بهترین لپ تاپ دانشجویی از ۸ تا ۳۰ میلیون تومان درجه

این لپ تاپ از نرم افزارهای گرافیکی بالایی برخوردار است که برای کارهای فتوشاپ و نصب بازی های مختلف لپ تاپ مناسبی به حساب می آید. با توجه به کارآیی لپ تاپ در عملکرد بهتر دانشجویان عزیز امروزه برندهای زیادی انواع مختلفی از لپ تاپ دانشجویی را تولید و به بازار عرضه کرده اند. در این بین برندهای ایسوس و لنوو با رنج های قیمتی مختلف در بازار موجود است که علاوه بر اینکه از کیفیت خوبی برخوردار هستند با قیمت مناسبی نیز در بازار به فروش می رسند.

بهترین لپ تاپ دانشجویی از ۸ تا ۳۰ میلیون تومان درجه

این دستگاه از نظر ابعاد بسیار باریک بوده و وزن آن ۱.۸۴ کیلوگرم است، بنابراین به راحتی می‌توانید آن را جابجا کنید. نمایشگر ۱۵.۶ آن با روکش مات و وضوح Full HD از نظر روشنایی، کنتراست و کیفیت در سطحی ایده‌آل قرار دارد. تقریبا اکثر لپ‌تاپ‌های موجود در این محدوده قیمت مشخصات مشابهی دارند اما برخی از آن‌ها ارزش خرید بیشتری دارند که در ادامه مطلب آن‌ها را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد. اگر یک لپ تاپ با کارایی گیمینگ نمی خواهید این لپ تاپ گزینه ای عالی برای شماست هرچند که در بسیاری از بازی ها شما را سرافزار می کند. لپ تاپ های مک و مایکروسافت چندان گزینه های مناسبی نیستند چون بسیار گران هستند و در مقابل آن سیستم ضعیفی اصیل بخرید دارند. البته این لپ تاپ ها معمولا دارای امکانات فوق العاده ای هستند که برای یک دانشجو شاید چندان کاربردی نباشد.

این سخت افزار به روز باعث شده لپ تاپ توان کافی برای اجرای روان برنامه‌های پرکاربرد و روزمره را داشته باشد. همچنین پردازنده گرافیکی مجتمع آن باعث می‌شود تا برای طراحی‌های سبک فتوشاپی دستگاه مناسبی باشد. ایسوس ویووبوک X543MA از معدود لپ تاپ های دانشجویی زیر ۱۰ میلیون تومان است که نمایشگر ۱۵.۶اینچی با وضوح Full HD و پوشش مات دارد.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل R465FA-EB028

شما می‌توانید در صورت تمایل، رم لپ‌تاپ را نیز تا ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید. وضعیت نابه‌سامان بازار باعث شد راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ دانشجویی را تهیه کنیم. لپ تاپ ایسوس VivoBook R528EP با داشتن مشخصات مطلوب اعم از وزن، قیمت، میزان حافظه یک لپ تاپ مناسب برای دانشجویان به حساب می آید. این لپ تاپ دانشجویی از پردازنده قدرتمند اینتل نسل یازدهم Core i7 1165G7 برخوردار است.

این ابعاد برای حمل در دست و هر کیفی مناسب است و مشکل خاصی نخواهید داشت. این محصول از حالت‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند و صرفا با یک لپ تاپ ساده روبرو نیستید. یک دانش آموز و دانشجوی خلاق می‌تواند حالت قرارگیری لپ تاپ را تغییر داده و به شکل مناسب‌تری از آن استفاده کند. عمر باتری طولانی مدت هم همواره از قابلیت‌های اصلی محصولات پرتابل است و باید ماندگاری لازم را در دفعات استفاده طولانی مدت داشته باشند. مایکروسافت هم لپ تاپ ۲ در ۱ خود را روانه بازار کرده است تا مخاطبین خاص خود را جذب کند.

