بایگانی‌های اخبار جدیدترین خبرهای پزشکی آرتا پیشرو-دراگمد

بایگانی‌های اخبار جدیدترین خبرهای پزشکی آرتا پیشرو-دراگمد

انتقاد بی سابقه نویسنده پرحاشیه سینما و تلویزیون نسبت به افزایش قیمت دلار … دکتر بهروز رسولی در گفت وگو با ایران اکونومیست، در خصوص شاخص پژوهشگران پراستناد ضمن تاکید بر این که دو لیست برای این موضوع وجود دارد و نباید این دو با یکدیگر اشتباه گرفته شوند … یافته های جدید شواهد بیشتری را پیرامون ارتباط میان باکتری های روده و سلامت ذهنی ارائه می دهند اما این که گروه خاصی از میکروب ها موجب بروز افسردگی می شوند را اثبات نمی کنند. احتمال بروز عوارض بارداری شدید در خانم های دریافت کننده درمان های ناباروری خصوصا آی وی اف در مقایسه با خانم هایی که بدون درمان صاحب فرزند شده اند، بیشتر است.

  • مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، روز پرستار را تبریک گفت.
  • بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته هیچ کدام از بیماران کرونایی در کشور فوت نشده اند.
  • مطالعه پژوهشگران فنلاندی نشان می‌دهد مردان ازنظر زیستی پیر‌تر از زنان هم‌سن خود هستند؛ اما این فاصله در حال کم‌شدن است.
  • پژوهش های تازه نشان می دهد که اهلی کردن خویشاوندان گرگ ها زودتر از آنچه تاکنون تصور می شد، رخ داده است و انسان ها احتمالا حدود 17 هزار سال پیش سگ ها را اهلی کرده اند.

به مدت دو دهه است که شرکت پنتون، رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند و بسیاری از افراد هم برای اینکه مطابق ترند روز باشند، دکوراسیون منزل، لباس و… بسیاری از معلولین هستند که با وجود وضعیت جسمانی که دارند خوشبختانه برای کشور افتخارآفرین هستند. معلولان معمولا هنرهایی را می توانند خلق کنند که انسان های عادی شاید قادر به خلق آنها نباشند. بررسی ها نشان می دهد که از زمان انتقال مالکیت توئیتر به ایلان ماسک، مطالب نفرت افکنانه در این شبکه اجتماعی گسترش یافته است. کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی با برگزاری سلسله وبینارها و کارگاه های متنوع، میزبان اعضاء و جمعی از خبرهای دارویی علاقه مندان بود. کارگاه های آموزشی با محوریت کتاب و مباحث اجتماعی در کتابخانه های عمومی …

بر اساس مطالعه ای که در کنفرانس سالانه سرطان سینه اروپا که در بارسلون اسپانیا برگزار شد، افراد مبتلا به دیابت نوع 2 با افزایش خطر ابتلا به مرحله پیشرفته تومورهای سرطانی، به ویژه برای سرطان های غیرقابل غربالگری مواجه هستند. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که توده‌های خوش‌خیم سرطانی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که گروه خونی A دارند، بیشتر از دیگران در معرض خطر سکته مغزی زودرس قرار دارند.

تعیین اولویت کالاهای اساسی مشمول هدفمندی یارانه در جلسه کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه

کسب و کار خودتان را در کمتر از ۵ دقیقه به صورت رایگان در لیست آگهی‌های ایرانیان تایلند ثبت کنید تا همیشه در دسترس باشید. فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب در کمتر از هشت ماه پس از افتتاح بر اثر وقوع زلزله آسیب فراوان دید. داستان ازسال 1986 شروع شد.زمانی که یک پدرچینی بنام تیان دریک تابستان گرم تصمیم گرفت اولین عکس خودوفرزندش رابه یادگارداشته باشد. شرکت آمریکایی مدرنا فاز اول از آزمایش‌های بالینی واکسن ایدز خود را با تزریق به افراد داوطلب آغاز کرد.

مبتلایان به کرونا در تایلند رو به کاهش است، شناسایی ۱۲ مرگ و ۴۴۷ مورد ابتلا

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. از مهندس محمدرضا سپهر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بعنوان مدیر روابط عمومی برتر تجلیل بعمل آمد. در دیدار رئیس کل و سایر ارکان سازمان نظام پزشکی با دبیر شورای امنیت کشور بر ضرورت حفظ حرمت جامعه پزشکی و پیشگیری از استفاده نادرست از نمادهای پزشکی و درمانی تاکید شد. همایش علمی کاربردی تازه های پزشکی به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی صبح امروز در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس به مدت 2 روز (26 و 27 آبان ماه 1401)آغاز به کار کرد. همایش علمی کاربردی مامایی به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی به مدت 2 روز (26 و 27 آبان ماه 1401 )در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که داشتن حس هدفمندی می‌تواند به افزایش طول عمر کمک کند. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که حذف وعده‌های غذایی، موجب کاهش طول عمر می‌شود. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی دکتری پزشکی ١۴٠٠ خبر داد. معاونت بهداشت وزارت بهداشت، فهرست به روز رسانی شده آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 را اعلام کرد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده به شهروندان هشدار داد که برای مقابله با کرونا از داروهای ویژه دام استفاده نکنند. زیرمیزی‌های کلان و طلب سکه، دلار و حتی ارز دیجیتال از بیماران، گذاشتن مُهر و مدرک پزشکی در اختیار پزشک‌نماها و چالش سقط‌های غیرقانونی سه اولویت وزارت بهداشتی‌ها برای ورود جدی و اعمال قانون سریع در حوزه تخلفات پزشکی است؛ اعمال قانو…

آش ها انواع متنوعی دارند که در نقاط مختلف کشور با روش های متفاوتی تهیه می شوند. آش غذایی پرطرفدار است که به خاطر داشتن مواد مغذی یک وعده غذایی کامل محسوب می شود … این ویتامین در داخل بدن تولید نمی شود که به همین جهت باید از طریق خوراکی دریافت شود. زنی یک چت بات هوش مصنوعی از خود به شکل یک کودک ساخت، با توجه به دفتر خاطراتش به آن آموزش داد و به این ترتیب با کودکی خود ارتباط برقرار کرد.

کارشناسان ژاپنی موفق شده اند تا فناوری جدیدی را برای تولید انرژی از برف توسعه دهند. عادت‌های مفید کوچک اما تاثیرگذار می‌توانند نقش مهمی در سلامتی ما داشته باشند. در این فایل می‌توانید 30 عادت ساده اما سلامت-محور را در ماه تمرین کنید.

توسط باربری

باربری