خرید انواع دریچه کولر

باید از هر طرف ۲ میل و از طرفی که قرار هست لولا روی فریم جانمایی گردد ، نیم سانت کسر می شود تا درب دریچه بازدید به راحتی باز و بسته شود . دریچه کولر طرح قدیم در هر سایز و هر ابعادی قابل تولید و بهره برداری می باشد و محدودیتی در ساخت آن به لحاظ سایز وجود ندارد.در سیستم های گرمایش و سرمایش بطور موازی از این نوع دریچه کولر می توان استفاده نمود.در ساخت این دریچه کولر نیز باید در حد یک تا یک و نیم سانت بادخور را نسبت به سایز دهانه انشعاب هوا رعایت نمود تا در زمان نصب دریچه کولر دچار مشکل نشد.میزان انسداد هوای عبوری از این دریچه کولر در زمان بسته بودنِ دمپر هوای دریچه کولر به بیشترین حد می رسد.از خصوصیات ویژه دسته دمپر این دریچه کولر حالت گردِ دسته دمپرِ دریچه کولر می باشد و بصورت چرخشی در جهت یا خلاف جهت عقربه های ساعت عمل می کند.از جمله ویژگی های دیگرِ این دریچه کولر امکان تنطیم هوای دریچه کولر به چپ و راست و در عین حال به بالا و پایین می باشد.پوشش رنگ این دریچه کولر از نوع کوره ای الکتروستاتیک می باشد.

چون هنگام نصب نصاب بتواند به راحتی دریچه بازدید فن کویل را درون حفره جانمایی کند. اکنون وقت ساخت فریم دریچه بازدید است. اضلاع فریم پس از برش، باید گوشه زنی شود و توسط کرنر بدون نقطه جوش به هم وصل گردد. برای این شغل از کرنر های مخصوص فلزی در اضلاع مجاور استفاده می کنیم تا ساختار فریم دریچه بازدید فن کویل به شکل چهار ضلعی در بیاید. پروفیل های آماده توسط کرنر از پشت به هم وصل می شوند و یک ساختار واحد و چهار گوش را شکل می دهند . دریچه های دیواری مانند دریچه های چهار گوش دارای یک شبکه دمپر در لایه ی پشتی می باشد.

این فن کویل مناسب دستگاههایی هست که لازم به مکش هوای برگشت از طریق درب دریچه بازدید فن کویل را دارند. پس از این شغل دریچه بازدید درون کوره با دمای بالا قرار گرفته و در اصطلاح پخته می شود . در گام آخر از رنگ پودری الکترواستاتیک روی تمام سطوح دریچه بازدید فن کویل آلومینیومی شیاردار پاشیده شده و این محصول درون کوره قرار می گیرد و در اصطلاح پخته می شود. از جمله ویژگی های دریچه های بازدید لولایی این است که درب ، در حال باز بودن از ساختار دریچه کاملا جدا نمی شود و همیشه با کمک لولا به ساختار فریم متصل خواهد ماند.

ابعاد و سایز معبر این دریچه هوا میزان لازم دستگاه فن کویل به هوای مازاد محیط بستگی خواهد داشت. تعداد شیارها بستگی به لازم دستگاه به هوای برگشت یا مکش دارد. این دریچه بازدید برای دستگاه هایی استفاده می شود که لازم به مکش هوا از دریچه هوا ندارد و در نتیجه روی درب آن هیچ شیاری وجود ندارد. در نتیجه در این دریچه امکان تردد هوا وجود ندارد. این دریچه بازدید از دو قسمت فریم و درب تشکیل شده هست و از آنجایی که درب این دریچه بازدید وزنه ای می باشد در نتیجه برای باز و بسته کردن آن کاملاً از فریم جدا شده و کنار گذاشته می شود. این پره ها نیز متحرک بوده و با استفاده از یک دسته باز و بسته می شود. ساختار دریچه بازدید پلاستیکی متشکل از یک فریم در حاشیه و یک درب باز شونده در چهارچوب دریچه میباشد . با این شغل پوسته فریم آماده میشود. این دریچه ها را می توان هم بصورت پیچ از رو، و هم بصورت پیچ از داخل (بصورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه بازدید داکت اسپیلت در زیر دستگاه داکت اسپلیت بر روی سقف کاذب نصب میشود و محل دسترسی نصاب و تعمیرکار دستگاه محسوب می شود.

