دیزل ژنراتور، قیمت، خرید و مشاوره رایگان آذر موتور

از این رو در ادامه این مطلب به بررسی مهم ترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید دیزل ژنراتور به آن توجه ویژه داشته باشید می پردازیم. ژنراتورها نیروی محرکه ی خود را به جز موتور دیزل می توانند از توربین های بادی و آبی و سایر محرک های ممکن دریافت کنند که البته تکنولوژی ساخت و مشخصات فنی متفاوتی را در هریک از حالت های مذکور خواهند داشت. دیزل ژنراتورهای برق علاوه بر تمام اجزا و جزئیاتی که بررسی شد، شامل تعدادی تجهیزات قابل سفارشی‌سازی نیز هست که به عنوان آپشن های یک دستگاه ژنراتور دیزلی محسوب می‌شوند. کانوپی برای بیصدا کردن دستگاه و استفاده از تابلو کنترل اتوماتیک و سنکرون از جمله سفارشی‌سازی‌های ژنراتور برق دیزلی هستند. نمودار تخمین و میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور بر اساس اندازه ژنراتور و میزان توان ژنراتور در نظر گرفته می‌شود. محاسبات میزان سوخت ژنراتور گازوئیلی در طول کارکرد دستگاه به صورت برآوردی و تقریبی بوده و کاملا دقیق نیست.

ثبت نام دوره آموزشی دیزل ژنراتور

اطمینان بعدی شما از دشت نور دیزل، ارائه خدمات پس از فروش بوده که بتوانید بدون نگرانی هرگونه مشکل ایجاد شده در دستگاه خود را به تنهایی و با مشورت کارشناسان ما و همچنین توسط افراد فنی و مجرب ما رفع کنید. دیگر نکته مهمی که در خرید این دستگاه باید در نظر داشت، این است که توان مورد نیاز چه میزانی می‌باشد. در این باره لازم است تا با کارشناسان مجرب ما مشورت داشته باشید، زیرا بررسی توان مورد نیاز علاوه بر مباحث تئوری به تجربه بالا نیز نیاز دارد. شرکت ما با موجود کردن انواع لوازم یدکی مورد نیاز ژنراتور برق آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد جهت اطلاع از موجودی و قیمت لوازم یدکی تماس بگیرید. باتری یکی از بخش های مهم در یک دیزل ژنراتور برق است که موجب می شود diesel generator برای استارت همیشه آماده بوده و برق استارت تامین باشد.

دومین راه در صورت در دسترس نبودن کارشناسان برق، تهیه فهرستی از دستگاهای هست که در هنگام قطعی برق قرار است توسط دیزل ژنراتور روشن شود. بعد از تهیه لیست دستگاهای مورد نیاز نوبت به یادداشت برق مصرفی هر کدام از دستگاها که به صورت آمپر یا کیلووات روی دستگاه قید شده است میباشد. وقتی توان تمام دستگاها نوشته شد نوبت به جمع زدن آنها میباشد که در نهایت توان مورد نیاز به دست آید.

ساعت کار سرویس کلی و اساسی یک ژنراتور گازوئیلی چنانچه در بهترین حالت استاندارد از آن استفاده شود حدود ساعت بیان شده است، ولی باید دانست که همه این ها تقریبی بوده و ساعت مشخصی برای آن معین نشده است. طراحی این نوع ژنراتورهای برق دیزلی به گونه ای است که تغذیه دائمی برق وجود داشته باشد. در چنین حالتی حداکثر ظرفیت دیزل ژنراتور برق اضطراری بدون اضافه بار و برای ساعت کاری پایین در نظر گرفته می شود. ابتدا باید بررسی کنیم که چه میزان لوازم برقی مورد استفاده داریم که باید با دیزل ژنراتور کار کند.پلاک های نام دیزل ژنراتور دارای مقادیر مناسب برای kW ، kVA هستند. با این حال، شرایط کار با بار متصل تعیین می شود، برای اطمینان از اینکه ساختمان شما از قدرت دیزل ژنراتور مناسب برخوردار است، بهترین توصیه داشتن اندازگیری دقیق واحد برق ساختمان توسط مهندسان برق حرفه ای است.

