خرید و قیمت قفل الکترونیکی ترب-خانه هوشمند آکو

کارایی و کیفیت محصولات این مجموعه سبب شده تا مشتریان ثابت ما، همیشه آداک را برای خرید قفل دیجیتال به دیگران پیشنهاد کنند. اگر شما هم قصد خرید یک محصول باکیفیت و بادوام را دارید؛ توصیه می‌کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت قفل دیجیتال، از طریق شماره های ۰۲۱۲۲۱۲۲۲۲۶ و ۰۹۱۲۰۱۳۵۵۷۶ با کارشناسان ما تماس بگیرید. قفل‌های دیجیتالی که در این مجموعه به مشتریان عرضه می‌شوند؛ از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین محصولات بازار هستند و همین موضوع سبب شده که ما بتوانیم علاوه بر تضمین اصالت کالا، کیفیت آن را نیز برای مشتریان خود ضمانت کنیم. قفل‌های دیجیتالی وارداتی شرکت آداک لاک، از بهترین برندهای جهان هستند و با عملکرد فنی و عالی خود، زمینه ارتقا سطح ایمنی ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنند. قفل‌های هوشمند یک فناوری نسبتا جدید و در حال تکامل هستند که با هدف ارتقا سطح ایمنی ساختمان‌ها به بازار عرضه شده‌اند. برخی از قفل‌ها مجهز به اسکن اثر انگشت و برخی دیگر از پشتیبانی دستیار دیجیتال و اپلیکیشن‌های تلفن همراه برای انجام عمل باز و بسته شدن درب استفاده می‌کنند.

قفل هوشمند بنابراین می‌توانید فرایند نصب و راه‌اندازی قفل را به افراد مجرب در این زمینه بسپارید؛ ممکن است پس از راه­‌اندازی قفل­‌ها توسط خودتان در منزل دیگر نتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. این گروه از محصولات به دو دسته کدی موبایلی و فینگر موبایلی تقسیم بندی می شوند. کارایی این دسته دستگیره دیجیتال مانند قفل هایی است که در بالا برای شما توضیح داده شد. قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال دقیقا همان چیزی است که شما دنبالش می گردید. با فعال بودن این سیستم در صورت باز شدن درب و شکسته شدن پنجره ها به سرعت به شما هشدار داده می شود. یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای ایجاد امنیت استفاده از دزدگیر اماکن و منزل است.

البته قفل های هوشمند سامسونگ اغلب از حداقل دو مکانیزم ترکیبی در سیستم خود بهره می برد . در سیستم قفل دیجیتالی اثر انگشت هم با اثر انگشت و هم با ورود رمز قفل باز می شود و همین مکانیزم در قفل کارتی هم وجود دارد . در قفل دیجیتال کارتی هم با کارت و هم با ورود رمز قفل درب باز می شود . البته در مدل هایی از قفل هر سه ترکیب مورد استفاده قرار قفل دیجیتال گرفته است . یعنی هم با ورود رمز ، هم با اثر انگشت و هم با کارت قفل قابل باز شدن می باشد . همچنین آپشن های بیشتری نیز برای قفل درب و نحوه باز شدن درب خانه یا آپارتمان در نظر گرفته می شود از جمله قفل هوشمند وایرلس یا قفل هوشمند بلوتوثی که در سیستم های حرفه ای تر به عنوان آپشن بیشتر و قدرتمند تر وجود دارد .

  • شرایط گارانتی نیز در شرکت سامسونگ برای تعمیر و تعویض قطعات و در صورت برطرف نشدن محصول تعویض کامل دستگاه می باشد که البته در خرابی بایستی در شرایط گارانتی ذکر شده باشد .
  • پس از انجام بررسی ها و شناخت بازار مصرف ، جهت تامین نیاز مشتری در زمینه سایر برندهای قفل های الکترونیکی تحقیقات در سطح جهانی را در پی گرفت .
  • در واقع نصب قفل الکترونیکی راه حلی مناسب برای جایگزینی قفل‌های قدیمی و از بین بردن دردسرهای کلید مکانیکی می‌باشد.
  • یا هر روز مجبور هستیم در هنگام خارج شدن از خانه این دغدغه را داشته باشیم که کلیدمان را جا نگذاریم و یک دسته کلید سنگین را با خودمان در طول روز این ور و آن ور ببریم.

قفل هوشمند و دستگیره دیجیتال دقیقا همان چیزی است که شما دنبالش می‌گردید. در صورت وارد كردن رمز و اثر انگشت اشتباه به طور پياپي و يا ضربه به دستگيره آژير دستگاه به صدا در مي­ايد و سيستم ورود به مدت چند دقيقه غیر فعال می شود . این دستگیره ها به گونه ای هستند که اگر موتور آنها دچار هر مشکلی شوند و کار نکنند درب به هیچ صورتی باز و بسته نمی شود. برای آنکه رد اثر انگشت شما بر روی تمامی اعداد باشد و نتوان رمز شخصی شما را به هیچ وجه تشخیص داد.

قفل 117f هوشمند درب ایلاک ، alock

برندهای دیگر از قفل الکترونیکی در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند که بعضا از کیفیت و یا امنیت بسیار پایین‌تری برخوردار می‌باشند. بازه‌ی قیمت آن از 150 دلار آمریکا تا 800 دلار آمریکا است، البته مبلغ حق گمرک و حمل نیز به هر کدام اضافه می‌گردد. در هنگام استفاده از قفلهای آنلاین، می توان به وسیله تعریف کردن اثر انگشت یا چهره یا کارت برای افراد، به یک کمد خاص دسترسی داشت و درب کمد برای کاربر باز شود. از تشخیص چهره، معمولا برای بازگشایی قفلهای الکترونیکی درب بانکها، مراکز امنیتی، سازمان های مهم استفاده می شود که نیاز به افزایش میزان سطح امنیت خود دارند. کاربرد تایید هویت شخص به وسیله تشخیص چهره فقط در قفل های آنلاین امکان پذیر است و به این ترتیب دارای امنیت بالایی می باشد. قفل الکترونیکی انواع و نام های دیگری نیز دارد مانند قفل هتلی ، قفل استخری ، قفل رمزی ، قفل زبانه ای ، قفل هوشمند درب خانه ، دستگیره درب ضد سرقت هوشمند که همه آنها را به طور خلاصه به شما معرفی کرده ایم.

دستگیره هوشمند اچ تی ان

خرید و قیمت قفل الکترونیکی ترب-خانه هوشمند آکو

توسط باربری

باربری