دکور مغازه شال و روسری که هر چشمی را خیره می کند

حس رضایت از خرید در نهایت به ایجاد حس وفاداری به مغازه و همچنین گفتمان مثبت در مورد خرید کمک بسیاری خواهد کرد، یکی از عوامل تأثیر گذار بر جو مغازه زیبایی ظاهری آن است. در حقیقت اهمیت دادن به طراحی نمای مغازه نمایانگر ویژگی های ظاهری و شخصیتی مغازه مورد نظر برای مشتری بوده و می توان با یک نگاه کلی اولین تصویر ذهنی از آن مغازه در ذهن مخاطب شکل می گیرد. دقت کنید که مشتری با هدف خرید شال و روسری وارد مغازه شما می شود بنابراین هیچ لزومی ندارد که دکورهای عجیب و غریب در مغازه خود اجرا کنید تا سبب سردرگمی مشتریان شود نکته مهمی که باید به آن بپردازید این است که معمولاً دکوری که در داخل مغازه شال و روسری اجرا می شود باید ساختار منظمی داشته باشد یعنی می بایست رکن اصلی دکور مغازه خود را با نظم و ترتیب قرار دهید. 3. چیدمان: نظم و ترتیب در چیدمان چشم هر مشتری و مخاطبی را خیره میکند در چیدمان خلاقیت به خرج دهید طوری که مشتری بتواند خودش کالای مورد نظرش را بررسی کند، این کار در جلب اعتماد مشتری تاثیر دارد.

به این ترتیب می توان با در نظر گرفتن فضاهایی برای استراحت در دکوراسیون فروشگاه میزان مدت ماندگاری مشتریانمان را در فضای فروشگاه بیشتر کنیم. برخی المان ها در دکور فروشگاه پوشاک در ظاهر اهمیت کمی دارند ولی احساس خیلی خوبی به مشتریان منتقل کرده و در نهایت سبب خرید می شود. همچنین در خصوص طراحی نحوه چیدمان اجناس و محصولات داخل ویترین دقت داشته باشید که متناسب با فضای تحت اختیار، بهترین اجناس متنوع و زیبای خود را با آگاهی از سلیقه عمومی مشتریان و بدون ایجاد احساس سردرگمی در برابر دیدگان آنها به نمایش درآورید. اگر از ویترین استفاده می کنید شیک ترین وسایل را با طراحی زیبا در ویترین قرار دهید. خانم ها در راهروهای شلوغ و برخورد با دیگران اذیت هستند. تحقیقات نشان داده است که افراد، بهویژه خانمها، راهروهای شلوغ و برخورد با دیگران در اين راهرو را دوست ندارند. شعار خلق طرح هایی جدید است و نه الگو برداری از طرح های دیگران به همین سبب معتقد هستیم با ما می توانید بهتر و سریع تر دیده شوید چرا که طرح هایی که برایتان انتخاب خواهیم کرد را تا به حال نمونه ان در جایی اجرا نشده است و در واقع شما اولین نفری هستید که از طرحی که برایتان پیاده سازی می کنیم استفاده خواهید کرد.در این خصوص و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس گرفته و یا از بخش پشتیبانی آنلاین سایت با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که مغازه ها دارای کاربری متفاوتی می باشند که همین امر نیز سبب شده است تا طراحی های بسیار متنوعی را در وب سایت ما مشاهده کنید. مورد مهم بعدی که در رابطه با این اصل مهم به مشتریان توصیه می شود توجه به قفسه بندی و نحوه نمایش لباس هاست. مرحله ی بعدی توجه به نورپردازی می باشد. در طراحی دکور مناسب و حرفه ای برای ویترین فروشگاه ها باید همواره به عوامل مختلفی توجه کرد که از جمله آنها می توان به نحوه چیدمان اجناس، نورپردازی، ترکیب رنگی، تنوع اجناس و محصولات و … اجناس، مغازه را به طور مرتب طبقه بندی کنید. دسته بندی محصولات در دکوراسیون مغازه تاثیر بسیار زیادی در فروش و انتخاب محصول توسط مشتری دارد. جنس قفسه ها را می توان ام دی اف، پلاستیکی و حتی فلزی انتخاب نمود که هر کدام ویژگی های خود را دارند. همچنین به طراحی نمای مغازه و دکوراسیون ویترین مغازه که هر کدام طراحی متفاوت دارند و به جذب مشتری کمک می کنند می پردازیم و شما را راهنمایی می کنیم . مشتریان برای پرداخت هزینه اجناس مورد نظر خود به این محل مراجعه می کنند. از این رو باید طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه را به افراد متخصص در این حرفه بسپارید تا نتیجه کار باکیفیت و مطلوبی ببینید.