ژنراتورها همچنین حداقل یک بار در سال به خدمات حرفه ای نیاز دارند. شناسایی/رفع این مشکلات در اوایل خدمات سالانه عمر ژنراتور را تا حد زیادی افزایش می دهد.با تعمیر و نگهداری مناسب، دیزل ژنراتور شما می تواند تا ۵۰،۰۰۰ ساعت استفاده کند. دیزل ژنراتور های پرایم معمولا در مکان هایی که موقتا به برق نیاز دارند و عملکرد پیوسته ای دارند، استفاده می شوند و این نوع دیزل عموما برای جایگزینی برق منبع اصلی و یا همان برق شهر استفاده می شوند. به طور معمول یک دینام AC بخشی از مجموعه دیزل ژنراتور محسوب می شود. از انرژی مکانیکی چرخشی که توسط موتور دیزل تهیه می شود، برای چرخش روتور اصلی دینام استفاده می شود.

شرکتهای بزرگی که نیاز به دیزل ژنراتور دارند ولی توان مالی وسیعی در خرید آن ندارند ، با تحویل موتور کامیون های خراب خود به شرکت آسان ژنراتور دانیال می توانند دارای دیزل ژنراتوری با هزینه ای معادل یک دهم دیزل ژنراتور نو شوند!!!. دیزل ژنراتورها را می‌توان از نظر طراحی به دو دسته ی V شکل و I شکل تقسیم کرد. دیزل ژنراتورهای خورجینی یا نوع V به دقت بالایی نیازمند هستند و تعمیر و بالانس مکانیکی آنها متفاوت است. چراکه لوازم یدکی موتور دیزل اگر از کیفیت و استاندارد بالا برخوردار نباشد می تواند خسارات سنگینی وارد کند و آسیب های جدی به آن بزند.

تماس با ما

دیزل ژنراتور، قیمت، خرید و مشاوره رایگان آذر موتور دیزل ژنراتورها برای تأمین نیروی پشتیبان ساختمان در هنگام خاموشی و سایر موارد اضطراری استفاده می شوند. آنها همچنین به عنوان منابع برق دائمی در مکان های بدون پوشش شبکه مانند تأسیسات معدن از راه دور و میادین نفتی استفاده می شوند. با این حال، مشخصات فنی دیزل ژنراتورها باید قبل از خریداری به وضوح درک شود. وقتی یک ژنراتور دیزلی تحت شرایطی که برای آن طراحی شده کار می کند، بازدهی بالاتر و طول عمر بیشتری دارد. دیزل ژنراتورها مقداری از انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل را از طریق احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند.

در اکثر موارد برای اینکه صدا عایق شده و از سرو صدای دستگاه جلوگیری شود، از پوششی به نام کانوپی در دیزل ژنراتور استفاده شرکت مهندسی کارا سهند می‌شود. هر بخش از دیزل ژنراتور دارای شاسی بوده که تمامی اجزا و تجهیزات روی آن قرار می‌گیرند. ECU یکی از قطعات الکترونیکی بسیار مهم بوده که هماهنگی و کنترل قسمت‌های متفاوت دیزل ژنراتور و حفاظت از آن را برعهده دارد. وجود حیوانات و حشرات در اطراف دستگاه و آب و هوای نامناسب می‌توانند آسیب‌هایی را برای دستگاه به همراه داشته باشند، بنابراین علاوه بر اینکه باید ژنراتور را در جایگاه مناسبی قرار دهید، باید به صورت روتین آن را بررسی کنید. برند دویتس آلمانی با داشتن بیش از a hundred and fifty سال سابقه، دستگاه‌های باکیفیتی را طراحی و تولید می‌کند که از کیفیت و البته قیمت بالایی برخوردار هستند.

  • وقتی به عنوان منبع اصلی تغذیه استفاده می شود (به عنوان مثال وقتی منبع تغذیه وجود ندارد یا شبکه برای استفاده از آن بسیار ضعیف است) از این به عنوان “حالت جزیره” یاد می شود.
  • بار می‌تواند بین ژنراتورهای در حال فعالیت موازی از طریق تقسیم بار سهیم شود.
  • تنها عیب این نوع خریداری این است که گاهی قیمت ، بسیار نزدیک به قیمت یک ژنراتور نو است و در صورت وجود مشکل مالی ، بهترین راه انتخاب یک ژنراتور دست دوم با ساعت استفاده کم است.
  • این ماجول با گرفتن نمونه ولتاژ خروجی و پایش مداوم آن، با کنترل مقدار میدان تحریک در روتور آلترناتور، ولتاژ خروجی دستگاه را به صورت ثابت روی مقدار تنظیم شده نگه می‌دارد.
  • دستگاه‌های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه‌بندی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می‌شوند.

توسط باربری

باربری