تعمیر کامپیوتر در محل امداد کامپیوتر تهران نصب ویندوز در محل

در نرم افزار خدمات پس از فروش تیم‌یار، امکان درخواست خدمت و پذیرش محصولات به صورت تکی و گروهی برای ارائه خدمت وجود دارد که می‌توان از روش‌های سریال گارانتی، سریال کالا و یا کد کالا درخواست خدمت جدید ایجاد نمود. امروزه به‌دلیل تنوع بسیار بالای کسب و کارها انواع مختلفی نرم‌ افزار خدمات پس از فروش تولید شده است که صاحبان صنایع و مدیران شرکت‌ها باید نرم افزار مناسب فعالیت خود را با دقت انتخاب کنند تا از پیچیدگی های بیهوده و اتلاف وقت و هزینه به دور باشند. همانند ثبت اطلاعات مشتریان می توانید اطلاعات سرویسکاران و تعمیرکاران خود را نیز در نرم افزار ثبت نمایید و در هنگام ثبت ارائه یک سرویس یا خدمات به مشتریان خود مشخص کنید چه کسی مسئول انجام آن کار خواهد بود. نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به ازایی هر کدام از سرویس ها و خدماتی که در قبال هر کدام از محصولات خود ارائه می نمایید فاکتوریا صورت حسابی صادر نمایید. و آن را چاپ و یا از طریق ماژول های ارسال مانند فاکس یا ایمیل ارسال کنید.

آیا نصب برنامه در محل مقرون به صرفه است؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید زمانی که برنامه های کامپیوتری غیر فعال می شود و یا لایسنس آنها به اتمام میرسد برنامه غیر فعال میشود و خطاهای مختلفی را مشاهده می​کنید و در نهایت امکان کار با آن فراهم نخواهد بودو از این رو نیاز به اکتیو کردن دارد. فعال سازی برنامه ها به دو صورت تهیه لایسنس به روش قانونی و کرک به روش غیر قانونی انجام می​شود. در صورتی که شما هم میخ واهید با اکتیو کردن برنامه​ها از نمایش ارورهای پی در پی خلاص شوید، کافی است همین الان با ما ارتباط بگیرید و سیستم خود را به ما بسپاری. گاهی برای حل یک مشکل نرم افزاری باید چندین راه را امتحان کنید پس زود ناامید نشوید.

  • هدف از تماس بررسی نتیجه استفاده از کالا، یا محصول خریداری شده توسط مشتری لیست کارهای خدمات کامپیوتری است.
  • در صورت تحويل اجناس به صورت امانی به همكاران و مشتريان و همچنين دريافت كالاهای امانی از همكاران مي بايست از فاكتورهای امانی در نرم افزار استفاده كنيد.
  • • امکان ثبت هزینه‌های بازاریابی در هر ملاقات حضوری از قبیل ایاب و ذهاب، اشانتیون و …
  • چراکه تحلیل و دسته‌بندی محتوا سرعت دسترسی مخاطبان به خدمات کارفرمایان را تسهیل می‌کند.
  • از این زبان در برنامه نویسی های تحت وب نیز می توان بهره برد و جنگو فریمورکی ساخته شده براساس این زبان است.

در این نرم افزار امکان ثبت پذیرش تحت وب از طریق تلفن‌همراه، تبلت و لپ‌تاپ وجود دارد. مشتریان می‌توانند از طریق ماژول رهگیری تحت وب و براساس کد رهگیری و شماره سریال دستگاه پذیرش‌شده و یا شماره پذیرش نسبت به رهگیری و پیگیری دستگاه خود اقدام کنند. پشتیبانی فنی سطح ۲ یک فرآیند عیب‌یابی اولویت‌دار است که در آن به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا مشکلات سیستم را بدون تغییر کد حل کنند. دامنه این خدمات شامل پایگاه‌های داده، سیستم‌های نرم افزاری، راه حل‌های ابری می‌شود.

فروش قطعات و لوازم جانبي با گارانتي اصلي

تعمیر کامپیوتر در محل امداد کامپیوتر تهران نصب ویندوز در محل

خدمات پس از فروش در بازار رقابتی یکی از اصول مهم مشتری مداری و روشی در جهت تشویق خریداران به خرید محصولات می­‌باشد. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در زمینه مشتری مداری تکمیل کنید و روش‌های آن را یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم یعد از پایان این مقاله، حتما مقاله اصول مشتری مداری را مطالعه کنید. ازجمله موضوعاتی که امروزه شرکت­‌ها بر اساس آن مورد ارزیابی قرار می­‌گیرند، خدمات پس از فروش است. خدمات و پشتیبانی‌هایی که یک کسب ‌و کار پس از فروش محصول یا خدمت به مشتریان ارائه می­‌دهد، خدمات پس از فروش گفته می­‌شود. یکی از شاخص‌­های اساسی تصمیم گیری مشتریان در جهت شروع، ادامه و یا خاتمه معامله با یک شرکت، خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت می‌­باشد. ایجاد یک مرکز داده به برنامه ریزی بسیار دقیق و گسترده نیاز دارد و اهداف مورد نظر از طراحی آن باید به وضوح تعریف شده باشند تا نیل به آن اهداف امکان پذیر شود و همچنین تمامی استانداردها در قسمتهای مختلف باید در نظر گرفته شوند.

نرم افزار حسابداری تعمیرات کامپیوتر محک با هدف رفع نیاز مشاغل فعال در این زمینه توسط گروه نرم افزار حسابداری محک طراحی شده است. در تمامی نسخه های نرم افزار هلو خدماتو تعمیرات کامپیوتر سیستم های حسابداری و خزانه داری و انبار داری یکپارچه می باشد.به عنوان مثال در صورت ثبت یک فاکتور خرید از یک کالا موجودی آن کالا در انبار به میزان فروش انجام شده اتوماتیک کسر می شود. این ها سوالاتی هستند که احتمالا ذهن همه افرادی که به خدمات تعمیرات نرم افزار گوشی موبایل نیاز پیدا می کنند را درگیر می کند. برای پاسخ به این سوالات ابتدا باید ببینیم تعمیرات نرم افزار گوشی موبایل چیست و چه تفاوتی با تعمیرات سخت افزاری دارد. خدمات تعمیرات نرم افزاری گوشی موبایل زانکو به صورت صد در صد تضمینی و توسط متخصصین مجرب تعمیرات انجام می شود.

این مرحله یکی از پر دردسر ترین و هزینه بر ترین مراحل پیاده سازی هر نرم افزار است که با توجه به حجم پروژه زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. در این مرحله افراد گروه بر حسب توانایی های مختلف خود با زبان های مختلف برنامه نویسی یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن گرفتن ورودی از کاربر و انجام پروسه پردازشی با حداقل مصرف منابع محاسباتی و نمایش خروجی بر روی صفحه است. برای اینکه از تعمیرات نرم افزار کامپیوتر در این خصوص بی نیاز شوید، بهتر است که یک آنتی ویروس حرفه ای بر روی سیستم خود داشته باشید تا در چنین مواقعی از ورود ویروس به سیستم شما جلوگیری شود. تعمیرات نرم افزار کامپیوتر مساله ای است که هر کاربر کامپیوتری با آن مواجه می شود. نرم افزار خدمات پس از فروش پویا ابزاری است که توسط آن می‌توانید تمامی فعالیت‌های این فرایند را به درستی مدیریت و کنترل نمائید.این نرم افزار با نرم افزار حسابداری فروش ارتباط دارد.

توسط باربری

باربری