دمپر هوا و موارد کاربرد آن چیست؟

اگر ضخامت ورق کمتر از یک میل باشد از نقطه جوش برای اتصال استفاده میشود واگر ضخامت ورق بیش از،یک میل از جوش CO2برای اتصال استفاده میشود . شرکت خاوران صنعت پاسارگاد استاندارد کلاهک مته اسپیندل MT3 مورس 3 و استاندارد نوک مرغک MT-2 میباشد. سلام، برای شومینه گازی کلاهک 4 پره کافی هست اما برای شومینه هیزمی کلاهک 6 پره مناسبتر هست.

انواع سیستم تهویه مطبوع هوا ایر کاندیشن ، دستگاه هواساز، داکت اسپیلت، فریشر، هوای تازه ساختمان ، فن کویل ،… کلاهک های دودکش طرح ژاپنی ، هود آشپزخانه های صنعتی و معمولی ، دریچه تنظیم هوا آهنی و آلومینیوم و چوبی . کلاهک کلبه ای با انواع ورق از جمله روغنی، سیاه، گالوانیزه، رنگی و حتی استیل قابل ساخت می باشد. در صورت ساخت این محصول از جنس ورق روغنی یا سیاه حتماً باید بر روی سطوح داخلی و بیرونی کلاهک ژاپنی از پوشش ضدزنگ و رنگ کوره ای استفاده نمود تا در اثر سردوگرم شدنهای مداوم و نیز در برابر عوامل طبیعی دچار استهلاک زودرس نشود. ضخامت بدنه از نیم الی 2 میلی‌متر متغیر بوده و تعداد استاندارد پره‌های آن، 4 عدد است. از دیگر نام‌های کلاهک ژاپنی می‌توان به کلاهک چینی، کلبه‌ای و پره‌ای اشاره داشت.

لیست قیمت لوله بخاری و کلاهک وحلبی سازی

بنابراین هیچ محدودیتی از نظر ابعاد برای ساخت کلاهک کلبه ای نداریم. این کلاهک عموماً در دهانه ی خروجیِ دودکش موتورخانه ها و همچنین در نقطه ی انتهاییِ لوله های… کلاهک پره ای از دو قسمت اصلی از جمله پایه و گریل های خروجیِ هوا تشکیل شده است. کلاهک پره ای با انواع ورق(ورق روغنی،ورق گالوانیزه) با ضخامت های گوناگون قابل ساخت می باشد…. سال هاست که خدمات تخصصی سیستم های تهویه مطبوع به ویژه پروژه های صنعتی کولر گازی ارائه و ارائه خدماتی از قبیل لوله سازی صنعتی، طراحی کانال هوا، ساخت گاراژ و کانال هوا و صنایع مختلف می باشد.

  • پره‌های ناگونیا و 4 طرفه این کلاهک سبب افزایش راندمان کاری آن شده و مناسب برای انواع ساختمان مسکونی، تجاری و صنعتی خواهد بود.
  • تولید و پخش انواع آباژور های لوکس سه پایه و خاص در تهران گروه تولیدی آنتیکجات با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع شید و آباژورهای سه پایه …در خدمت شماست.
  • ضخامت ورق مصرفی برای این کلاهک کلبه ای به طور معمول یک میل میباشد .
  • موتورخانه به صورت دوره‌ای روشن و خاموش شده و به‌دلیل قابلیت مقاومت در برابر سرما و گرمای پیاپی استفاده از کلاهک ژاپنی موتورخانه در قسمت انتهای دودکش پیشنهاد خواهد شد.

یکطرفه ، دوطرفه، سه طرفه، چهارطرفه، چندوجهی، قناس یا فارسی بر، L شکل وکلاهک کلبه ای گرد. این کلاهک کلبه ای در قالب طرح پایه طراحی شده و با همان شابلون گریل ها یا پره های این کلاهک کلبه ای ساخته می گردد. رنگ کاری نگردد ساختار کلاهک کلبه ای به شدت و در زمان بسیار اندک دچار استهلاکِ زودرس می گردد. و بدون مانع می باشد و به راحتی می توان این طرح را بر روی تاج کلاهک کلبه ای ایجاد نمود.

دمپر هوا و موارد کاربرد آن چیست؟ کلاهک های بام معمولا جهت تخلیه ی دود، هوای ونت ها در ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و درمانی و نیز صنعتی به کار می رود. جنس ورق مصرفی جهت ساخت و تولید کلاهک های بام، ورق گالوانیزه، استیل، آلومینیوم و روغنی خواهند بود. برای انتشار دود و آلودگی، شیرآلات و درپوش های صنعتی نیز از درپوش های وانت ساخته شده از ورق گالوانیزه و ورق روغن استفاده می کنند. تولید کنندگان جدید لوله هوا طیف گسترده ای از درپوش های پره را با مقدار مطلوب مواد با کیفیت کلاهک کلبه ای ارائه می دهند.

فروش انواع کلاهک های تهویه مدرن

همچنین با افزایش ضخامت آلیاژ به‌کار رفته قابلیت استفاده از کلاهک ژاپنی کلبه ای دودکش در انتهای تهویه هوای دودکش موتورخانه، کارگاه و مجموعه صنعتی نیز وجود دارد. به‌طور معمول به رنگ مشکلی تولید شده ولی قابلیت تولید در رنگ دلخواه مشتری نیز وجود دارد. این کلاهک ها با ضخامت های متفاوت و از مدل های ورق روغنی و گالوانیزه طراحی و ساخته می شود. اما معمولاً از ورق یک میل روغنی با پوشش رنگ کوره ای الکتروستاتیک متناسب با سلیقه مشتری آماده می شود. با این حال هیچ مانعی از جانب ضخامت ورق و یا ابعاد وجود نخواهد داشت و این کلاهک بر اساس در خواست مشتری تولید و ارائه می شود.

زانو 90 درجه گالوانیزه قطر 15

روکش چاقو نوعی روکش ساختمانی است که به روکش ژاپنی نیز معروف است. به طور کلی از این مدل سقف ساختمانی در خروجی اگزوز موتورخانه ها و همچنین در انتهای کانال های تهویه سقف ساختمان ها استفاده می شود. این پوشش ها از ورق های روغن کاری شده و گالوانیزه در ضخامت ها و مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

توسط باربری

باربری