خاصیت رنگ کوره ای الکترواستاتیک این هست که می توان از روی کد رنگ متناسب با محیط و طبق نظر کارفرما سفارشات را پذیرفت و هیچ محدودیتی در نوع رنگ نداریم. از مزایای استفاده از رنگ کوره ای الکتروستاتیک، قابلیت برگزیده رنگ متناسب با محیط توسط کارفرما است. این دریچه هوا با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود . مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این دریچهها بسیار با کیفیت بوده و دارای طول عمر بسیار بالایی میباشد. مواد اولیه متفاوت و نحوه ساخت آنها از مهمترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت این محصول هستند. با توجه به تعداد پره های مورد نظر، پس از برش آنها را در فواصل معین روی فریم دریچه هوا جایگذاری می کنیم. بعد از اندازه گیری ابعاد درب ، ورق درب طوری برش می خورد که از هر بعد به اندازه یک سانت توانایی ایجاد لبه را داشته باشد . باید اشاره کرد که هنگام اندازه گیری طول و عرض حفره نباید هیچ باد خوری لحاظ گردد، چون باد خور هنگام ساخت و توسط سازنده اجرا می شود. چون بادخور توسط سازنده اعمال خواهد شد. باید توجه داشته باشیم که این اندازه ها باید صفر به صفر باشد، چون بادخور مورد لازم هنگام ساخت توسط سازنده اعمال می شود.

از انواع دریچه های گرد می توان به دریچه های خورشیدی اشاره کرداین دریچه ها دارای اشکال مربعی هستند. از مزایای این دریچه ها می توان به طیف گسترده طرح و رنگ آن اشاره کرد. ضخامت ورق مصرفی برای این مدل دریچه بازدید ورق یک میلیمتر می باشد، اما اگر ابعاد دریچه بازدید خیلی بزرگ باشد، می توان از ورق با ضخامت زیادتر نیز استفاده کرد. همانطور که از نام این دریچه بازدید معلوم است، جنس آن از ورق آلومینیوم می باشد و صرفاً جهت بازدید و دسترسی یه دستگاه فن کویل به شغل می رود. ساختار دریچه بازدید چوبی ماهیتاً از جنس ام دی اف میباشد . دریچه کولر بازدید در طرح های متنوعی طراحی می شود و بسته به کاربری تولید و عرضه می گردد. اگر در محیطی دریچه دمش هوا طرح خطی اسلوت اجرا شده باشد ،هنگام استفاده از دریچه بازدید تاسیسات فن کویل برای هماهنگی بیشتر از دریچه بازدید تاسیسات فن کویل خطی با طرح اسلوت استفاده میشود . دریچه بازدید تاسیسات فن کویل ساده به وسیله رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده میشود .همچنین به وسیله پیچ مخفی و یا پیچ از روی نما در محل مورد نظر نصب میشود .

پس از برش طول و عرض فریم دریچه بازدید اقدام به گوشه زنی اضلاع میکنیم گوشها باید ۴۵ درجه برش اطلاعات شود تا وقتی کنار یکدیگر قرار میگیرد زاویه ۹۰ درجه و گونیا را تشکیل دهد. همزمان با برش فریم دریچه بازدید، بر لبه های بیرونی و داخلی فریم در اصطلاح وسایل کاری انجام می پذیرد . هواکش دمنده 20 سانتی لوکس دارای موتورCKD ایتالیا به سرعت 1650 دور بر دقیقه بوده. این مدل از هواکش خانگی قابلیت نصب بر روی شیشه پنجره یا دیوار را دارند. این گام را قبل از عملیات رنگ آمیزی انجام می هیم تا هیچ گونه خراش و آسیب دیدگی ایجاد نشود . پس از انجام مرحله ها بالا شروع به ساخت درب دریچه بازدید فن کویل می کنیم. تمام مرحله ها خمکاری وشیارزنی که به چهره پرسی یا ضربه ای انجام می پذیرد باید قبل از عملیات رنگ آمیزی چهره پذیرد. این شغل توسط لولا انجام می پذیرد . باید به این نکته توجه کرد که فاصله درب دریچه بازدید از دستگاه در حدی باشد که هنگام برداشتن یا باز کردن درب دریچه بازدید ایرادی پیش نیاید و به آن گیر نکند. درب این نوع دریچه دسترسی بوسیله لولا به قسمت فریم متصل می گردد و به وسیله قفل زیمنسی، درب آن باز و بسته می شود.

