وب‌سایت عرضه می‌کنند.

این بازی زیبا و خاص که در قابل اتاق فرار تعاملی سناریو خاصی را اجرا می‌کند، توسط تیم حرفه‌ای اِلف اسکیپ روم اجرا می‌شود. اگر عاشق چالش در کنار هنر هستید و می‌خواهید احساسات‌تان را کمی قلقلک دهید، حتما سری به این اتاق فرار بزنید. اگر شما هم عاشق اتاق فرارهای تئاتر تعاملی هستید، در این مقاله لیستی از بهترین اتاق فرارهای تئاتر تعاملی را مشاهده میکنید.

تئاتری که بازیکنان در آن نقش دارند و قابلیتِ نقش بازی کردن و دیالوگ گفتن دارند و حتی خودشان داستان را جلو می‌برند. به همین دلیل حتی می‌توان از شبحِ بازارچه به‌عنوان یک اثرِ هنری یاد کرد. این اثر می‌تواند با چاشنیِ طنز باشد، می‌تواند دراماتیک باشد، می‌تواند یک حماسه باشد. این بازی طولانی‌ترین مدت‌زمان بازی در بینِ بازی‌های مجموعه‌ی ما را دارد. چرا که شما در دلِ داستان چند شبانه‌روز رو داخلِ بازارچه سپری می‌کنید.

اتاق فرار جعبه سیاه

اتاق فرار تئاتر تعاملی رزرو آنلاین انواع اسکیپ روم تئاتر تعاملی + لیست ایران اسکیپ-آل اسکیپ

به طور مثال بعضی از گیم مسترهای خلاق و طراحان سناریو، سرنخ و جواب معما را در دکور به صورت هوشمندانه قرار میدهند مثلا شما با دیدن جهت های روشن شدن لوستر جهت های قفل جهتی را به شما نمایش میدهند. این سبک از بازی های اتاق فرار کاملا” جدید است و کمتر بازی ای را میتوان یافت که دست بر روی این نوع ژانر گذاشته باشد، چون یکی از مهمترین چاشنی که این نوع سبک از بازی های فانتزی باید در خود داشته باشد، فضاسازی است. در این سبک از اتاق فرار، بازیکنان تا انتهای بازی ترس را به همراه دارند و دلیل این ترس، ناآشنایی از فضای بازی و احساس خطر به علت اتفاقات پیش‌بینی‌نشده است که در روند بازی رخ می‌دهد. ولی باید قبول کنیم جذابیت های این نوع از تئاتر به این خاطر که تماشاگر از حالت انفعال در میاد؛ خیلی هم زیاد و هیجان انگیزه. ما در Gameforfun با درک صحیح نیازها، بستری امن برای کاربران ایجاد کردیم تا به راحتی بتوانید نسبت به رزرو اتاق فرار مورد علاقه خود اقدام کنید. بدون شک وقتی صحبت از ژانر فانتزی می شود به ناخواه فکر آدمی را به سمت هری پاتر ، ارباب حلقه ها و یا آلیس در سرزمین عجایب می اندازد .

ژانر های اتاق فرار

لطفا جهت شرکت در بازی از پوشش لباس و کفش مناسب مطمئن شوید برخی از مراحل نیاز به فعالیت های بدنی دارند که برای این منظور پوشیدن لباس مناسب الزامی است و لطفا بهداشت خود را رعایت کنید. اتاق فرار (تنهایی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (نفوذ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. طبق آماری که درسال 2017منتشر شد قریب به8000 اتاق فراردر کل دنیا وجود داشت و الان میبینیم که بیش از300 اتاق فرار در تهرانداریم و تعداد زیادی در شهرستان ها. فکر نکنید شرکت در اتاق فرار فقط محدود به پایتخت و چند شهر بزرگ می‌شود. در تایم فور فان شهر‌های زیادی پوشش داده شده‌اند که شما می‌توانید هرکدام که به محل زندگی شما نزدیک‌تر بود را انتخاب کنید.

  • اجرا گردان سعی می کنه با پرسیدن سوال، تماشاگر رو ترغیب کنه تا در موقعیت نمایشی شرکت کنه و به نوعی شرایط رو در راستای حل مساله و بحران موجود پیش ببره.
  • بیشتر طرفداران و علاقه مندان بازی اتاق فرار در ایران بیشتر به ژانر ترسناک علاقه دارند.
  • شبحِ بازارچه با تمامیِ تجربیاتِ قبلیِ شما و حتی شاید تجربیاتِ آینده‌ی شما متفاوت است.
  • اتاق فرار هویت داستان قتل دختری توسط مادرش است که شما نیز به همراه تیم‌تان در بطن داستان همراه بازیگران می‌شوید تا کشفیاتتان را از این اتاق فرار انجام دهید.
  • یکی از بازی های ترسناک و معمایی که میتوانید لحظاتی پر اضطراب و هیجانی را با دوستان خود بگذرانید.
جذابیت این اتاق فرار به دلیل هیجان و ترسی که در سناریو آن نهفته است، به شدت بالا است. اگر میخواهید در مرکز تهران سری به اتاق فرار بزنید، حتما وایا روم را یادتان باشد. بازگشایی یک اتاق فرار با یک بازی هیجان انگیز و ترسناک در جنوب تهران بهترین خبر برای ساکنین این منطقه است. مجموعه شانس فرار اولین بازی اتاق فرار ترسناک خود را در نازی آباد تهران به نام بیگناه راه اندازی کرده است.

کامنت‌ها و نظر‌ها

به همین خاطر هر مجموعه ای از طراحی چنین اتاقی بر نمیاد و در حال حاضر بازی های تعاملی موفق به طوری که اکتور بتونه با توانمندی مسیر بازی رو به جلو هدایت کنه و احساسات بازیکنا رو کنترل کنه، بسیار کمه. اتاق فرار (خوابگر) ارائه شده توسط مجموعه (EpicEscape، این اتاق فرار در تهرانپارس واقع شده است. تيم اسكيپ ويژن ابتدا كار خود را با طراحي اتاق فرار در اوايل سال 98 اغاز كرد. سپس بعد از چند ماه تلاش پي در پي توانست اولين بازي اتاق فرار خود را راه اندازي كند.

اجرا گردان سعی می کنه با پرسیدن سوال، تماشاگر رو ترغیب کنه تا در موقعیت نمایشی شرکت کنه و به نوعی شرایط رو در راستای حل مساله و بحران موجود اسکیپ روم ترسناک کرج پیش ببره. البته از نظر بعضیا این نوع تئاتر تا حالا نتونسته موفقیت خارق العاده ای کسب کنه و یه جورایی اتلاف وقته. اتاق فرار (طاق خونی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است. اتاق فرار (سالازار) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله یوسف آباد واقع شده است. اتاق فرار (بنت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (شب پنجه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان سلمان کاشان واقع شده است.

توسط باربری

باربری