استخدام گیم مستر اتاق فرار در تهران و سراسر ایران کارپیشه-آل اسکیپ

اتاقی که پر از اسرار است و قرار است راه‌حلی برای معماها و وضعیتی که به آن دچار شدید پیدا کنید. روز شروع می شود و اول از همه چیز، گیم مستر باید اطمینان حاصل کند که همه چیز برای تیم های منتظر درست تنظیم شده و آماده است. برای خروج از اتاق فرار، باید راه حل‌ها و سرنخ‌ها را کنار هم گذاشته و قفل‌ها را باز کنید. شاید در برخی از مواقع احساس کنید که با فشار آوردن و استفاده از زور ممکن است بتوانید دربی را باز کنید؛ اما مطمئن باشید که تنها راهی که برای فرار از اتاق در اختیار دارید؛ ذهن و منطق شماست و هیچ درب و قفلی با زور و فشار باز نخواهد شد. معمولا ژانرهای ماجراجویی نیاز به فضاهای بزرگ‌ تری دارند، زمان و خط داستانی طولانی ‌تری درونشان در جریان است و قیمت اسکیپ روم در این سبک ، معمولا بیشتر است. حالا هممون خیلی راحت تر از قبل میتونیم اتاق فرار بریم و ازش لذت ببریم و اینو مدیون زحمات گروه مای اسکیپیم.

اتاق فرار اردبیل

بنابراین اگر تا به حال در مورد شغل گیم مستر کنجکاو شده اید و می خواهید همه اسرار آن را کشف کنید، تا آخر این مطلب با انیگما همراه باشید. مهم‌ترین و اولین کسی که در اتاق فرار باهاش روبرو می‌شید؛ گیم مستره! اون کسیه که به محض ورود، به استقبال شما میاد و بهتون درباره اتاق فرار توضیح میدهد. گیم مستر باید قبل از ورود شما به اتاق فرار، هر چیزی که نیازه بدونید رو بهتون اعلام کنه تا دچار گیجی و سردرگمی موقع بازی نشوید. قانون دیگری که باید گیم مستر اتاق فرار به آن متهد باشد، کنترل لحظه به لحظه بازیکنان است و نباید اجازه دهید که بازیکنان به اجزا و اتاق بازی آسیب بزنند.

چگونه ارزان تر و به صرفه تر از دیجی کالا خرید کنیم؟

حالا که از اهمیت نقش گیم مستر گفتیم؛ باید اشاره کنیم که اگه قبلا تجربه خوبی از اتاق فرار نداشتید؛ ممکنه به دلیل بی‌تجربگی و ناآشنایی گیم مستر اون اتاق بوده باشه. گیم مستر خوب، کسیه که کاملا به زیر و بم بازی آشناست، قدرت عکس‌العمل خوبی داره و کاملا متمرکز عمل می‌کنه. پس از ساخت یک پایان‌بندی مناسب برای تیم‌ها حالا باید اتاق را برای گروه بعدی آماده کرد. مسئولیت گیم مستر، لزوما وظایفی از پیش تعیین‌شده نیست و می‌تواند با هر تیم جدید تغییر کند.

به عنوان مثال؛ اگر گیم مستر از مانیتور خود مشاهده کرد که بازیکنی به صورت عمدی یا از روی ترس و اضطراب در حال شکستن یا خراب کاری است می‌تواند با استفاده از راه‌های ارتباطی موجود این مورد را به بازیکنان گوش زد کند. گیم‌مستر قبل از شروع بازی وظیفه‌ی سنگینی بر عهده دارد و اگر این فرد به خوبی نتواند فضا را برای بازی کنان شبیه سازی کند، ممکن است تا انتهای بازی، بازیکنان در سردرگمی باشند. بهترین اتاق های فرار جهان طبق آمار این 10 اتاق فرار بیشترین مخاطب را داشته اند…..