علاوه بر این در صورتی که روی دیوارها قسمتی را برای نشیمن درست کنید و در واقع نوعی نیمکت روی دیوار تعبیه کنید، هم از فضا استفاده بهینه صورت می گیرد و هم ایده ای خوب و کاربردی برای طراحی داخلی باغ مغازه خواهد بود. به عبارت دیگر در فاز نخست؛ بر اساس موقعیت و نوع فعالیت فروشگاه، ابعاد و اندازه آن، نوع محصولات و خدمات ارائه شده و … این مجموعه آمادگی ارائه خدمات خود اعم از نقشه کشی فاز 1 و 2، طراحی معماری و دکوراسیون داخلی، طراحی منظر و محوطه سازی و سایر خدمات مهندسی مانند مهندسی برق، مکانیک و محاسبات سازه را دارا می باشد. در صورت تمایل نظرات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید. قفسه ها بهترین راهکار برای چیدمان و نمایش اجناس در فروشگاه به حساب می آیند که تنها کافی است شلف های دیواری را با متناسب با ابعاد و اندازه فضای دیوار نصب کنید.

پس شما برای مغازه دونبش خود نیاز به نمایی دارید که بر ارزش ملکتان بیفزاید! باعث می شود که ذهنیتی در مشتری به وجود بیاید که مغازه شما با ارزش و شیک بوده است. تم مورد نظر باید با سطح ارزش لباس ها، نوع مشتریان، محل فروشگاه و سایر موارد سنجیده شود. یکی از موارد مهمی که در جذابیت دکور مغازه پوشاک زنانه شما تأثیر می گذارد، تم انتخابی است. فروشگاه پوشاک یکی از فروشگاه هایی است که نیازمند طراحی دکوراسیون ایده آل و جذاب می باشد و دکوراسیون مغازه نقش مهمی در انتخاب صحیح و رضایت مشتریان دارد که انواع مختلف این نوع دکوراسیون را در ادامه تفکیک می نماییم. همچنین انتخاب رنگ قرمز برای فضاهایی که مختص محصولات خاص بوده باعث می شود که مشتری به هنگام انتخاب اجناس و فکر کردن به پیشنهاد فروشنده به صورت هیجانی عمل کرده و به یکباره محصول و اجناس مورد نظر را خریداری نماید. دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه بعد از ویترین و نمای بیرونی عامل اصلی جذب مشتری بوده و ارتباط مستقیمی با میزان فروش و شهرت برند آن فروشگاه خواهد داشت. در کنار افزایش تنوع در انواع شیرینی باید توجه ویژه ای به طراحی داخلی و بیرونی شیرینی فروشی داشت.

یکی دیگر از اصول طراحی دکوراسیون فروشگاه یا مغازه های تجاری، پرهیز از شلوغی و هرج و مرج بی جا در انتخاب و ترکیب بندی رنگ، نحوه نورپردازی و چیدمان محصولات داخل قفسه ها و … شلوغی بیش از حد آن ها را سردرگم می کند. تابلوهای شلوغ و پر رنگ و نقش حواس مخاطب را پرت کرده و این شلوغی بیش از حد ممکن است که او را سردرگم کند. این ایده اولیه برای دکوراسیون هر مغازه (با توجه به فضا و نوع کالا) متفاوت است. شما باید بتوانید از ویترین مغازه تأثیر اولیه مثبت بر روی مشتریان بگذارید، سپس در منطقه decompression zone اعتماد او را جلب کرده و با دیوار قدرت و سایر المان ها او را به خرید نزدیک نمایید. ویترین های کشویی معمولاً برای دکوراسیون مغازه شال و روسری گزینه خوبی هستند اما کمی هزینه بر هستند بنابراین پیش از اینکه اقدام به سفارش ویترین کشویی برای مغازه شال خود داشته باشید بررسی کنید که آیا فضای کافی برای آن دارید یا خیر. دکوراسیون مغازه شامل طراحی سقف و قفسه بندی و نورپردازی و کفپوش و کاغذ دیواری و ویترین و… باید قفسه ها و پارتیشن بندی مغازه کوچک شما به نحوی باشد که علاوه بر مرتبی مغازه، همه اجناس نیز به چشم بخورد.

به عبارت دیگر منظور این جمله این است که هر چقدر مسیر حرکت مشتریان در داخل فروشگاه کوچک یا بزرگ شما جذابتر و حرفه ای تر طراحی شده باشد، احتمال خرید کردن مشتری هم بیشتر خواهد شد. طراحی داخلی و دکوراسیون مغازه طراحی داخلی تجاری بر۳ هدف استوار است : هدف اول طراحی داخلی تجاری جذب مشتری به داخل مغازه است . در زمان طراحی دکوراسیون فروشگاه حتما می بایست فضایی را برای استراحت مشتریان یا همراهان آنها درنظر بگیریم. بطور مثال در فضایی که مشتری درحال انتخاب و تماشای محصولات یا اجناس است، رنگ زرد استفاده نکنیم. در مرحله نخست باید محل صحیح نصب چراغ ها و چیدمان آنها را بر روی پلان فروشگاه مشخص کرده و حتی انتخاب نوع و شکل چراغ نیز در نحوه نورپردازی طراحی داخلی مغازه مهم است.

