اسب فروشی در ایران بررسی قیمت و راهنمای خرید اسب مسابقه-رویال هورس

اسب فریزین قدرت بدنی زیاد و خلق و خوی آرام دارند و بومی کشور هلند است و طی شرایط خاصی به کشور های دیگر منتقل می شود و از آنجایی که اسب مسابقاتی نیز به حساب می آید، از قیمت زیادی برخوردار است. خرید اسب مینیاتوری در ایران – خرید اسب مینیاتوری در ایران با کیفیت بالا در سایت مینی هورس امکان پذیر است. دمی باریک و اندامی کشیده دارد، سر و گردن این اسب به قدری زیباست که در سال های گذشته از کشور های آمریکایی و اروپایی برای دریافت و ذخیره ژنتیکی این نوع اسب ایرانی درخواست های فراوانی شده است.

که این اسب در کشورهای ایران، روسیه و ترکمنستان پرورش داده می شود و از نمادهای ملی کشور ترکمنستان به حساب می آید. در این قسمت اسبهای فروشی از نژاد اسبهای ایرانی شامل اسب ترکمن , اسب عرب , اسب پرشی , پونی , اسب کرد , اسب دره شوری , اسب کورسی قرار میگیرد. در سراسر جهان قیمت اسب ترکمن بسیار بالاست و از قیمت پایه ی ۱۰ هزار دلار شروع می شود. در ایران نیز با توجه به نژاد و اصالت اسب قیمت کره اسب ها معمولا از ۴۰ میلیون تومان تا ۹۰ میلیون تومان ادامه دارد. از آن جایی که هزینه خرید اسب ها بسیار متنوع است و مراکز زیادی برای خرید و فروش اسب ها وجود دارند ، بهتر است پیش از اقدام به خرید ، قیمت اسب های مختلف را در سایت ها و برنامه های مخصوص خرید و فروش بررسی کنید تا حدود قیمت را بدانید .

خرید و فروش اسب نژاد مادیان و ترکمن و کردی نر و ماده در شیپور

اسب های قوی هیکل و قدرتمند ورزشی ، اسب های کوچک مینیاتوری مانند پونی ها و اسب های خارجی با نژاد ها و ویژگی های ظاهری مانند رنگ های خاص ، معمولا از اسب های دو خون یا محلی و مخصوص باربری گران فروش اسب اقساطی تر هستند . از طرف دیگر اسب های مادیان آرام تر هستند و رفتار های خشن و هیجانی زیادی از خود نشان نمی دهند . از این رو برای سواری و تمرینات اسب سواری گزینه های بهتری هستند . البته اسب های مادیان نیز در زمان هایی به خصوص در فصل جفت گیری ، می توانند بد خلق شوند و کنترل آن ها سخت تر از مواقع عادی باشد . در مورد اسب های مادیان ، سلامت رحم و توانایی باروری و به دنیا آوردن کره های سالم ، امتیازی است که در زمان مشخص کردن هزینه خرید اسب ، در نظر گرفته می شود . این اسب با داشتن اندامی کوچک و قدرتی، که محل زندگی آن در خطه شمال است و استان های مازندران و گیلان است.

از بهترین نژاد اسب در شیراز می توان به مادیان، ترکمن، کردی نر و ماده اشاره کرد. به خاطر سرعت بسیار بالایی که اسب های ترکمن دارند از آن ها بیشتر در مسابقه اسب سواری استفاده می کنند. سلام اسب ترکمن یکی از بهترین موجودات پر سرعت می باشد که از انها در مسابقات استفاده می شود. شما عزیزان برای خرید اسب ترکمن به این سایت مراجعه کنید قیمتش عالیه. اسب.ایرام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه اسب تبدیل شود. به محض ورود به سایت اسب.ایران با دنیایی از اسب ها و کالا رو به رو می‌شوید!

نمایش آگهی در بالای صفحه

اسب فروشی در ایران بررسی قیمت و راهنمای خرید اسب مسابقه-رویال هورس سن طلایی اسب ها بین پنج تا دوازده سالگی است که اسب در اوج جوانی و قدرت و سرعت خود است . شما می توانید با تماس و مشاوره رایگان سمند کوهساران بهترین و مناسب ترین اسب خود را خریده و از آن به مناسب ترین روش نگهداری کنید. مجموعه سمند کوهساران شما را به خرید و فروش بهترین اسب ها دعوت می نماید. اسب عرب خونگرم، زیرک و باهوش است و باعث می شود بین آن ها و سوارکارشان ارتباط قوی ایجاد شود. اما همین ویژگی می تواند سبب شود عادت های بد را زودتر و سریعتر از بسیاری از نژادهای دیگر فرا بگیرد.

  • هدف از ارائه این مطلب آگاهی بیشتر از نژاد اسب ها به ویژه اسب ترکمن که همواره یکی از بهترین نژادهای ایران و جهان است.
  • اکنون مارکت و بازار اسب مناسبی در چارپا وجود دارد که می تواند به همه عزیزان و علا قه مندان به عنوان خریدار اسب و یا فروشنده اسب امکان دیدن و گشتن در مرکز اسب های کورسی اسب های خاص مسابقه در اولین و بهترین…
  • این نژادها، معمولا در نمونه اسب فروشی کرمانشاه و اسلام آباد رایج است.
اسب خزر یک اسب مینیاتوری است که در حوالی دریای خزر یافت شده است و نام دیگر آن کاسپین یا اسبچه خزر است. ازآن جایی که استان اصفهان پتانسیل بالایی در زمینه پرورش اسب دارد یکی از خواستگاه های اصلی اش برای پرورش اسب شهرستان خمینی شهر می باشد. کره اسب ها نسبت به اسب های بالغ قیمت کم تری دارند چون قدرت کمتر و بدن ضعیف تری دارند و نیاز به مراقبت بیشتر دارند تا در مسیر درست رشد کنند و به بلوغ برسند . علاوه بر آن ، زمان بیشتری برای آموزش دادن به کره اسب ها لازم است در حالی که اسب های بالغ معمولا مراحل آموزش را گذرانده اند .

از نژاد پونی (فلابلا) می باشد و تاریخ تولدش 2019 و جنس آن مادیان است. ویونا از جمله اسب های پونی مجتمع کشت و صنعت محمد آباد اراک است. اسب های ترکمن یکی از نژادهای اصلی و محبوب اسب ها می باشد که دارای قیمت های مختلفی می باشد. اسب های ترکمن از جمله اسب های اصیل هستند که می توان به راحتی آن ها را آموزش داد. مواردی که برای خرید اسب باید در نظر داشته باشید بسیار است حرفه ای ها در این زمینه تخصص بیشتری دارند بنابراین توصیه می شود حتما در این زمینه با مشاوران حرفه ای در این مجموعه در تماس باشید تا خرید با کیفیت داشته باشید.

توسط باربری

باربری