خرید باتری یو پی اس UPS+قیمت مناسب و گارانتی 88447000-021-مستر انرژی پلاس

خرید باتری یو پی اس UPS+قیمت مناسب و گارانتی 88447000-021-مستر انرژی پلاس

لذا به منظور افزایش اطلاعات درباره باتری UPS و جزئیات آن ها جدولی از اصطلاحات و واژگان مربوط به آن ها توسط کارشناسان هایپر صنعت فامکو تهیه شده است که می توانید جزئیات آن را مطالعه نمایید. سیستم شارژ ممکن است تلاش برای ارزیابی ظرفیت رشته باتری اندازه گیری ولتاژ به طور کلی. شما می توانید برای تهیه باتری مورد نیاز خود، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و نکات فنی مناسب را دریافت کنید تا بتوانید باتری با آمپر و ولتاژ مناسب را تهیه کنید. Ups ها می توانند دربرابر برق متناوب در حد رایانه های شخصی و یا در حد مراکز بزرگ داده از سیستم های شما محافظت کنند.

انواع باتری های یو پی اس بر حسب آمپر

زمانی که باطری برای اولین بار روی UPS نصب می شود، 100 ظرفیت نامی خود را به طور کامل دارد. به ازای هر بار تخلیه و شارژ مجدد بعدی، ظرفیت نسبی آن با درصد کمی کاهش پیدا می کند. با وجود این که چرخه مربوط به هر دو نوع باتری یو پی اس اسید سرب و لیتیوم یون به حداکثر تعداد و توان شارژ یا تخلیه آن ها بستگی دارد اما معمولا تعداد چرخه های لیتیوم یون 10 برابر بیشتر از اسید سرب است.

فیلم تبلیغاتی یو پی اس APC

جهت کسب اطلاعات جامع ، و مشاوره رایگان به صفحه خرید یو پی اس مراجعه کنید https://mrenergyplus.com/ . باید دقت نمود که باتری های تقلبی یا غیر معمول در دستگاه های یو پی اس استفاده نشود. به عنوان آخرین جزء از باتری 12 ولت سیلد اسید لازم است اشاره ای به سلول های باتری داشته باشیم. این سلول ها از الکترود مثبت، الکترود منفی و الکترولیت تشکیل شده اند و وظیفه دارند تا در مواقع نیاز انرژی الکتریکی لازم را تامین کنند. معمولا باطری هایی که از یک برند شناخته شده و معتبر هستند دارای گارانتی معتبر شرکتی هستند. بدیهی است باتری های متفرقه و یا حتی باطری هایی که مدت زمان گارانتی آنها تمام شده است.

زمانی که گاز های تولید شده توسط واکنش های داخلی باتری یو پی اس بیش از حد قابل تحمل می شوند، برای تخلیه کردن آن ها از این جزء از باتری UPS استفاده می شود. صفحه ای سوراخ دار و شبکه ای که ساخته شده از سرب یا آلیاژ سرب است و به عنوان رسانا و تکیه گاه مواد فعال در باتری یو پی اس مورد استفاده قرار می گیرد. آب بندی باتری یو پی اس VRLA معمولا در محفظه پلاستیک از جنس پلی پروپیلن، انجام می شود. ویژگی بارز و اصلی این باتری UPS این است که نشت اسید ندارد و حتی در صورت وارونه شدن یا استفاده نیز، چنین اتفاقی برای آن نمی افتد.

  • این مشکلات باعث شده است تا باتری های یو پی اس هنگام استفاده شارژ شوند و باعث اتلاف وقت و زمان نشوند.
  • سلول‌های ژل و باتری‌های شیشه‌ای جذب شده در این باتری ها رایج هستند که در مجموع به عنوان باتری‌های VRLA شناخته می‌شوند.
  • در صورتیکه برای تامین برق مصرف کنند های خود نیاز به خرید یو پی اس دارید توصیه می کنیم حتما قبل از خرید یا ارتقاء دستگاه، با چند کارشناس برق اضطراری در این زمینه مشورت کنید.
  • از بین انواع باتری ها، باتری 12 ولتی است که بسته به کاربرد آن بسیار متفاوت به نظر می رسد.
  • وقتی باتری شارژ و دشارژ می‌شود، یون لیتیوم بین دو الکترود جابه‌جا می‌شود.
این کمپانی کره ای با رعایت استاندارد ها و استفاده از تکنولوژی باز ترکیب اکسیژن، توانسته استفاده از این باتری ها را بدون نیاز به نگهداری و بازدید باتری یا تنظیم آب و اسید فراهم سازد. با دانستن توان مصرفی دستگاه بر اساس وات، ولتاژ باتری بر اساس ولت و زمان بک آپ سیستم یو پی اس بر اساس ساعت، می توان میزان آمپر ساعت باتری را از فرمول زیر به دست آورد. برای خرید باتری یو پی اس باید به آمپر مورد نیاز دستگاه های متصل به یو پی اس در زمان قطعی برق توجه داشت. از آنجایی که نیروی برق در کارخانجات و انجام گرفتن امور صنعتی تقش کلیدی دارد و نمی توان در زمان قطعی برق کار تولید و صنعت را متوقف کرد، پس باید برای این مواقع ضروری چاره ای اندیشید.

باتری یو پی اس هیتاکو 65 آمپر 12 ولت مدل HB65-12

مزیت دیگر باتری لیتیوم یون ، این است که به دلیل چگالی قدرت بسیار بیشتر ، به طور قابل توجهی کوچک‌تر و سبک‌تر هستند. شما میتوانید برای خرید آنلاین امن، از فروشگاه کاکتوس با کمترین قیمت نسبت به بازار و با بهترین خدمات پس از فروش اقدام به خرید کنید. UPS آفلاین – پشتیبان مدل اصلی این سه مدل است و به طور معمول از منبع تغذیه اصلی تغذیه می کند و بین منبع تغذیه و باتری جا به جا می شود. این مدل می تواند قطع برق را تشخیص داده و به طور خودکار به برق باتری تغییر حالت دهد. در بیمارستان‌ها، بانک‌ها و سایر عملکردهای حیاتی، این چند دقیقه گرانبها می‌تواند موضوع مرگ و زندگی باشد.

توسط باربری

باربری