دستگاه لوله بازکنی با کیفیت و قیمت مناسب در رستگار صنعت

دستگاه لوله باز کنی مناسب ترین وسیله برای باز کردن لوله های گرفته شده می باشد. این دستگاه با با ساختار مناسب خود این کار را بسیار ساده کرده است. دستگاه لوله باز کنی تشکیل دهند از موتور و فنر مخصوص می باشد. موتور نیرو محرکه مورد نیاز را ایجاد می کند و فنر با نیروی گرفته شده از موتور لوله های گرفته شده را باز می کند.

بهتر است با متخصصین ما در امر لوله بازکنی تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل را برطرف نمایند. ازسرفنرنیز به عنوان وسیله ای برای رفع گرفتگی لوله بهره میبرند. در زمینه خدمات لوله بازکنی مراقب کلاهبرداری باشید و سعی کنید از شرکت‌های معتبر برای لوله بازکنی استفاده کنید تا از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری شود. در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۱ از … یه نفر زنگ زدم اومد اول پشت تلفن گفت ۱۰۰ بعد گفت سه نظام زدم میشه ۱۵۰۰. بعد از واریز ۲۰۰ تومن روی گردنم کارد گذاشت گفت مابقی رو ندی میزنم. منم با یه ترفند گفتم بریم بالا از تو خونه پول نقد هست بهت بدم.

مزایای لوله بازکنی با فنر برقی

کارکرد دستگاه لوله بازکنی دریلی نیز به این صورت است که با اتصال فنر فلزی به قسمت دریل دستگاه، می توان با چرخش سریع فنر، تمام رسوبات درون لوله گرفته شده را از بین برد. استفاده از این دستگاه نسبت به مدل های دیگر خطرناک تر می باشد به این دلیل که این امکان وجود دارد در حین چرخش، فنر فلزی از دستگاه دریل جدا شده و به سمت دست ها و یا صورت پرتاب بشود. فنرهایی که در این دستگاه ها استفاده می شوند فنرهایی فولادی هستند با قدرت و انعطاف زیاد. این فنرها طول زیادی دارند و برای باز کردن گرفتگی هایی که در چندین متری عمق لوله فاضلاب گیر کرده اند مناسب هستند. این فنرها مخصوص دستگاه های لوله بازکنی مانند دستگاه لوله بازکنی ارابه ای هستند. نیروهای متخصص و باتجربه در شرکت آریا آماده هرگونه همکاری و بازدید و مشاوره رایگان از منازل و ساختمان های شما در ستارخان و غرب تهران را دارد.

دستگاه لوله بازکنی ساده مدل ‏ 375 – 8000 ت

توافق پیش از اجرای کار میتواند جلوی بسیاری از اختلافات و نارضایتی های احتمالی را بگیرد. زنگ زدیم یه نفر اومد گفت داخل لوله سیمان گرفته و با فنر باز نمیشه باید سه نظام بزنم.. بالاخره 5 دقیقه نشد که باز شد و گفت 6 تا بسته سه نظام استفاده کردم دونه ای 400.کلا میشه دومیلیون و چهارصد. و ما قبول نکردیم و گفتیم زنگ میزنیم اتحادیه و صنف و… می‌پرسیم. در سایت فنی کارا (fanikara.com)، این امکان وجود داره که محصولات مرتبط با خدمات لوله بازکنی (ابزارها) به لوله بازکن ها معرفی بشه و فروخته بشه. در صورتی که تمایل به همکاری دارید، لطفا با پاسخ به همین کامنت، اعلام بفرمایید تا خدمت تون تماس بگیریم و بتونیم روی شرایط همکاری، به توافق برسیم.

  • مته‌ای گرددر پاکسازی رسوبات ماسه‌ای و لجن و گل ته مانده به کار میرود.
  • دستگاه فنر لوله بازکنی یک موتور ژنراتور با دور متفاوت است که فنر لوله بازکنی را به دو شکل دورانی و وضعی میچرخاند .
  • اومد داخل خونه و گفت با فنر معمولی نمیشه با چرخ دنده که همون سه نظام هست باید باز کنیم بهتر ازینکه بشکافید خلاصه ۲میلیون گرفت…..
  • برای گرفتگی های مختلف از سرفنرهای مختلفی استفاده می شود.

بعد از فرستادن فنر وسرفنردر داخل لوله جهت رفع گرفتگی، باید فنر را با دست هدایت کرده و جلو بفرستید. اول اومد ی فنر زد باز نشد بعد فنر بزرگتر سه نظام زد باز شد بعد گفت ۵ میلیون پشت تلفن به من گفت ۴۵۰ بعد گفت ۱۲ تا دنده رفت منم بحث کردم از خونه بیرون نمیرفت زنگ زدم ۱۱۰ شکایت تنظیم کرد بعد گفتم فاکتور بده نمی خواست بده منم همون ۴۵۰ دادم . سلام ما امروز ١٤٠١/٤/٩ از شركتي امدند كه ما از اينترنت پيدا كرديم .

درخواست لوله بازکنی فوری

دستگاه لوله بازکنی با کیفیت و قیمت مناسب در رستگار صنعت یکی از روش‌های موثری که برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب از آن می‌توان بهره گرفت، استفاده از سه نظام دستگاه لوله لوله بازکنی ارزان فوری بازکنی می‌باشد. در حقیقت سه نظام لوله بازکنی به قطعه‌ای گفته می‌شود که از آن در دستگاه لوله بازکنی یا فنر‌ زنی استفاده می‌گردد. برای مثال سری دریل قطعه‌ای است که مته را درون خود نگه می‌دارد تا به محیط پیرامون پرتاب نشود. سه نظام لوله بازکنی نیز مانند سری دریل عمل می‌کند، یعنی قطعه‌ای کوچک است که پس از چرخش موتور الکتریکی، فنر را نگه می‌دارد تا به محیط اطراف پرتاب نشود. همان‌طور که گفته شد سه نظام دستگاه لوله بازکنی مانند دیگر قطعات مکانیکی عمر خاصی دارد و با مرور زمان مستهلک می‌شود. اما نباید این انتظار را داشت که در هر نوبت پس از استفاده دچار خرابی گردد.

توسط باربری

باربری