خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات شبکه در تهران مشاوره شبکه

مدیریت و نظارت بر عملکرد و به روزرسانی‌های امنیتی بخشی از امور مربوط به پشتیبانی فنی برای شبکه‌ای از کامپیوترهاست. پشتیبانی شبکه در پینگونت هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری امکان پذیر است؛ اولویت ما در پینگونت حذف کامل نگرانی‌های شما در مورد مشکلات شبکه در شرکت شما است. ما به بهترین شکل شبکه شما را پشتیبانی می‌کنیم و در صورتی که هر مشکلی برای شبکه پیش بیاید، در سریع ترین زمان آن را رفع می‌کنیم. در فاز اول تیم کارشناسان پسیو فناوران پارسه از محل پروژه پسیو بازدید کرده و اطلاعات مورد نیاز اولیه جهت طراحی نقشه، پروپزال، گانت چارت، مقدمات اجرای پسیو شبکه را جمع آوری کرده و نهایتاً هزینه حدودی پروژه محاسبه میگردد. هدف از این فاز جمع‌آوری اطلاعاتی مانند متراژ، مسیرهای عبوری و امکان‌سنجی پروژه و نیاز سنجی مشتری می باشد. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه مسولیت همچون نگهداری ، بروزرسانی و اجرای شبکه‌های کامپیوتری دارند.

  • ارغوان نت با تجربه بیش از دوازده سال (شروع فعالیت از سال 1387) آماده همکاری با سازمان های کوچک و بزرگ در ایران بوده و تعرفه مقرون به صرفه ای را برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است.
  • فون سیستم به عنوان اولین مرکز تخصصی خدمات شبکه در ایران تمامی خدمات مربوط به نصب، راه اندازی و برنامه ریزی تجهیزات شبکه را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا توسط تیم فنی و متخصص در اختیار شما قرار می دهد.
  • ، بالا بردن و ترفیع زیر ساخت های ارتباطی و نصب و راه اندازی سیستم های به روز و جدید کار یک کارشناس پشتیبانی است که باید آن را ترازنت؛ خدمات شبکه مدیریت کند.
  • شما برای مشاوره می‌توانید از طریق واتساپ و یا شماره تماس با ما در ارتباط ارتباط باشید و در مورد کسب و کار خود از ما مشاور بگیرید.
  • خدماتی مانند تنظیم و نصب روتر، مودم، کارت شبکه، دیوار آتش و تجهیزاتی از این قبیل مربوط به بخش اکتیو شبکه هستند.

خدمات امنیت شبکه در دو بخش امنیت فیزیکی شبکه و امنیت نرم افزاری شبکه پیاده سازی می شود. امنیت فیزیکی شبکه یعنی تجهیزات شبکه در اتاق های امن قرار بگیرند که دسترسی به آن ها به حداقل برسد . امنیت نرم افزاری شبکه یعنی شبکه کامپیوتری در مقابل حملات هکرها و هک شدن شبکه مقاوم باشد.

(Notebook – Laptop- (NetWork)) تعمیر و خدمات تجهیزات و…

شرکت کوشا نت ورک، با داشتن نیروی متخصص، می تواند با مدیریت و نصب و راه اندازی شبکه، بهترین خدمات پشتیبانی از شرکت ها در تهران را بعهده بگیرد. راه اندازی و پشتیبانی از دامین و تمامی نرم افزارهای تحت شبکه (خدمات اکتیو شبکه) تخصص مجموعه ما است. دوربین مدار بسته تحت شبکه – فروشگاه دوربین مدار بسته – دوربین مدار بسته مخفی – دوربین مدار بسته آنالوگ – نصب دوربین مدار… دوربین مدار بسته – نصب دوربین مدار بسته مسکونی – دوربین مدار بسته ضد آب – فروش و نصب دوربین مدار بسته – نصب دوربین مدار …

خدمات فناوری اطلاعات، استفاده از تخصص در حوزه مهندسی کامپیوتر و شبکه برای راه اندازی شرکت ها و پشتیبان گیری و حفظ امنیت اطلاعات می باشد که همانا مهم ترین سرمایه های یک سازمان می باشند. خدمات IT همه آن چیزهایی است که برای راه اندازی و پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری یک شرکت مورد نیاز است. این خدمات شامل نصب زیرساخت های اولیه شبکه از جمله کابل کشی تا نصب سیستم های کامپیوتری و نصب سرور و نصب نرم افزارهای کاربردی سیستم ها تا خدمات تخصصی IT مانند پشتیبان گیری اطلاعات سرور و تامین امنیت و ارتباطات بیرون از شرکت را شامل می شود. امروزه شبکه های کامپیوتری در تمامی حوزه های مربوط به کسب و کار و سازمان های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار میگیرند به همین دلیل استفاده از خدمات شبکه و کامپیوتر، در سازمانها و نهاد های فوق ناگزیر میباشد و یکی از مهمترین نیاز های کسب و کارهای امروزی به حساب می آید.

از طرفی شرکت‌ها به دلیل نبود نیروی انسانی و یا هزینه‌های دستمزدی بالا، امکان استخدام نیروی متخصص را ندارند. از این رو وجود یک شرکت پشتیبان شبکه برای رفع مشکلات لازم است که به صورت قرارداد‌های کوتاه مدت یا بلند مدت، خدماتی را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند. همراه با وارد شدن تکنولوژی به بستر بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ، ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های مدیران تبدیل شد.

خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات شبکه در تهران مشاوره شبکه

ما در پیشگام رایانه می توانیم یک شبکه به روز با قابلیت های جدید برای شما پیاده سازی کنیم. نصب و اجرای شبکه پسیو در پیشگام رایانه مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود. ما در زمینه طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری شرکت های بزرگ و کوچک تخصص داریم.

گزیده ای از خدمات پسیو شبکه

متناسب با نیاز مخاطب و خطای به وجود آمده در شبکه، پشتیبانی یا به صورت ریموت و از راه دور و یا به صورت حضوری انجام خواهد شد. برای خدمات پسیو پس از بازدید از شرکت و بررسی جزئیات آن لیست هزینه ها به مشتری ارائه می شود. هزینه خدمات اکتیو نیز طبق لیستی که در سایت است محاسبه خواهد شد؛ با این وجود در هر دو بخش (پسیو و اکتیو) امکان کاهش هزینه ها نیز وجود دارد.

صرفه جویی در هزینه ها

توسط باربری

باربری