انواع plc و مزایا و معایب آن را بشناسید معرفی بهترین برند plc

برنامه نویسی این نوع از پی ال سی با استفاده از نرم افزار TISOFT نوشته شده و به صورت compact می باشد. استفاده از پی ال سی رک rack plc در پروژه های بسیار بزرگ کاربرد داشته و تعداد ورودی و خروجی های آن تا 5000 عدد هم می رسد. ورودی و خروجی هایی که در این نوع پی ال سی وجود دارند به ماژول مرکزی متصل می گردند. در پروژه های پالایشگاهی و پتروشیمی ها که صنایع بزرگ و حساسی می باشند از پی ال سی رک استفاده می گردد.

این سری از plcها توانایی کنترل ماشین آلات الکتریکی و مکانیکی متنوع را دارد. این کار توسط برنامه های منطقی برنامه‌ریزی شده توسط مهندسین PLC و اتوماسیون صنعتی صورت میگیرد. پی ال سی های سری 1200 زیمنس از سال 2013 شروع به طراحی و تولید انبوه شدند و به عنوان جایگزینی مناسب برای پی ال سی های سری 200 پا به عرصه گذاشتند.

دریافت قیمت و پیش فاکتور از طریق واتساپ به شماره 09124010873 و یا تماس با 33962174

انواع plc و مزایا و معایب آن را بشناسید معرفی بهترین برند plc در این مقاله به بررسی انواع پی ال سی و برندهای آن و بهترین برند پی ال سی در ایران پرداختیم. در صورتی که علاقه مند به بازار کار plc هستید و دوست دارید به اطلاعات بیشتری درباره این شغل به دست آورید توصیه می کنیم در دوره آموزش پی ال سی آموزشگاه برق گستران ثبت نام نمایید. آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش برق ساختمان، آموزش تعمیرات کولر گازی و . برخی از دیگر دوره های پرطرفدار در حال برگزاری در این آموزشگاه است. Logic Modules می باشد که از قیمت پایینی برخوردار بوده و کار کردن با آن نیز ساده قیمت plc می باشد. در اتوماسیون ساختمان یا ماشین های کوچک از این نوع پی ال سی استفاده می گردد.

خروجی دیجیتال

S به صورت compact طراحی شده و در cpu های آن از پورت profinet استفاده شده است. شبکه profinet از شبکه های جدیدی ست که در دو نسخه I/O(شبیه به Profibus-DP]) و نسخه CBA ( شبیه به Industrial Ethernet) رونمایی شده است. از دیگر انواع PLC میتوان به پی ال سی کامپکت یا مجتمع، اشاره نمود. در این نوع از PLC تمامی بخش ها از قبیل خروجی و ورودی ها، پردازنده و قسمت تغذیه در یک باکس یا ماژول الکتریکی ساده طراحی و ادغام می شوند.

  • برنامه نویسی آن با Step7 V10 انجام می شود که با Step7 بکار رفته برای S7-300 و S7-400 متفاوت است.
  • خوب است بدانید بسته به نوع پی ال سی، ولتاژ های مختلف برق باید تولید شوند و به سایر نقاط هدایت گردند.
  • شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس، نسل جدید plc های خود را تحت عنوان s که همانگونه که در بالا گفته شد، جایگزینی برای s7-200 می باشد، به بازار عرضه کرد.
  • توجه داشته باشید که زمان خرید هر یک از plc های زیمنس باید در مورد کیفیت و تعداد ورودی و خروجی دیجیتال آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
  • کنترلرهای هیدرولیکی علاوه بر قابلیت انجام حرکت سنگین بطور پیوسته، دارای دقت و سرعت عمل بسیار خوبی نیز می باشند.

اما در نوع برنامه پذیر قابلیت تغییر برنامه برای فرآیندهای متفاوت بدون تغییر سخت افزار وجود دارد. به منظور آشنایی با محصولات کنترل و اتوماسیون صنعتی اشنایدر الکتریک این جا کلیک کنید. همان طور که از نامش پیداست بین ورودی و خروجی یک رابطه انتگرالی برقرار است.

برنامه نویسی توسط برنامه TIAPORTAL & SIMATIC MANAGER:

توسط باربری

باربری