راکت بازرسی فلزیاب مدل T-100 تایگر | zoomfing

راکت فلزیاب دستی مدل MD-101 دستگاهی با دقت بالا می باشد که قادر است کوچکترین اشیا فلزی را تشخیص و شناسایی نماید. این محصول با ظاهر ساده ، کوچک و سبک خود استفاده برای هر شخص را بسیار آسان نموده است و بدون تنظیمات خاصی قابل راه اندازی می باشد . این دستگاه دارای دو حالت لرزشی و هشدادهنده صوتی می باشد که با روشن شدن چراغ های LED تعبیه شده بر روی دستگاه هر دوحالت را نمایان میکند. به صورت کلی راکت بازرسی بدنی (راکت فلزیاب دستی ) ، موجب تسریع در بازرسی افراد و جلوگیری از ایجاد تجمع جمعیت مقابل درب ورودی سازمان‌ها، اداره‌ها و … می‌گردد. خاطر نشان می گردد که سه مدل Hpro 80 و Hpro 100 و Hpro 150 بهترین راکتهای بازرسی در ایران بوده و ساخت داخل کشور میباشد که با نمونه های خارجی رقابت مینماید. علاوه بر اینکه این محصول کیفیت و قیمت مناسبی دارد،از دید قدرت شناسایی،هم از راکت موبایل یاب دستی و راکت بازرسی بدنی موجود در بازار بالاتر هستند.

آیا استفاده از راکت بازرسی بدنی، برای سلامت انسان مضر است؟

این تجهیزات انواع فلزات آهنی و غیر آهنی، برد و قطعات الکترونیکی، موبایل و …. این وسیله بسیار خوش دست ساخته شده به طوری که قابلیت این را دارد که با یک دست با آن کار کرده و اطراف بدن شخصی که نیاز دارد تا با راکت بازرسی بدنی، بازرسی شود به راحتی حرکت بکند و به طور دقیق درباره امن بودن شخص به ما اطلاع دهد. راکت فلزیاب دستی مدل 150راکت صنعتی جهت کارگاههای طلاسازی – کارخانجات و…

مشخصات و ویژگی های محصول راکت بازرسی

راکت موبایل یاب را می توان در مدارس به منظور جلوگیری از ورود تلفن همراه استفاده کرد، به همین دلیل یکی از راهکارهای مناسب مدارس برای جلوگیری از تقلب در مدارس استفاده از راکت موبایل یاب است که به راحتی می توان اشیاء غیر مجاز همراه دانش آموزان را کشف کرد. توجه نمایید که به کاربرانی مانند دانشگاه‌ها، مدارس و … که استفاده مقطعی از راکت فلزیاب دارند توصیه می گردد از شارژر و باطری قابل شارژ استفاده ننموده و به جهت مدیریت در هزینه از باطری 9 ولت معمولی با برند مرغوب استفاده نمایند. مجموعه فیدار آروند در چنین مواردی دو عدد باتری رایگان همراه محصول ارسال می‌نماید. استفاده از گوشی موبایل یا ابزارهای ممنوعه در مدارس و مراکز آموزشی به‌خصوص سالن‌های امتحانی به یک معضل بزرگ برای معلمان و مراقبان آزمون‌ها تبدیل شده است. اصطلاح های بسیاری از زمان قدیم در زبان فارسی و ادبیات ما شنیده شده که امروز مصداق دقیق دارند و همچنان صدق می کنند.

  • راکت بازرسی بدنی، جهت بازرسی بدنی افراد با دقت بالا در مجموعه های نظامی، ورزشگاه ها، فرودگاه ها، سالن های همایش، مراکز امتحانات و دیگر اماکن مشابه مورد استفاده قرار می گیرد .
  • جدیدترین سری راکت بازرسی بدنی یا راکت فلزیاب که با داشتن دقت و حساسیت بالا امکان شناسایی اشیاء و قطعات الکترونیکی در رده بالایی برخوردار هست.
  • اگر به دنبال دیگر سیستم‌های بازرسی امنیت هستید، می‌توانید از صفحات گیت فلزیاب، دستگاه بازرسی ایکس ری چمدانی و اسکنر کف خودرو دیدن نمایید.
  • کار کردن با راکت فلزیاب D180 بسیار ساده می‌باشد، ابتدا دستگاه را روشن کرده و حالت و بوق یا ویبره رو انتخاب میکند ، و بعد به بدن شخصی که قرار است بازرسی بدنی بشود قرار میدهم.
  • این نوع راکت بازرسی بدنی به خاطر دقیق بودن در شناسایی قطعات فلزی و الکترونیکی برای تمامی اماکن که نیاز دارند برای بازرسی مورد استفاده می‌باشد.
  • البته باید در نظر داشته باشیم راکت فلزیاب به نسبت نیاز ما باید انتخاب شود، چرا که به غیر از فلزیاب می توان از انواع مختلف این راکت ها برای مواردی دیگر همچون یافتن موبایل، فلش مموری و لوازم الکترونیکی هوشمند نیز استفاده کرد.

این راکت بازرسی فلزیاب با استفاده از تشخیص تغییر شکل میدان مغناطیسی که توسط سلف خود ایجاد می‌کند، می‌تواند انواع فلزات را شناسایی و با استفاده از هشدار صوتی یا لرزش به کاربر اعلام کند. اگر می‌خواهید از آن در تمامی نقاط کشور استفاده کنید، این دستگاه بدون شک می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. چرا که این دستگاه با درجه حفاظت فیزیکی IP64 در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابلیت استفاده دارد. دارا بودن استانداردهای جهانی CE اروپا و FCC آمریکا از دیگر مزایای این راکت است که می‌تواند کیفیت آن را تضمین کرده و آن را به یک پیشنهاد عالی تبدیل کند. ویژگی‌هایی مانند قیمت مناسب، ابعاد کوچک، وزن کم و دارا بودن باطری شارژی این دستگاه را برای طیف وسیعی از افراد و مجموعه‌ها مناسب کرده است.

راکت بازرسی فلزیاب مدل T-100 تایگر | zoomfing

راکت بازرسی بدنی، یک دستگاه بسیار قوی می باشد که با کیفیت عالی در داخل کشور تولید شده است.این دستگاه می تواند اشیا… راکت فلزیاب دستی پالس دایو PulseDive از دستگاههای کاوش فلزات در سطوح متوسط است. این نوع راکت بازرسی بدنی به خاطر دقیق بودن در شناسایی قطعات فلزی و الکترونیکی برای تمامی اماکن که نیاز دارند برای بازرسی مورد استفاده می‌باشد. در مواردی مانند فرودگاه‌ها و کارگاه‌های طلا سازی با توجه به اینکه فلزات که نیاز به شناسایی دارند، ابعاد بسیار کوچک دارند، که قابل تشخیص برای گیت‌های بازرسی نمی‌باشد. با توجه به این نکته از راکت استفاده می‌شود، که از فاصله نزدیک به بدن فرد قرار می‌گردد، لذا اشیاء لفزی کوچک قابل شناسای می‌باشد. بنایراین استفاده از راکت‌های بازرسی بدنی به عنوان دستگاه مکمل در کنار گیت‌ها اکیدا توصیه می‌گردد.

توسط باربری

باربری