خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

لپ‌تاپ‌هایی که دارای برچسب «VR Ready» هستند، الزامات سیستم را برای افزودن یک هدست واقعیت مجازی و از دست دادن خود در تجربه‌های 360 درجه برآورده می‌کنند. همچنین برخی از بهترین لپ تاپ های بازی دارای کلیدهای قابل برنامه‌ریزی، صفحه کلیدهای RGB با نور پس‌زمینه و پورت‌های اضافی برای اتصال راحت هستند. اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است. برای کارهای صنعتی ، بهترین لپ تاپ گیمینگ را می توانید در لیست قیمت تا 20 میلیون تومان مشاهده کنید.

4GB

علت آن در نحوه رفتار زبان های برنامه نویسی با منابع سخت افزاری و همچنین میزان مصرف محیط IDE یا محیط توسعه یکپارچه است که در آن شما کدنویسی می‌کنید. چرا که این لپ تاپ ها سخت افزار قدرتمندی دارند که توانایی انجام فعالیت‌ها و پردازش‌های شما را به سادگی دارند. البته موجودی رو باید کمی صبر کنید، متاسفانه من الان چک کردم و موجود نبودن.

حافظه پرسرعت SSD باعث می‌شود که بالا آمدن ویندوز بسیار سریعتر شده و حافظه پرحجم هارد دیسک برای ذخیره فایل‌های حجیم فضای کافی دارد. البته با کاهش اندازه صفحه نمایش لپ تاپ، وزن آن هم کاهش پیدا می‌کند که برای برخی کاربران (مانند دختران دانشجو و یا افرادی که دائما در حرکت هستند) اهمیت بالایی دارد. برای دیدن مدل های دیگر به صفحه یبرند لپ تاپ لنوو مراجعه نمایید. نرخ بازسازی تصویر در پنل‌های معمولی ۶۰ هرتز است و کاربران عادی هم نیازی نیست به آن توجه کنند، اما گیمرها به این شاخصه هم به عنوان یکی از ملاک‌های انتخاب در خرید توجه دارند. نرخ بازسازی تصویر نمایشگر هر چقدر بالاتر باشد، بازیکن قادر خواهد بود تا نرخ فریم بالاتری را در بازی تنظیم کند و صحنه‌های بازی را روان‌تر و با تاخیرِ کمتر شاهد باشد. این قضیه به خصوص در بازی‌های رقابتی و آنلاین اهمیت دوچندانی دارد و می‌تواند یکی از عواملِ تصمیم‌گیری سریع و برتری بر حریفان محسوب شود.

بهترین لپ تاپ برای طراحی ، معماری و رندرینگ تا 40 میلیون

حداقل 12 گیگابایت رم داشته باشد و یا رم آن به حداقل 12 گیگابایت قابل ارتقا باشد. توصیه ما این است که رم 4 گیگابایت را بلافاصله بعد از خرید به 12 گیگابایت ارتقا دهید. انجام محاسبات عددی ساده با نرم افزارهایی مانند کامسول، آباکوس و انسیس و همچنین بررسی و استخراج نتایج آنها.

این لپ تاپ دارای ویژگی های مثبت بسیاری از جمله شارژ تاپ سی 65 وات توربو، باتری بادوام و پشتیبانی از فرمان های چند لمسی است. 1 ترابایت حافظه داخلی این مدل در مقایسه با 128 گیگابایت لپ تاپ قبلی از نظر فضای ذخیره سازی بسیار بهتر است اما از نظر سرعت به طور حتم لپ تاپ قبلی به دلیل برخورداری از حافظه SSD وضعیت بهتری دارد. روی این لپ‌تاپ از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مدل 1115G4 استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز قرار گرفته است.

برند لنوو؛ لنوو برند دوم پرفروش بازار ایران است که تنوع مدلی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل پیدا کردن لپ تاپ مناسب در آن راحت‌تر است. لپ تاپ‌های لنوو کیفیت بدنه و کیبورد خوبی دارند و حس کیفیت را به کاربر منتقل می‌کنند. علاوه بر آن، لپ تاپ‌های لنوو قیمت پایین‌تری نسبت به ایسوس هم رده خود دارند. اگر نیاز به قدرت گرافیکی دارید لپ تاپ Lenovo V15-RE بهترین انتخاب با بودجه 15 میلیون تومان است. از آنجایی که شرکت اچ‌پی لپ تاپ میان رده مناسبی راهی بازار کرده، باید به لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل dw3158nia اشاره کنیم. محصولی که صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

بررسی کارت گرافیک گیگابایت مدل GIGABYTE RTX 3050 GAMING OC 8G

خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ معرفی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

به عنوان آخرین دسته بندی و بهترین لپ تاپ ایسوس ۲۰۲۲ قرار است تا در مورد لپ تاپ ایسوس بالا رده صحبت کنیم. در واقع اگر شما به دنبال خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس هستید، می‌توانید آن ها را در دسته بندی، لپ تاپ های بالا رده ایسوس پیدا کنید. در حال حاضر بهترین لپ تاپ های میان رده ایسوس لپ تاپ هایی هستند که مجهز به پردازنده‌ی Core i5 هستند و تحت عنوان لپ تاپ ایسوس Core i5 در بازار شناخته می‌شوند. البته نکته‌ای که باید به آن اشاره شود این است که لپ تاپ های میان رده در دسته‌بندی های مختلفی در بازار وجود دارد.

وضوح فول اچ دی در این محدوده قیمت کاملا ضروری است و این لپ تاپ هم آن را تامین بهترین لپ تاپ از نظر باتری می‌کند. مورد مهم دیگر اندازه صفحه نمایش است که کوچکتر از اندازه معمول لپ تاپ (15.6 اینچ) است. به همین دلیل این لپ تاپ برای افرادی که نیاز به محیط کاری بزرگ و وسیع دارند (مانند گرافیست‌ها و یا گیمرها) مناسب نیست. برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا تنوع کمتری نسبت به لنوو و ایسوس دارند و بازار آنها در ایران چندان بزرگ نیست. متاسفانه ایسر وضعیت خوبی از نظر میزان خرابی ندارد و چون گارانتی اصلی از طرف شرکت مادر هم وجود ندارد، به خوبی ایسوس پشتیبانی نمی‌شود. البته لپ تاپ‌های ایسر قیمت معقولی دارند و ارزش خرید آنها بالاست.

  • در نقطه‌ی مقابل نمایشگرهای فاقد این پوشش تصویر درخشان‌تری را در محیط‌های فاقد نور مزاحم ارائه می‌دهند اما بازتاب نور آن‌ها در سایر محیط‌ها کمی آزاردهنده خواهد بود.
  • اگر بعد از چند هفته مدل مورد نظر شما موجود نشد، احتمالا باید مدل دیگری انتخاب کنید.
  • این یعنی لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3-SB 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD دارد تا هم فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات داشته باشد هم به لطف SSD بتواند کارهای مختلف را با سرعت بیشتری انجام دهد.
  • این پردازنده قدرت مناسبی دارد و سرعت آن فقط حدود 12% از پردازنده‌ Core i5 به کار رفته در لپ تاپ شماره 1 فهرست ما، ضعیفتر است.

توسط باربری

باربری