صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان!

دقت کنید که اپلیکیشن صرافی کوکوین برای اندروید و iOS در دسترس است و برای نصب صرافی کوکوین برای ویندوز، تنها امکان استفاده از نسخه تحت وب این صرافی را خواهید داشت. یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. در این قسمت، در بالای صفحه بر روی گزینه Withdraw کلیک نمایید. Futures Lit یه قسمت جدید و جالب در بین صرافی های مطرح کریپتوی دنیاست. برای ورود به صرافی کوکوین به مشکل خوردم کسی میتونه کمکم کنه. ممکنه به دلیل محدودیت در حداقل مقدار سفارش گذاری شما باشه.

بررسی‌های ما در کلینیک سرمایه نشان می‌دهد هیچ‌گونه تغییر رویه‌ای در سیاست‌های کوکوین رخ نداده است. هیچ‌گونه اطلاعیه از سوی این صرافی صادر نشده و همچنین تغییری نیز در قوانین کوکوین مشاهده نمی‌شود. بنابراین شایعه مسدود کردن دسترسی کاربران ایرانی در کوکوین در حال حاضر صحت ندارد.

برای شروع مراحل این قسمت بر روی گزینه “set” کلیک کنید.صرافی کوکوین برای ایرانیان ️ بررسی شایعه مسدود شدن حساب ایرانیان! صرافی کوکوین یکی از معروف ترین صرافی‌های ارز‌های دیجیتال است، که به عنوان یک واسطه‌، بستری را برای انجام معاملات خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. بعد از اینکه صرافی بایننس به همکاری خود را با معامله گران ایرانی به جهت تحریم‌ها پایان داد، بسیاری از معامله گران ایرانی صرافی کوکوین را جایگزین این صرافی نمودند. اما چند وقتی است که صرافی کوکوین نیز اعلام نموده که به جهت تحریم‌ها، همکاری با برخی از کشور‌ها از جمله ایران نخواهد داشت.

به این ترتیب، کار ثبت‌نام شما در صرافی به پایان می‌رسد و می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. قبل از بحث درباره آموزش صرافی کوکوین، لازم است ویژگی‌های این صرافی را بشناسید و با جنبه‌های مختلف امکاناتی که این صرافی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آشنا شوید. به خاطر داشته باشید که صرافی‌های ارز دیجیتال را هرچقدر هم که معتبر باشند، به‌دقت بررسی و همواره با در نظر گرفتن ملاحظات لازم در آن‌ها فعالیت کنید.

بسیاری از مردم دنیا معاملات خود را در بایننس انجام می‌دهند. اما این صرافی با قوانین جدیدی که برای ثبت نام و احراز هویت وضع کرد، کار را برای تعداد زیادی از کاربران، به خصوص ما ایرانی‌ها، سخت و غیرممکن کرد. بنابراین بسیاری از مردم به دنبال صرافی جایگزینی برای بایننس بودند.

آموزش گام به گام ثبت نام در کویکوین

بنابراین آموزش ثبت نام در کوکوین، مبحثی است که کاربران باید به آن توجه نمایند. زیرا عضویت کاربران ایرانی در این صرافی با مشکلاتی همراه است. کاربران ایرانی بهتر است بدون احراز هویت و یا با استفاده از تغییر IP در این صرافی ثبت نام کنند.

در داشبورد بالای صفحه بر روی گزینه Deposit کلیک کرده و سپس رمزارز مدنظر را انتخاب کنید. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که کوکوین را به صرافی محبوبی تبدیل کرده، وجود کارمزد ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل پایین معاملات است. هر معامله در این صرافی کارمزد ثابت ۰.۱ درصدی دارد و این میزان کمتر از متوسط کمیسیون سایر صرافی‌ها است. طیف وسیعی از رمزارزهای محبوب و قابل اعتماد صنعت ارزهای دیجیتال در این صرافی پشتیبانی می‌شوند. صرافی کوکوین تیم فنی قوی و حرفه ای داره که به طور پیوسته در تلاش هستن تا لایه های امنیتی پلتفرم صرافی رو به روز نگه دارن و سطح دیوار آتش صرافی رو در مقابل حملات سایبری بالا ببرن. روی هم رفته صرافی کوکوین یکی از امن ترین صرافی های دنیا هستش و کاربران باید از این جهت خیالشون راحت باشه.

سپس در صفحه بعد که برای شما باز می شود مقابل گزینه google verification روی set کلیک نمایید. با انتخاب گزینه Return به صفحه قبلی رفته و آخرین مورد امنیتی یعنی Withdrawal Safety Phrase را تنظیم کنید. برای شروع مراحل این قسمت بر روی گزینه “set” کلیک کنید. در آخر با انتخاب گزینه آبی‌رنگ “Return” در سمت چپ تصویر کلیک کرده و به صفحه قبلی هدایت می‌شوید. در این صفحه یک رمز عبور قوی با حداقل ۶ رقم (متشکل از اعداد) انتخاب کرده و در باکس دوم رمز عبور انتخاب شده را تکرار کنید. با کلیک بر روی گزینه “set” روبه‌روی عبارت ” Trading Password” وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا خواهید شد.

سفارش ارز دیجیتال با استفاده از روش Market

توسط باربری

باربری