دوربین مداربسته هایلوک خرید با قیمت رقابتی رادیس-امن باش

یک فاکتوری که بتوانید دوربین مداربسته را تقسیم بندی کنید همین قابلیت است. دوربین هایی که به دید در شب سیاه و سفید مجهز هستند ممکن است به صورت IR یا Exir باشند. هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است.

ما مشکلات مربوط به دوربین مدار بسته را به صورت غیر حضوری و حضوری حل می‌کنیم. اگر در سیستم امنیتی خود عیبی مشاهده کردید یا سیستم به طور کامل از کار افتاده است، تیم متخصصین ما جهت عیب یابی و حل مشکل به محل شما اعزام می‌شوند. خدمات نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به صورت صفر تا صد توسط پینگونت انجام می‌شود. مراحل نصب و پیاده سازی کاملاً اصولی و مطابق با نیازهای شما انجام می‌شود. همچنین، ما از بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها در پیاده سازی دوربین مدار بسته استفاده می‌کنیم. دغدغه درصد بزرگی از مشتریان و مصرف کنندگان دوربین های مداربسته دریافت تصاویر دوربین ها زمانی که در محل نیستند است، شعار این ویژگی این است که از هر کجای دنیا بتوانید خانه و محل کار خود را کنترل کنید اما این ویژگی به تازگی امکاناتی را به خود اضافه کرده است.

دوربین مداربسته هایلوک خرید با قیمت رقابتی رادیس-امن باش

فرمت فشرده سازی بر روی دستگاه dvr هایلوک به صورت +.H264 است که می‌تواند حجم تصاویر را به میزان قابل قبولی کاهش داده و فضای هارد را به میزان کمتری اشغال نماید. این نوع از دوربین مداربسته هایلوک به بالاترین تکنولوژی‌های نرم‌افزاری مجهز بوده و برای فیلم‌برداری از محیط‌های با نور کم نیز مناسب است. در ادامه می‌خواهیم شما را با برخی از بهترین محصولات برند هایلوک آشنا کنیم. در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته هایلوک و یا دستگاه‌های dvr و nvr را دارید این قسمت را از دست ندهید. برای مثال دستگاه dvr هایلوک از دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک پشتیبانی می‌کند اما دستگاه‌های nvr همین برند از دوربین‌های متصل به شبکه یا اصطلاحا دوربین‌های IP پشتیبانی می‌کنند. بنابراین اصلی‌ترین تفاوت میان این دو دستگاه در پشتیبانی آن‌ها از شبکه است.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56C0T-IRPF

در لنز موتورایز شما می‌توانید از کنار دستگاه NVR و منوهای آن، به تنظیم زاویه بپردازید. در حالی که در دوربین مداربسته لنز وری فوکال، باید در کنار خود دوربین باشید. سپس با پیچ‌هایی که روی لنز هستند، به تنظیم زوم فوکوس و تله وایدی تصویر دوربین بپردازید. دوربین پانوراما یا پانورومیک، یک مدل دوربین چند سنسوری(Multi-Sensor) است. در اکثر این مدل محصولات شما علاوه بر چندین لنز فیکس، یک دوربین مداربسته PTZ هم در وسط دارید.

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل HFW1209CP-LED

درحال حاضر دوربین مداربسته هایلوک مزایای زیادی نسبت به سایر رقبا دارد و دستگاه‌های dvr و nvr این برند از کمپانی‌های سابقه داری مانند داهوا پیشی گرفته‌اند. نکته قابل ذکر در خصوص دستگاه دی وی آر برند هایلوک سازگاری آن با همه انواع دوربین‌ها از هر برندی است. توجه داشته باشید که برای دوربین مداربسته هایلوک آنالوگ از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود. دستگاه‌های دی وی آر برای ذخیره سازی تصاویر به حافظه خارجی نیاز دارند، این حافظه می‌تواند به شکل هارد اکسترنال، فلش مموری و یا SD کارت باشد. همانطور که گفتیم این دوربین‌ها بر روی دستگاه‌های دی وی آر کانال‌بندی می‌شوند. این دوربین‌ها قادرند که تصاویری با رزولوشن 4 مگاپیکسلی را بر روی هارد شما ذخیره سازی نمایند.

در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند. امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است. در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است.

  • شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید.
  • هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است.
  • پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید.
  • دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد.
  • همانطور که گفته شد، دقت و ریزبینی در خرید دوربین مداربسته حرف اول را می‌زند و دوربین‌ مداربسته هایلوک کیفیت قابل قبولی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود. دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل DH-IPC-HFW2431SP-S-S2 ا DAHUA DH-IPC-HFW2431SP-S-S2

در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید. به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند. همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید.

دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت سایت امن باش کنید. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است.

توسط باربری

باربری