را برای گوشی سامسونگ تولید میکنند

قاب شیائومی X3 فانتزی که معمولا با عکس ها و تصاویر جذاب طراحی میشوند مورد علاقه دختر خانمها و آقا پسرهایی هستند که علاقه دارند با استایلهای خاص تر و خفنتر به نظر بیایند و معمولا از عکسهای جوکر ، یونیکورن ، پاندا ، کیتی ، بتمن ، آف وایت ، سفید ، مشکی ، زرد ، قرمز ، سیاه ، میکی موس ، اسکلت ، ورزشی ، پرسپولیس ، استقلال ، قلب ،ناسا ، آدم آهنی ، ربات و هزاران عکس جذاب و خاص دیگر برروی آنها استفاده میشود.قاب فانتزی پسرانه پاپ سوکت دار یا به همراه بند آویز نیز طرفداران زیادی در بین این قشر از کاربران دارد. شما با خرید قاب اورجینال گوشی پوکو ایکس 3 دخترانه مدل عروسکی میتوانید گوشی خود را از حالت ساده و فابریک اولیه دربیاورید و به آن یک روح فانتزی و بامزه بدهید.یا با انتخاب یک طرح الماسی یا اکلیلی درخشندگی موبایل خود را در جمعهای دوستانه دوچندان نمایید.به عنوان مثال قابهای پسرانه طرح بتمن یا رباتی که مانند چاقوی سوییسی از ویژگی های متعددی برخوردارند میتوانند با شما در مسیر کوهنوردی یا یک گردش طبیعت نوردی همراه شوند و خیال شما را در شرایط محیطی مانند برف و بوران یا طوفان و گردوخاک راحت کنند.

قاب Poco X3 پسرانه در دسته بندی خفن ترین طرحهای موجود برای تیپ و استایلهای پسرانه وجود دارد.جنس اکثر این مدلها تی پی یو منعطف است و معمولا قاب به همراه پاپ سوکت ست همان طرح در کنار بند آویز ارائه میشود.این طرحها شامل تمام عکس ها و تصاویر مناسب آقا پسرهای خاص و لاکچری میشود و زمینه سیاه و سفید در کنار زرد و قرمز و آبی بیشتر مورد استقبال آنها قرار میگیرد. قاب فانتزی شیائومی پوکو X3 مدل آکواریومی معمولا از بدنه ای شفاف و ژله ای ساخته میشود و درون آن پر است از اکلیلها و ستاره های شناور که مانند ماهی در اکواریوم پشت قاب حرکت میکنند.از طرحهای کاور اکواریومی شبرنگ میتوان مدلهای ویکتوریا سیکرت ، لویی ویتون ، عکس دختر باربی ، رزینی با نوشته های صورتی و بنفش بلک لایت را نام برد که از مدلهای براق و درخشان این طرح هستند.اکثر این طرحها از جنس همان قاب سیلیکونی اصل پوکو X3 هستند.

قاب پوکو X3 عروسکی بامزه ترین و جالبترین مدلها را در انواع خود دارد.این کاورها معمولا بصورت برجسته و سه بعدی از جنس سیلیکون با الیاف پارچه ای داخل قاب هستند و عروسکهای پاندا ، یونیکورن ، اسب تک شاخ ، میکی موس ، مینی موس ، خرسی ، هلو کیتی در قسمتهای بالایی کاور چسبانده شده اند. نوبتی هم که باشد میرسیم به قاب سیلیکونی پوکو X3 ، این طرح پرفروشترین و پراستقبالترین کیس گوشی در میان لوازم جانبی گوشی شیائومی در سایت علی بابا قرار دارد که جایگاه خود را به عنوان یک جلد گوشی ساده و رنگی سالهاست که حفظ کرده است.کاور سیلیکونی اصل از بدنه ای نرم و منعطف ساخنه شده و معمولا یک لایه پی سی هارد به عنوان اسکلت گارد درون بدنه آن به کاررفته است.تنوع رنگ کیسهای سیلیکونی اصل تمامی ندارد و هر رنگی که فکر میکنید میتوانید با چشم خود ببینید در رنگبندی گارد سیلیکونی موجود است.

قاب گوشی ضدضربه مدل جاکارتی که مجهز به محافظ لنز و اسلایدر دوربین هستند علاوه بر اینکه مانع از عملکرد دقیق دوربین نمیشوند ، در جلوگیری از لک و کثیف شدن شیشه جلویی لنز بسیار موفق عمل میکنند و این خود باعث تمیز کردن کمتر و در نتیجه خش نیافتادن روکش شیشه ای دوربین عقب میشود که در عمر مفید آن نیز موثر است. با توجه به قیمت قاب ساده و جدید پوکو X3 شیائومی و ظاهر ساده که در عکس مشاده میکنید ، این گارد مورد علاقه درصد زیادی از کاربران جیتل قرار گرفته و دلیل آن هم شاید قابلیتهای ضربه پذیری خوب در کنار طرح ساده و کاربردی آن و استفاده های فراوانی است که با این قیمت مناسب از اسلایدر دوربین تا محافظ لنز و جاکارتی و کپسولهای هوای چهار طرف و دکمه های نرم و روان آن را ، شامل میشود. در کنار این مورد، نوع ساخت کاور سیلیکونی پوکو X3 به شکلی است که گوشی را به صورت کاملا خوش دست در اختیار شما قرار می دهد و در کنار ظرافت نهاییت محافظت از گوشی را در پی دارد.

