سی ار ام اوج نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار سی آر ام اوج-نرم افزار CRM

سی ار ام اوج نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار سی آر ام اوج-نرم افزار CRM

این دستگاه رومیزی مجموعه‌ای از کارت‌های مختلف را در خود جای داده‌ بود که به ترتیب نام مشتریان یا هر ترتیبی که صاحب کسب‌‌وکار مناسب می‌دانست مرتب شده نرم افزار سی آر ام دیدار بود. کارکنان با چرخاندن این دستگاه به کارت مورنیازشان دسترسی داشته، آن را برمی‌داشتند، آخرین صحبت‌ها و تراکنش‌ها را روی آن می‌نوشتند و کارت را در جای خود قرار می‌دادند. این نخستین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بود که سازمان‌ها از آن استفاده می‌کردند.

  • نرم افزار CRM ابزار و راهکاری است جهت دستیابی به اهداف سازمانی برای استقرار CRM ، اگر تصور می کنید که با خرید نرم افزار CRM تمام مشکلات شما در ارتباط با مشتریان برطرف می شود سخت در اشتباهید.
  • هنگامی که سطح کسب و کارتان از مدلهای پایه عبور کرد، برای ادامه استفاده از نرم افزار، باید طرح پیشرفته تر را خریداری کنید.
  • هدف آن ها بررسی و تجزیه و تحلیل نیاز های مشتریان، و یاد دادن روش های بهتر و مختلف نرم افزاری و سخت افزاری در جهت افزایش بهره مند شدن سازمان آن ها، با بهترین کیفیت و قیمت است.

چراکه در حداقل استفاده از این نوع CRM می‌توان فعالیت‌های روتین بازاریابی، فروش و خدمات را خودکار کرده و اشتباهات انسانی را کاهش داد. به طور مثال موقعیتی را تصور کنید که قرار است شما فردا کار مهمی را انجام دهید و می خواهید این موضوع به شما یادآوری شود. شما می توانید در سیستم سی آر ام این موضوع را ثبت کنید و آلارم را فعال نمایید. این پیام در ساعت مشخص شده به شما نمایش داده می شود و تا زمانی که گزینه «انجام شد» در آن ثبت نگردد این پیام دائما نمایش داده می شود و به شما یادآوری می کند که این کار مهم است.

معرفی نرم افزار CRM اوج

بر همین اساس CRMSana دراجرا فوق العاده کاربردی و به طور چشمگیری اثرگذار است. این فیلم آموزشی فوق العاده در ۸گام ، قدم به قدم به شما کمک می کند تا در مسیر صحیح انتخاب بهترین نرم افزار CRM مناسب گام بردارید. در این مقاله قصد دارم شرکت هایی که در ایران بهترین نرم افزار CRM ارائه می کنند را به شما معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را از نظر شخصی خودم عنوان کنم. البته پیش فرض من اینست که شما با تعریف CRM و مزایای CRM آشنا هستید.

تمرکز اصلی نرم افزار سی آر ام تحلیلی کمک به تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های به دست آمده از نقاط تماس مختلف با مشتری برای کشف بینش‌های مهمی از وی است. امروزه ابزارها و پلتفرم‌های دیجیتال کار جمع‌آوری مقادیر زیادی از داده‌ها را آسان می‌کنند، اما تجزیه و تحلیل آن‌ها کاری دشوار است. به‌طوری که برآوردها نشان می‌دهد که بیش از نیمی از داده‌های جمع‌آوری شده توسط شرکت‌ها هرگز مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. از اطلاعات جمع‌آوری ‌شده توسط انواع سی آر ام تحلیلی می‌توان برای تولید سرنخ‌های بیشتر، مشاهده روند رفتار مشتریان، ایجاد کمپین‌های بازاریابی هوشمندانه‌تر و ارتقای خدمات مشتری استفاده نمود. همچنین با سی آر ام تحلیلی می‌توان به تجزیه و تحلیل قیف فروش، پیش‌بینی فروش و بودجه‌بندی کمک نمود.

اتصال نرم افزار crm به سایر نرم افزارها

نرم افزار CRM قدم به قدم شما را به سمت یافتن مشتری راه نمایی می کند. نرم افزار CRM به تیم های فروش، بازاریابی، خدمات و سایر تیم ها این توانایی را میدهد تا از طریق ایجاد، حفظ و بهبود روابط بلند مدت با مشتری باعث افزایش فروش و تکرار خرید او شوند. با در جریان گذاشتن تیم خود، همواره آنها را تقویت کنید؛ نرم افزار CRM برای آنها امکان دسترسی فوری به اطلاعات مورد نیاز را فراهم می کند. ارتباطات کلی با مزایایی مانند تقویم های تیم، فعالیت ها و لیست های به اشتراک گذاشته شده ارتقاء می یابد.

نرم افزار روش CRM

نرم افزار CRM به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مخاطبان مختلف را هدف قرار دهند، امتیازات و هشدارها را براساس فعالیت مشتری تعیین کنند، به طور فعال با مخاطبین کار کنند و روابط را حفظ کنند. بهتر از همه این است که یک سیستم CRM را می‌توان در سراسر بخش‌ها مورد استفاده قرار داد تا اطمینان حاصل شود که تمام تیم‌هایی که با مشتری در ارتباط هستند با داده‌های مناسب برای ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری توانمند هستند. سادگی کار با سیستم، واسط کاربری مدرن و حرفه­ای، عملکرد صحیح روی کامپیوتر و موبایل از جمله مواردی هستند که در انتخاب یک نرم افزار سی ار ام باید بهش دقت کنید. تماس‌های مکرر مشتریان با شرکت افزون بر اینکه باعث افزایش هزینه‌ها می شود می‌تواند برقراری ارتباط مشتریان با شرکت را با کندی مواجه کند.

مژده که علاوه بر دسترسی از بستر وب، از طریق اپلیکیشن (نسخه اندروید) نیز می توانید با نرم افزار CRM طلوع کار کنید. بسته فارسی ساز ما کلیه بخش های نرم افزار را به صورت استاندارد فارسی سازی می نماید. نمای پیش فرض با توجه به نگارش چپ به راست در زبان لاتین تنظیم شده، و در بسته فارسی ساز ما ظاهر نرم افزار به راست به چپ تغییر می کند. اگر یک انتخاب صحیح داشته باشید، و نرم افزار CRM شما با مختصات سازمانتان هماهنگ و متناسب باشد، نه تنها سرمایه ای که برای خرید آن کرده اید باز می گردد، بلکه باعث بهینه سازی فرآیند فروش و سودآوری بیشتر در آینده نیز خواهد شد.

توسط باربری

باربری