به طور کلی رنگ های سفید، آبی و زرد در یک فروشگاه لوازم آرایش زیاد استفاده نمی شود، به این دلیل است که رنگ سفید رنگ پایه در طراحی دکوراسیون است و رنگ زرد در فروشگاه های پوشاک کودکان محبوب است. معمولا برای میز صندوق و کانتور از طیف رنگی سفید، آبی، سبز و … از سوی دیگر، استفاده از ترکیب رنگی مناسب به نوع مغازه و ابعاد و اندازه آن بستگی داشته و نباید در استفاده از رنگ برای دکورهای مغازه زیاده روی کرد؛ چرا که این کار مانع دیده شدن و به چشم آمدن اجناس خواهد شد. برای این که چه رنگی که انتخاب شود شود به نوع مغازه و ابعاد دارد. هر کدام از مصالح دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود هستند و باید در انتخاب بهترین مصالح مورد نیاز دقت کافی را به خرج داد. اگر مغازه شما دارای متراژی کوچک است بهتر است کالاها و محصولات را در هر گوشه از مغازه نچینید زیرا چیدمان مغازه به این روش خوشایند نیست و مشتری در هنگام حضور در مغازه احساس سردرگمی و خفگی می کند.

در دکوراسیون داخلی مغازه به نورپردازی، رنگ، دکور و چیدمان دکوراسیون داخلی مغازه های لوکس باید دقت کرد. روسری و در کل لباس ها باید مطابق مد روز تغییر کنند تا ذائقه مشتریان خود را تامین کند. برخلاف برخی فروشندگان که تصور می کنند جنس و کالای با کیفیت و قیمت مناسب در جذب مشتریان کافیست، دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه مهمترین عامل در جذب مشتریان است چون ارائه جنس و کالای با کیفیت یک امر مسلم محسوب می شود. توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه، ویترین و نمای آن از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در موفقیت و رونق یک کسب و کار به حساب می آید. در ادامه مهمترین اصول طراحی را برای شما بازگو خواهیم کرد. اصولی که در اینجا به عنوان نکات طلایی طراحی دکور مغازه پوشاک بیان خواهیم کرد حاصل سال ها تجربه و اجرای پروژه موفق است که توسط بهترین طراح دکوراسیون داخلی ایده پردازی شده است. حتی اگر می خواهید کارت ویزیت برای مغازه لوازم آرایشی خود طراحی کنید، بهتر است از رنگ هایی مثل صورتی، سرخابی و یا طلایی تیره استفاده کنید.

فلذا به طور کلی هیچگونه روش قطعی برای طراحی مسیر داخل یک فروشگاه نمی توان عنوان نمود و این مورد متناسب با مساحت و پلان نقشه مغازه؛ چیدمان مبلمان و قفسه ها و … در این بخش خط معمار قصد دارد تا نمونه هایی فوق العاده از دکوراسیون مغازه شال و روسری را برای شما به اشتراک بگذارد. توجه شود. صندلها و مبلمان مورد استفاده در دکوراسیون مشاوره املاک باید کاملاً راحت باشند تا مشتری در طول حضور خود در آنجا احساس راحتی داشته باشد. انتخاب رنگ زرد برای فضاهایی از مغازه که مشتری در حال تماشای و انتخاب محصولات می باشد؛ باعث ایجاد احساس استرس و اضطراب در او خواهد شد.

لباس های بسیار شیک و پرفروش خود را با نورپردازی تأکیدی بولد کنید که همان استفاده از چراغ های مخصوص حرفه ای در بالای قفسه لباس هاست. در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی باید توجه ویژه ای به اصول طراحی داشته باشیم. بعد از نمای بیرونی ساختمان و ویترین، نخستین چیزی که مشتری به هنگام ورود به مغازه با آن برخورد می کند، درب و فضای ورودی است. در این خصوص باید گفت که دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه باید به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند به راحتی در فضای مغازه تردد کرده و به هنگام توقف برای مشاهده کالایی یا محصولی خاص هیچگونه مشکلی برای او پیش نیاید.

باید بگوییم که ، طراحی دکوراسیون یک کار تخصصی می باشد و باید توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود. این گونه طراحی معرف کیفیت آشپزی قدیمی است. در نهایت می توان گفت که میزان شدت نور، زاویه تابش، رنگ و کیفیت آن و همچنین محل نصب چراغ ها در بهتر دیده شدن اجناس و جذابیت آنها تاثیر بسزایی داشته و باعث می شود که محصولات داخلی ویترین واقعی تر به نظر برسند. خلاقیت و کیفیت از جمله ویژگی های خدمات ماست و همواره سعی داریم که با تلفیق هنر و دانش فنی بتوانیم رضایت صاحبان مشاغل را جلب نموده و به دست آوریم. گاهی اوقات دیده شده صاحبان مشاغل کمترین فضا و کمترین متراژ را برای مشتریان در نظر گرفته اند. این فضا بسته به مساحت فروشگاه شما، معمولا مساحتی حدود 5/0 تا 5/1 مترمربع دارد. فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی از آن دسته شغل هایی می باشد. در دکور مغازه لوازم آرایشی برند خود را با ویترین ترکیب کنید. که علاوه بر دارو تنوعی از لوازم آرایشی و بهداشتی نیز دارد اما در داروخانه فقط دارو وجود دارد.

توسط باربری

باربری