خرید کتاب کمک درسی تا 50% تخفیف و ارسال رایگان تلکتاب | ketabko

امروزه کتاب‌های کمک درسی بسیاری از ناشران مختلف در بازار موجود هستند که شاید انتخاب یک نمونه از بین آن‌ها کار دشواری است ، به همین منظور در این محتوا قصد داریم تا اطلاعاتی جامع در مورد ناشران برتر کتاب‌های کمک درسی در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه این امکان را به دست ‌می‌آورید تا کتاب کمک آموزشی مربوط به درس مورد نظر را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. البته برای دانش‌آموزانی که به دنبال کتاب‌های کمک‌درسی هم‌چون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آماده‌ی ارائه خدمات هستیم.

پرفروش های کمک درسی

کتاب‌های کمک‌درسی انتشارات خیلی سبز بیشتر با عنوان کتاب‌های شب امتحانی محبوب هستند چراکه این انتشارات با دسته‌بندی کتاب‌های شب امتحانی در تمام مقاطع تحصیلی راهنمای مشخصی برای جمع‌بندی شب امتحان دانش‌آموز به‌حساب می‌آید. بدون شک کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) به‌عنوان یکی از پیشتازان چاپ و تدوین کتب کمک‌درسی دبستان و دبیرستان در دو دهه اخیر است. این انتشارات برای کلیه مقاطع تحصیلی کتاب‌های جامع جمع‌بندی، کتاب‌های استعداد کلامی، کتاب‌هایی با عنوان کتاب زرد و آبی را ارائه کرده است. کتاب‌های کنکور معمولا بر یادگیری نکات، سرعت عمل در تست زنی و جمع بندی مطالب تمرکز دارند ولی کتاب‌های کمک درسی به درک عمیق مفاهیم درسی، حل تمرین و موفقیت در امتحان کمک می‌کنند. بسیاری از کتاب‌های کمک درسی به آمادگی ما برای کنکور نیز کمک می‌کنند. انتشارات بین المللی گاج بیشتر از 15 سال است که در زمینه نشر کتاب های کمک درسی فعالیت می کند.

خرید کتاب کمک‌درسی گاج (گروه آموزشی جوکار)

مقطع دبستان به خصوص سال‌های نخست آن دوره‌ای بسیار حساس برای کودکان است؛ چرا که برای اولین بار در محیط آموزشی قرار می‌گیرند و مهارت‌های ابتدایی و حساس را یاد می‌گیرند. برای دانلود کتاب‌های کمک درسی ابتدایی مسئله‌ی جذابیت را حتما مدنظر قرار دهید چون در این گروه سنی سرگرمی، تصاویر رنگی و… با خرید کتاب های گاج، یک منبع بسیار عظیم از سؤال و آزمون های مختلف در اختیاردارید که می توانید از آن ها برای یادگیری هرچه بیشتر مباحث مختلف، استفاده کنید. تنوع بالای کتاب های گاج باعث شده که بتوانند تمام مقاطع تحصیلی را پوشش داده و برای همه دانش آموزان، مناسب باشند. دلیل نیاز به کتاب های کمک آموزشی این است که در کتاب های درسی، مطالب به صورت دقیق آموزش داده نشده اند و یاد دادن بسیاری از نکات بر عهده معلم است، اما در کتاب های کمک آموزشی گاج، درس نامه هایی وجود دارد که به صورت جزء به جزء تمام نکات امتحانی و تستی درس های مختلف ذکر شده است. قبولی در بهترین رشته های بهترین دانشگاه های معروف، از دغدغه های دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم و پایه دوازدهم است؛ پس برای آمادگی و موفقیت در آزمون سراسری…

در ابتدا تمرکز اصلی انتشارات فوق بر روی کتاب‌های کمک درسی رشته تجربی بود، اما در سال‌های اخیر کتاب‌های با کیفیتی در رشته انسانی وارد بازار کرده است. برای سفارش و خرید کتاب های کمک درسی خیلی سبز می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید. در سال های اخیر، رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده و افرادی در این آزمون موفق می شوند که به بهترین منابع دسترسی داشته باشند و بتواند مطالعه ی خود را عمیق و همراه با منابع مناسب انجام دهند. سایت کتاب کنکور، با ارائه ی مجموعه ای از وسیع ترین و غنی ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد. اگر می خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره مند شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را بدست آورید. خرید کتاب های کمک درسی همان‌طور که از نامش پیدا است، یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند پروسه علم‌آموزی را برای دانش‌آموزان راحت‌تر کند و با تسهیل آموزش مطالب و نکات درسی مسیر پیش‌رویشان را هموار سازد.

  • کتاب های گاج می توانند از پیش دبستانی تا کنکور همراه شما باشند و در امر تحصیل شما را یاری دهند.
  • بسیاری از کتاب‌های کمک درسی به آمادگی ما برای کنکور نیز کمک می‌کنند.
  • انتشارات بین المللی گاج بیشتر از 15 سال است که در زمینه نشر کتاب های کمک درسی فعالیت می کند.

علاوه بر دانش‌آموزانی که در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک تحصیل می‌کنند. دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای هنرستان‌ها و کاردانش‌های سراسر کشور نیز می‌توانند با خرید و به‌کارگیری کتاب‌های کمک‌درسی مخصوص به رشته تحصیلی خود از تمرین و تکرارهای جامع و طبقه‌بندی‌شده استفاده کنند. به جرئت می‌توان گفت که همه دانش آموزان با هر سطح علمی‌ای که دارند چه برای موفق شدن در امتحانات پایان ترم و چه برای کسب رتبه بالاتر در کنکور سراسری، خواه‌ناخواه به خرید آنلاین کتاب کمک درسی نیاز پیدا می‌کنند.

واژگان کتاب های درسی عربی دریافت

خرید کتاب کمک درسی تا 50% تخفیف و ارسال رایگان تلکتاب | ketabko

توسط باربری

باربری