جاکفشی و جالباسی قیمت و خرید آنلاین جا کفشی فروشگاه اینترنتی خانه شما-سیب چوب

بنابراین شما می توانید عرض این سبد را بیشتر کرده و از فضای بیشتری در کمد دیواری خود بهره مند شوید. ارگانایزرها معمولا از جنس پارچه، پلاستیک و فوم هستند و به‌راحتی داخل کشوها را برای قرار دادن انواع شال و روسری، کیف و کفش و لباس‌زیر نظم می‌دهند. برخی از آن‌ها قابلیت آویزان کردن از چوب‌لباسی و میله‌های کمد دیواری را دارند. در ادامه به معرفی انواع جاکفشی جدید و جالباسی ایستاده میپردازیم که شما می توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و قیمت هر یک بهترین انتخاب را داشته باشید. اما اگر بخواهیم به‌صورت کلی دراین‌باره صحبت کنیم، باید بگوییم که قبل از انتخاب نوع جاکفشی بهتر است بودجه خود را در نظر بگیرید.

نحوه انتخاب جاکفشی دیواری ریلی

جالب اینکه با داشتن جاکفشی، هم بخش قابل‌توجهی از فضای اشغال‌شده کم شد، هم کفش‌هایمان تمیز و مرتب باقی می‌ماند و هم مجبور نبودیم کفش‌های قبلی خودمان را با خریدن کفش جدید دور بیندازیم. علاوه بر این فضای کفش کَن هم کوچک‌تر شد و واقعاً خانه بعدازآن تمیزتر از همیشه به نظر می‌رسید. اهمیت داشتن جاکفشی را ما به روش سخت و دشوارش آموختیم اما خودتان به‌احتمال‌زیاد از قبل به اهمیت آن واقف هستید. این جا کفشی داخل کمد، در دو سایز 60 سانتی متر و 90 سانتی متر در بازار موجود است.

جاکفشی چوبی بیشترین فروش در میان انواع جاکفشی موجود در بازار را دارد. بله، برای این کار ابتدا می‌بایست یک تخته را به روی دیوار نصب کنید سپس جا کفشی را بر روی آن سوار کنید تا مشکلی برای ریل تعبیه شده در محصول ایجاد نگردد. این روز ها مدل های گوناگونی از جا کفشی توسط تولید کنندگان تولید شده است و به بازار عرضه می شوند. بروزترین این مدل ها ، مدل های درب کشویی و داشبوردیهستند که این روزها طرفداران زیادی هم دارند. کابینت ها به عنوان اصلی ترین المان آشپزخانه، نقش مهمی در تعیین دکوراسیون آشپزخانه دارند.

همچنین جاکفشی ریلی به صورت درب‌دار و بدون درب به فروش می‌رسند. وجود درب می‌تواند هم از نظر ظاهری و هم بهداشتی مناسب‌تر باشد. نوع دیگری از جاکفشی دیواری ریلی که قبل‌تر هم در موردش صحبت کردیم، مدلی است که در داخل دیوار تعبیه می‌شود.

در روش اول، نیاز به زیرسازی و تعبیه جاکفشی در دیوار است و در روش دوم، کاربر تنها باید جاکفشی را خریداری کند و در مکان مورد نظر قرار دهد. در هر دو صورت، جاکفشی به صورت ریلی، لولایی و کشویی عمل می‌کند. همانطور که قبل‌تر بیان شد، جاکفشی دیواری ریلی به صورت کشویی خرید جاکفشی قهوه ای عمل می‌کند. نحوه عملکرد این جاکفشی به صورت کابینت‌های کشویی آشپزخانه است. به این شکل که برای استفاده، کاربر باید از طریق دستگیره روی جاکفشی، کشو را به سمت خود بکشد و کفش خود را داخل بگذارد یا از داخل جاکفشی بردارد.

  • جاکفشی ریلی می‌تواند با اشغال فضایی بسیار کم و محدود کاری کند تا کفش‌هایتان به‌خوبی و مرتب داخل کمد لباس جا شوند و همیشه هم در دسترس باشند.
  • درواقع حسن این محصول ظاهر بسیار شکیل و ریل بادوام و آرام‌بند آن می‌باشد.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آلیاژ استیل مقاومت در برابر اکسیداسیون می‌باشد که باعث زنگ نزدن و عمر بیشتر وسایل فلزی می‌شود.

هر چه ابعاد جا کفشی بزرگتر باشد ، یا برای ساخت آن از متریال با کیفیت تری استفاده شده باشد ، قطعا قیمت آن نیز به همان نسبت بیشتر است. جاکفشی های کوچک و باکیفیتی هم توسط شرکت های تولید کننده ،تولید میشوند که معمولا قیمت کمتری نسبت به جاکفشی های آینه دار یا ایستاده دارند. همچنین اگر فضای جاکفشی خود را برای راهرو در نظر گرفتید میتوانید مدل جاکفشی برای راهرو باریک را از سیب چوب مطالعه کنید . این مدل را می توان یکی از انواع جالباسی کمجا قلمداد کرد این دسته از کالا با قابلیتی که دارد می توان در زمانی که به آن نیازی نیست به راحتی در گوشه ای جمع شود و قرار گیرد بدون آنکه فضای زیادی را اشغال کند.

با ورود و یا ثبت نام در فروشگاه شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه را می‌پذیرید. با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و محصولات سایت مطلع شوید…

شما می‌توانید از بین تمام انواع جاکفشی مدل‌های ساده‌تر که بدون در هستند را از 50 تا 500 هزار تومان خریداری کنید؛ اما مدل‌های کمدی در دار جاکفشی طبیعتاً کمی گران‌تر هستند و از حدود 700 هزار تومان تا 5 میلیون تومان قیمت دارند. همچنین در صورت کمبود جا می‌توانید با استفاده از این یراق در دو سمت درب جاکفشی و یا داخل کمد، طبقاتی ایجاد کرده که امکان قرار دادن کفش‌هایی بیشتر از حالت قبل را برای شما فراهم ‌کند. در مرحله اول فضایی که قصد دارید جاکفشی را در آن قرار دهید بررسی کنید. سعی کنید طول و عرض جاکفشی که می خرید جوری باشد که به آسانی در راهرو یا راه پله مد نظرتان جای بگیرد و مانعی برای رفت و آمد نباشد. اگر می خواهید آن را در راهرو ورودی منزل تان قرار بدهید ، سعی کنید جنس و رنگ آن با سایر وسایل موجود در دکوراسیونتان همخوانی زیبایی داشته باشد. جاکفشی‌ های دیواری یکی دیگر از انواع جاکفشی هستند که با استفاده از چند پیچ روی دیوار ثابت می‌شوند.

جوانه جلیس جاکفشی درگاهان جوانه جلیس

جاکفشی و جالباسی قیمت و خرید آنلاین جا کفشی فروشگاه اینترنتی خانه شما-سیب چوب

توسط باربری

باربری