لپ تاپ ایسوس مدل Q408

تایپ سریع و ده انگشتی هم به واسطه صفحه کلید با کیفیت در اختیار شما قرار داده شده است. عمر باتری هم عالی است و حداقل از این نظر، می‌توانید نسبت به استفاده آسان در دانشگاه بدون استرس اتمام شارژ، اطمینان داشته باشید. لپ تاپ بدنه انعطاف پذیری ندارد و تنها هم از چهار ناحیه رنگ‌های RGB استفاده می‌کند. می‌توانید در کنار موس و کیبورد جانبی هم از این لپ تاپ استفاده کنید و شرایط در چند سال آینده برای‌تان عالی خواهد بود.

  • بهترین لپ تاپ ها تا ۱۵ میلیون، ذن‌بوک 14 ایسوس مدل q407iq،ربهترین لب تاپ های دانشجویی،لپ تاب دانشجویی.
  • از نظر مشخصات سخت‌افزاری باید به این نکته اشاره کرد که این دستگاه به‌عنوان یک لپ‌تاپ میان رده به مشخصات مناسب و قابل قبولی مجهز شده است.
  • کارت گرافیک MX 450 به کار رفته در این لپ تاپ یکی از بهترین پردازنده های گرافیکی محدوده قیمت 25 میلیون است و به همین دلیل این لپ تاپ در بخش گیمینگ توان بسیار خوبی دارد.
  • سرعت و عمر باتری مشابه است و همان نوع وب کم 720p هم در لپ تاپ استفاده شده است.

اگر قصد خرید یک لپ تاپ از جنس الترابوک با صفحه نمایش 360 درجه را دارید و با بودجه محدود رو به رو هستید پیشنهاد ما به شما الترابوک Asus TP401ma است. این لپ تاپ با صفحه نمایش 360 درجه و قلم طراحی خودش توانسته در بازار برای خودش جای خوبی را باز کند. من توی مقاله بهترین لپ تاپ لنوو، به معرفی بهترین‌های این برند پرداختم و حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپتاپ‌های دانشجویی لنوو رو معرفی کنم. لپ تاپ‌های دانشجویی زیادی توی بازار وجود داره که میتونید بخرید ولی من برای اینکه انتخاب کردن برای شما راحت‌تر باشه، لیست رو براساس برند مرتب کردم و توی هر قسمت، بهترین هر برند رو بهتون معرفی میکنم. نکته دیگه‌ای که لازمه بدونید اینه که من فقط تعداد محدودی رو معرفی میکنم تا انتخاب کردن راحت‌تر باشه و بین مدل‌های مختلف گیر نکنید. سلام خدمت شما کاربرای گرامی سایت رایااستور، من محمد ترکاشوند هستم و توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی رو معرفی کنم.

وزن این لپ تاپ در حدود 1.7 کیلوگرم است که صفحه نمایشی در حدود “15.6 دارد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به پردازنده گرافیکی UHD Graphics، کارت خوان، حافظه 6MB ، حافظه داخلی1TB HDD، باتری سه سلولی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. بهترین لپ تاپ های دانشجویی دارای هارددیسک 1 ترابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD است. این لپ تاپ سبک‌وزن با پردازنده‌ای میان‌رده می‌تواند انتخاب خوبی برای دانشجویانی باشد که نمی‌خواهند کارهای سنگین گرافیکی یا مهندسی را روی لپ تاپ خود انجام دهند. بهترین لپ تاپ برای دانشجویان هنر و گرافیک باید دارایپردازنده CPU قوی و ظرفیت بالای حافظه رم RAM و همچنین کارت گرافیک قدرتمند برای اجرای گرافیک های سنگین باشد. با هزینه ای در حدود 25 میلیون تومان می توان یک لپ تاپ دانشجویی مناسب برای رشته هنر و گرافیک تهیه کرد.

توسط باربری

باربری