کاور دخترانه شیائومی پوکو X3 از تنوع بیشتری در مقابل سایر مدلها برخوردارند.قاب دخترانه در طرحها و مدلهای اکلیلی ، ماربل ، رنگین کمانی ، آبرنگی ، الماسی ، شاین ، سواروکسی ، پاستیلی ، لویی ویتون ، طرح سنگی ، ستاره ای ، قلبی ، نگین دار ، فیجت دار ضد استرس و پام پام برای این مدل شیائومی موجود هستند. این مدل کاور استاندارد بهترین گزینه دخترانه و فانتزی از خزهای نرم و پرپشت چسبیده به هم ساخته میشود که به بدنه ای ژله ای نرم و رنگی معمولا صورتی ، خاکستری و بنفش متصل هستند.قاب پوکو X3 پشمالو یا خزدار پشمی در مدلهای خرگوشی ، خرسی و گربه ای با دم و آویز یا ساده نگین دار همراه با دستبند طلایی میباشند و بیشتر مخصوص فصلهای زمستان و پاییز هستند و میتوان آنها را با لباسهای خزدار و چکمه های بلند به راحتی ست کرد.

گوشی سامسونگ سری اس دوربین اولتراواید تنها با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری می کند، در حالی که این مشخصات در دوربین ماکرو به 720p در 30 فریم بر ثانیه کاهش می یابد و مهم نیست که شما تنظیمات رزولوشن را چگونه انتخاب کرده باشید. گوشیهای پوکو سری X از میان رده های شیائومی با ویژگی پرچمدار هستند و مشخصات فنی خوبی دارند و از پس برنامه های گیمینگ بر میآیند. سال ۲۰۱۸ بود که سامسونگ اولین نسخه از One UI را برای گوشیهای خود معرفی کرد و در انواع گوشی سامسونگ به کار رفت که با اقبال زیادی هم روبهرو شد.

بررسی لوازم جانبی گوشی

هر مدل از انواع قاب گوشی پوکو X3 شیائومی از یک متریال خاص و متفاوت ساخته شده است.مثلا قاب های عروسکی دخترانه به خاطر برجستگی و فرمهای بامزه ای که دارند از ماده ای نرم به نام سیلیکون ساخته میشوند و برعکس آن قابهای پسرانه به دلیل طرحها و زوایای خفنی که دارند معمولا از پی سی هارد یا تی پی یو ضدضربه ساخته میشوند که شبیه به ربات یا آدم آهنی آرمور و بتمن هستند و معمولا از رینگ هولدر ، کشویی دوربین و قاب مگنتی برای امکانات بیشتر در آنها استفاده شده است.

موبایل سامسونگ

قاب شیائومی پوکو X3 یک ضرورت مهم است ، و اگر از قبل فکری به حال این موضوع نکرده باشید ، پس از آن متقاعد خواهید شد که بجای گارد از یک گاوصندوق برای مراقبت از گوشی در برابر مخاطرات روزانه استفاده کنید ، البته گاو صندوق که یک شوخی بود اما یک قاب محافظ 360 درجه و ضدضربه با امکاناتی مانند محافظ لنز دوربین یا هولدر مگنتی و یا حتی یک کاور گوشی شیائومی مدل ضدضربه رباتی بتمنی میتواند ارزش سرمایه ای گوشی شما را حفظ کند. اکثر مدلهای کیس گوشی موبایل در سبک فانتزی دخترانه و پسرانه که در این بخش موجود است ، علاوه بر طرحهای خاص و کم نظیری که دارند از امکاناتی متعددی مانند محافظ لنز دوربین یکدست با بدنه یا هولدر ، پاپ سوکت و بند آویز انگشتی یا هولدر مگنتی برخوردارند که قطعا کمک زیادی برای یک تجربه کاربری عالی در استفاده از گوشی هوشمند Xiaomi Poco X3 فراهم میکند.

با توجه به اینکه قاب به عنوان یکی از مهمترین اکسسوریها شناخته می شود، تنوع بسیار بالایی در زمینه تولید محافظ اصلی برای گوشی های هوشمند وجود دارد، این امکان را فراهم کرده که متناسب با سلیقه و نیاز خود، روی به خرید گزینه ای با فروشگاه اینترنتی فونر کیفیت بیاورید. اهمیت خرید قاب ژله ای گوشی شیائومی پوکو X3 ارزان قیمت از آنجایی اهمیت پیدا میکند که طراحی زیبا و چشم نواز در کنار قابلیت های خارق العاده و هیجان انگیز آن موجب شده که به عنوان یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده شیائومی شناخته شود. یکی از مدرن ترین مدل های قاب کپسولی شیائومی X3 که اخیراً توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند، قاب ۳۶۰ درجه از نظر مقاومت و ایمنی در کنار زیبایی است. در کنار این که وارد شدن ضربه به بدنه گوشی و صفحه نمایش ممکن است ظاهر زیبای آن را با مشکلاتی مواجه کند، اگر شدت ضربه زیاد باشد به اجزای داخلی گوشی نیز ممکن است صدماتی وارد شود.به همین علت، امروزه برای خرید قاب گوشی بتمنی پوکو X3 و انواع کاورهای با کیفیت، به راحتی می توانید اقدام کنید.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

توسط باربری

باربری