فرصت های شغلی

استخدام گیم مستر اتاق فرار در تهران و سراسر ایران کارپیشه-آل اسکیپ

گاهی اوقات یک بازیکن ناامید می شود یا یک تیم کار مشترک را متوقف می کند. زبان بدن آنها به شما چه می گوید؟ آیا آنها به تشویق نیاز دارند؟ آیا آنها بیش از حد هیجان زده هستند ، تا جایی که چیزهایی را خرد کنند بدون اینکه معنی داشته باشند؟ اینها همه مواردی است که باید به آنها فکر کرد و در صورت لزوم نسبت به آنها اقدام کرد. اگر جایی برای بازی اتاق فرار رفتید یا بعدها خودتون گیم مستر شدید حتما این کارها وظایف یک گیم مستر هست. شاید مهم‌ترین نقش و وظیفه یک گیم مستر، آموزش اتاق فرار به بازیکن‌ها باشه. اگه گیم مستر نتونه این کار رو به خوبی انجام بده، ممکنه بازیکن‌ها توی اتاق فرار کاری رو به اشتباه انجام بدن و در نتیجه تمام هیجان و لذت این بازی رو از دست بدهند.

هنگامی که تیم ها پازل نهایی را به پایان می رسانند و یا وقت خود را تمام می کنند، معمولاً تیم ها بازی را با هجوم آدرنالین به پایان می برند، بنابراین برای ما مهم است که بسیار هیجان زده به سراغ بازیکنان برویم! پس از آن وقت دارید که اتاق را دوباره تنظیم کنید و همه چیز را جوری بچینید که انگار هیچ اتفاقی در آن اتاق نیفتاده است. شما در این بازی، با عامل محدود کننده‌ای به نام زمان روبرو هستید. اگر نتوانید در فرصتی که به شما داده می‌شود راه حل خروج از اتاق را پیدا کنید؛ تیم بازنده به شمار خواهید رفت. اگر برد الکترونیکی محصول شما توسط سیدا طراحی و تولید شده باشد, گیم مستر اتاق فرار باید بهترین باشد. هدف مجموعه سیدا توانمند سازی صنایع برای ارتقاء سطح تکنولوژی محصولات خود و رقابتی برتر در بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. یکی دیگر از وضایف گیم مستر، توضیح و تعریف داستان بازی و وظیفه شما در بازی است. اگر وارد اتاقی شود و هیچ چیزی از داستان یا فرایند بازی ندانید بازی به هیچ وجه برای شما قابل درک نیست. پس در ابتدای بازی به خوبی به حرفای گیم مستر گوش دهید و هر سوالی که برای شما به وجود آمد را از گیم مستر بپرسید. قبل از اینکه وارد اتاق فرار شوید باید در خصوص آن اتاق بدانید، کسی باید مانند یک راهنمای دلسوز به شما کمک کند، این فرد را گیم مستر می‌نامند.

  • در زمان بازی هم بسته به ژانر و سبک اتاق فرار، وظایف گیم مستر متفاوت خواهد بود.
  • همچنین در این زمان گیم مستر موظف است پیش زمینه ای گاهاً مفصل و گاهاً بسیار کوتاه در رابطه با دلیل حضور بازیکنان در اتاق و عوامل تأثیرگذار بر بروز مخمصه ای که در آن گرفتار شده اند؛ را بیان نماید.
  • قبل از اینکه وارد اتاق فرار شوید باید در خصوص آن اتاق بدانید، کسی باید مانند یک راهنمای دلسوز به شما کمک کند، این فرد را گیم مستر می‌نامند.
  • همین‌طور با داشتن روحیه ماجراجویی و طنزپردازی بتوانند هیجان بازی را بالا نگه دارند.
  • قوانین خاص خودشان را دارند که لازم است قبل از رزرو بلیط آن ها را مطالعه کنید.
  • اطمینان از اینکه همه درگیر هستند، دادن سرنخ در زمان مناسب، تحریک موارد خاص در لحظه مناسب و تشویق تیمها در صورت لزوم برای این کار حیاتی است.

توسط باربری

باربری