اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

بعضی وقتا اتفاقای خوب در ادامه اتفاقای بدی رو با خودش میاره. مثل اتاق فرار ترسناک که خیلی از اسکیپ روم های تهران اصلا به معمایی بودن بازی اهمیت نمیدن و فقط میخوان مردم رو بترسونن و همین باعث میشه معنی اتاق فرار حذف بشه. پس یادتون نره اگه اتاق فرار ترسناک هم رفتید، معما باید حرف اول رو بزنه بعدش ی مقدار ترس بجا وارد بازی بشه. وقتی کمبود اتاق فرار ترسناک توی کشور حس شد، این اتاق فرار انیگما بود که برای طراحی اولین اسکیپ روم ترسناک ایران ایده اتاق فرار کلبه وحشت به ذهنش رسید و سال 96 این اتاق فرار افتتاح شد. آفرین درسته، اتاق فرار ترسناک چیزی بود که این بازی کم داشت.

  • بازی اتاق فرار هم برای افراد معمولی و هم پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌های امروزی، فرآیند حل مسئله، تفکر انتقادی، تفکر راهبردی و شیوه‌های تعامل گروهی را یادآوری می‌کند که در سبک زندگی امروزی به آن نیازمندیم.
  • اول این که یک سناریوی جذاب و ترسناک داشته باشد، که در ادامه به طور مفصل در مورد سناریو اسکیپ روم ترسناک برایتان توضیح می دهیم.
  • اتاق فرار نیز مانند سایر حرفه‌هایی که می‌شناسید، استاندارد‌های خاص خود را دارد که اگر شما قصد تاسیس‌ آن را داشته باشید، باید آن‌ها را رعایت کنید تا در این حرفه دچار مشکل نشوید.
  • به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد.
  • بازی اتاق فرار ترسناک به طور کلی به نظر نمی‌رسد که خطرناک باشد، اما همانند هر فعالیت دیگری، برخی مسایل و خطرات مربوط به آن وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ روم با تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

در این بازی با معماهای جدید، دکور بسیار حرفه‌ای و فضاسازی جذاب و ترسناک روبرو هستید. برای رزرو آنلاین اسکیپ روم های مجموعه وست روم فقط کافیه به صفحه بازی مورد نظر برید و با چند کلیک ساده سانس مورد نظرتون رو رزرو کنید. با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید. مدت زمان بازی کالبدشکافی ۶٠ دقیقه و درجه سختی آن ۷ از ۱۰ می‌باشد. اتاق فرار “ناپدیدشده” دومین اتاق از مجموعه “امگا” است که در منطقه نارمک تهران قرار گرفته است. بعد از رزرو حتما با شماره های مجموعه تماس بگیرین تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه به موجب کنسلی سانس میباشد امکان برگزاری سوپرایز تولد در مجموعه فراهم میباشد.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب

مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و اسکیپ روم ترسناک راه‌اندازی شد. هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است. البته به‌ازای این مبلغ بیشتر، زمان و امکانات بیشتری در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده است. این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است.

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

علاوه بر اتاق فرارهای حضوری، شما می‌توانید در این مجموعه تجربه بازی در اتاق فرار آنلاین را هم داشته باشید. این مجموعه در حال حاضر با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین اتاق فرارهای ایران، تلاش دارد تا تجربه‌ای متفاوت را در اختیار علاقه‌مندان به اسکیپ روم قرار دهد. مجموعه اسکیپ رومیست، چهار بازی فعال در تهران و دو بازی فعال در اردبیل دارد. اتاق فرار بوم اسکیپ یا Boom Escape از دیگر مجموعه‌های اتاق فرار در شهر تهران است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌شود. اتاق فرار بوم اسکیپ، چند بازی هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی دارد. حداقل سن بازیکنان بایستی ۱۶ سال باشد و مدت زمان بازی نیز ۶۰ دقیقه است.

به سرنخ های پنهان توجه کنید

جیگاسو برای ۴ تا ۱٠ نفر طراحی شده و مدت زمان بازی آن ۹٠ دقیقه‌ای است. اگر تجربه بازی در اتاق فرارهای تهران و مراکز استان‌های کشور را دارید، نظرات و دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. لینک این گفتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه اجتماعی به خصوص گروه‌های خانوادگی تلگرامی و واتساپی به اشتراک بگذارید.

۵. اتاق فرار موزه

توسط باربری

باربری