صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه و ثبت نام ️

هر چند این مزیت چندان تعریفی نیست اما با این حال شناخت دقیق توسعه دهنده این صرافی از شرایط بازار ارز دیجیتال چنین امکاناتی را نیز در آن در دسترس قرار داده است. مهم‌ترین بخش از بررسی صرافی کوینکس مربوط به ارزیابی شرایط تحریم کاربران ایرانی توسط این صرافی است. در ادامه جزئیات مربوط به تحریم ها در صرافی کوینکس را بیشتر و دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد. اما لازم است تا ابتدا یک نکته بسیار مهم را در این باره تشریح کنیم.

  • دقت داشته باشید در این قسمت باید از کلید خصوصی ۱۶ کاراکتری خود بکاپ بگیرید تا در صورت پاک شدن نرم‌افزار یا هر اتفاق دیگری، بتوانید مجددا به حساب کاربری صرافی Coinex و دارایی‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • خرید ارز دیجیتال در این صرافی بسیار راحت بوده و با انواع کارت اعتباری می توان حساب را شارژ کرده و ارز مورد نظر را خریداری کرد.
  • تا افرادی که می خواهند از ایران به بازار فارکس متصل شده و به معامله بپردازند بتوانند بدون مشکل خاصی در این بروکر ها ثبت نام کرده و افتتاح حساب کنند.
  • تمام تحلیل ها جنبه آموزشی دارند و من می پذیرم که مسولیت سود و زیان استفاده از این تحلیل ها بر عهده خودم می باشد.
صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه و ثبت نام ️ کمپانی مشهور ، کوینکس را به عنوان یکی از برندهای مخصوص به خود معرفی کرده است. شما می‌توانید از حساب اسپات خود یک جفت ارز را به حساب مارجین خود منتقل کنید. به عنوان مثال، شما به حساب مارجین خود جفت ارز BTC/USDT را واریز می‌کنید؛ یعنی می‌توانید، بسته به تمایل خود هم BTC و هم USDT را از حساب اسپات خود به حساب مارجین خود انتقال دهید. اگر شما جزو کاربران VIP کوینکس نباشید، باید برای هر یک از معاملات 0.2 درصد کارمزد (معادل 2 تتر) و برای پرداخت بهره‌ی وام 0.1 (معادل 0.9 تتر) درصد، پرداخت کنید.

راهنمای Coinex: پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

همچنین یکی از امکاناتی که بصورت ویژه برای شما در نظر گرفته ایم استفاده از ۴۰% تخفیف بر روی کلیه کارمزد های معاملاتی می باشد. بسیار امن است و می توانید برای امنیت بیشتر حساب کاربری خودتان از ابزارهای امنیتی زیادی در پلتفرم کوینکس استفاده کنید. کمیسیون یا کارمزد صرافی کوینکس در تراکنش ها بسیار مناسب تر از سایر صرافی ها است.

به جز دکس چین ، کوینکس چین هم زنجیره هوشمندی خواهد بود که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن زنجیره‌ای امنیتی است که از محرمانگی و حریم‌ خصوصی کاربران محافظت می‌کند. در نهایت، طبق گفته خود صرافی، کوینکس چین به اکوسیستم کاملی تبدیل خواهد شد که از ساختار و معماری موازی زنجیره‌های عمومی پشتیبانی می‌کند. این صرافی دارای توکنی اختصاصی است که بر بستر شبکه خود یعنی کوینکس چین قرار دارد. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از صرافی کوکوین چیست؟ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx– آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو

شرایط ویژه‌ای که این صرافی برای کاربران ایرانی ارائه می‌دهد (تحریم نبودن ایران و پشتیبانی از زبان فارسی)، آن را به یکی از کم دردسرترین صرافی‌های کریپتو تبدیل کرده است. همچنین دارای یک کیف پول کریپتویی عالی است که می‌تواند دارایی‌های معامله شده در صرافی را در اکوسیستم دیجیتال شرکت به سرعت انتقال دهد. سایت کوینکس coinex از همان ابتدای شروع به کار در بین صرافی ها ایرانی های زیادی را به خود جذب کرد .

  • دلیل عمده علاقه کاربران برای تبدیل بیت کوین به تتر، روشی است که تریدرها در انجام معاملات خود به کار می برند.
  • آنها مجبور به استفاده از سرورهای مجازی و ای پی ثابت برای فعالیت در آن هستند.
  • ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که شما می‌توانید از کارت های اعتباری، کارت‌‌‌های بانکی ویزا کارت، مستر کارت و امریکن اسکپرس استفاده کنید.
  • برای اینکار کاربر پس از ورود به اکانت باید روی گزینه Exchange در قسمت منو کلیک کند.
  • سپس چند گزینه جدید برای شما باز می‌شود که باید روی “Spot Orders” کلیک کنید.

توسط باربری

باربری