جنس درب دریچه بازدید از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل هست ، بدیهی هست هرچه ابعاد درب بزرگتر شود ضخمات ورق مصرفی هم افزایش می یابد . ضخامت ورق مصرفی جهت ساخت درب دریچه بازدید به طور معمول یک میل هست اما با افزایش ابعاد درب دریچه بازدید، ضخامت ورق مصرفی نیز افزایش می یابد.برای استحکام درب دریجه لازدید و جلوگیری از تاب خوردگی، در اطراف حاشیه ی چهارگانه ی درب دریچه بازدید خم های نود درجه به جایگاه داخل ایجاد می شود. قبل از اینکه دریچه های سقفی گرمایش کانالی را بردارید، باید چندین ابزار را در اختیار داشته باشید تا کار را ایمن و به دریچه بازدید درستی انجام دهید. تمام فعالیتهای گفته شده به وسیله اهرمی که بر روی دریچه قرار داده شده است، انجام میگیرد. اما در مدل وزنه ای درب بصورت کامل از فریم جدا شده و بعد از مراحل بازدید و تعمیرات در محل خود قرار میگیرد.

برای ساخت دریچه بازدید چوبی ابتدا فریم این محصول با دستگاه سی ان سی برش اطلاعات می شود . همزمان با برش فریم دریچه بازدید تاسیسات، بر لبه های بیرونی و داخلی فریم در اصطلاح ابزار کاری انجام می پذیرد .در مرحله ی بعد قسمت فرو رونده ی پشت فریم در حفره ای که قرار است دریچه بازدید تاسیسات در آن نصب شود ، طراحی و به قسمت پشتی فریم دریچه بازدید تاسیسات تعبیه می گردد .حال مرحله ی برش درب دریچه بازدید تاسیسات می رسد . دریچه بازدید تاسیسات تاسیسات بنا به سفارش مشتری از جنس چوب ام دی اف در ابعاد و با طرح های مختلف ساخته میشود .

در این چهره بیشترین هماهنگی با محیط ایجاد خواهد شد . توضیحات بسیار زیادی در ارتباط با دریچه آلومینیوم چیست در فضای اینترنتی یافت می شود می توانید در آپادانا کالا این اطلاعات را بدست آورید. بهترین راه برای خرید دریچه کولر مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد. از دریچه پلاستیکی مشبک در انواع گرد و چهارگوش، هم برای هوارسانی، هم برای مکش و هم برای معبر هوای آزاد میتوان استفاده کرد. دریچه های جدید علاوه بر اینکه به روز اند، زیبا و منحصر به فرد هم می باشند. پس از این گام اقدام به تعبیه قفل بر روی نقاط معلوم شده خواهیم کرد. شرکت تهران دما آرکا با توجه به ارسال محصولات خود به تمامی نقاط کشور ایران، در نظر گرفته است، بسته بندی محصولات سایر شهرها را به صورت ویژه و ضخیم اعمال نماید. به همین دلیل در شمال و جنوب کشور با استقبال زیادی روبروست . در این گام جای پیچ ها روی فریم دریچه بازدید فن کویل معلوم و سوراخ می شود . با استفاده از این مکانیزم ممکن است تعداد فن های روشن در طول شب نسبت به روز، به میزان نصف کاهش یابد. یکی از قطعات سیستم کولر به نام کنداستور میباشد که یک یا چند فن برای خنک شدنش در زمانی که کولر، روشن است؛ پیش بینی شده و موقعی به کار می افتد که کولر، روشن میشود.

توسط باربری

باربری