راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند موجود در بازار ایران ماگرتا

ساعت هوشمند MiBro Watch X1 شیائومی دارای یک نمایشگر 1.3 اینچی امولد با قطر قاب forty five میلی‌متر است که از قابلیت‌هایی چون بلوتوث 5، سنسور ضربان قلب و حسگر اکسیژن خون بهره می‌برد. شرکت سامسونگ در عرصه‌ی مچ بندهای هوشمند و ساعت هوشمند هم حضور فعالی دارد و تعدادی از بهترین دست بندهای هوشمند موجود در بازار جهانی را تولید می‌کند. قیمت مچ بند هوشمند Galaxy Fit 2 بسیار مناسب بوده و این محصول به لطف قابلیت‌های بسیاری مانند ژیروسکوپ ، شتاب‌سنج و شمارشگر ضربان قلب کاربران بسیار را جلب خود کرده است. با ارائه مدل های پیشرفته محصولات پوشیدنی در حوزه مچ بند و ساعت هوشمند، تشخیص ساعت هوشمند از مچ بند هوشمند بسیار مشکل شده است. برای مثال در میان بهترین مچ بندهای شیائومی، سری آمیزفیت، مدل هایی مانند X و BIP U و یا حتی BIP S بیشتر شبیه به ساعت هستند و به همین دلیل در رده ساعت قرار میگیرند.

آیا باید مچ‌بندی بخرم که دارای صفحه نمایش باشد؟

تنها ایراد می بند 3، پشتیبانی‌نکردن آن از زبان فارسی برای نشان‌دادن پیغام‌های متنی است؛ مشکلی که در بین اکثر گجت‌های پوشیدنی شیائومی وجود دارد. یکی از ویژگی های مهم این ساعت هوشمند این است که با دستگاه های اندرویدی و ios سازگاری کامل دارد و می توانید به خوبی در هر دستگاهی که می خواهید از آن استفاده کنید. می بند ۶ پس از ارتقاء نرم افزاری امکان سنجش غلظت اکسیژن در خون را اضافه کرده است.

مچ بند هوشمند آی هلث مدل Am4

به‌این‌ترتیب Mi Band 5 لحظه‌به‌لحظه و به‌صورت ۲۴ ساعته تمامی فعالیت‌های شما اعم از تحرک، میزان گام‌های طی‌شده ، مسافت و فعالیت‌های مختلف ورزشی مانند شنا، دو، دوچرخه‌سواری و بسیاری دیگر را زیر نظر دارد. همچنین Mi Band 5 تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی شما مانند میزان کالری سوزانده‌شده، ضربان‌قلب ، عدم تحرک و بسیاری دیگر را بادقت بسیار بالا ثبت می‌کند. پایش ضربان قلب در Mi Band 5 با بهبودهایی همراه‌شده است و می‌تواند در صورت تشخیص هرگونه اختلال در کار سیستم ضربان‌قلب به‌شما هشدار دهد؛ درست مانند آنچه قبلا در محصولات اپل‌واچ شاهد آن بودیم.

سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو ؛ از بهترین اسمارت واچ های سامسونگ

برخی از سازندگان به لیست دقیق حسگرها اشاره نکرده‌اند به همین دلیل ممکن است در این مطلب مواردی از جمله ژیروسکوپ در بعضی از محصولات جا افتاده باشد. همچنین در ساعت‌های انتخابی، پشتیبانی از eSIM و شبکه‌های موبایل LTE برای ما اولویت نداشته است. برخی مدل‌های با ارزش نیز در فروشگاه‌ها موجود نیستند و نمی‌توان آن‌ها را به راحتی تهیه کرد؛ با توجه به این موضوع، از معرفی چنین مدل‌هایی اجتناب کردیم.

تا چند سال قبل، اگر قصد خرید ساعت هوشمند یا مچ بند هوشمند داشتید، باید از خودتان می‌پرسیدید که «آیا واقعا به چنین مچ بند هوشمند ورزشی گجتی نیاز دارم؟»؛ اما حالا دیگر نیازی به این سؤال نیست و با مبلغ خیلی کمی، می‌توانید مچ بند هوشمند تهیه کنید. تراشه این سری از اپل واچ نسبت به سری های قبلی نظیر سری three یا سری SE قوی تر است. اگر تراشه قدرتمند آن را کنار بگذارید، با توجه به این که برخی امکانات آن در ایران غیرفعال است شاید بهتر است سری SE را خریداری کنید. البته اگر محدودیت بودجه ندارید و می خواهید نسخه نهایی و حرفه ای آن را استفاده کنید، بهتر است سری 6 یا 7 را استفاده کنید. از دیگر تفاوت های این سری با SE می توان به تنوع رنگ بدنه، قابلیت نمایشگر همیشه روشن و برخی امکانات جزئی اشاره کرد.

  • اگر از دستگاه های اندرویدی استفاده نمی کنید و موبایل یا دستگاه های دیگر شما اپل است، هیچ انتخابی بهتر از اپل واچ سری 7 نیست، البته اگر محدودیت مالی نداشته باشید!
  • مثل ویژگی Track Back که با فعال کردن آن، ساعت شما را به نقطه‌ ابتدایی حرکت خود هدایت می‌کند تا اگر راهتان را در طبیعت گم کردید، بتوانید دوباره به همان نقطه برگردید.
  • همچنین این نمایشگر درمقایسه‌با نسل پیشین خود هم مقاومت و هم روشنایی بیشتری دارد.
  • خیر چون برای اندازه‌گیری دقیق فشار خون لازم به بستن چیزی مانند آستین به دور دست است اما بیشتر مچ بند های سلامتی و تناسب اندام قابلیت رصد ضربان قلب را دارند.
  • این دستگاه طیف گسترده‌ای از واچ فیس‌ها را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و استفاده کنید.
راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند موجود در بازار ایران ماگرتا

توسط باربری

باربری