صفحه نخست اتاق فرار تبریز اسکیپ روم تبریز-آل اسکیپ

افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما تخفیف آل اسکیپ پیشنهاد میکنیم. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند. بهتر است هر یک از شرکت‌کنندگان یک تخصص ویژه داشته باشند؛ گاهی اوقات اطلاع از نوع کارکرد قفل‌های مختلف می‌تواند بسیار راهگشا باشد! سناریوها و طراحی اتاق‌های فرار در شبیه‌سازی بازی بسیار تاثیرگذار است. در اسکیپ روم معماها و چالش‌ها معمولاً مستقل از هم دیگر نیستند.

صفحه نخست اتاق فرار تبریز اسکیپ روم تبریز-آل اسکیپ

کاراکتر که ترکیبی از اعداد و حروف و نماد ها هستند رو به رو شوید. تمام آن ها یکسان است و با آشنایی با یکی از آن ها می توانید هر نوع دیگری را نیز باز کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می باشد. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد… سال 1970 پاریس خانواده pier یکی از مشهور ترین خانواده ها ، دخترشان ایزابل نامزدش را بخاطر خیانت به قتل میرساند ، بعد از آن اعضای این خانواده از هم جدا میشوند و عمارت pier تبدیل به یک خانه متروکه میشود با یک ساکن که خود ایزابل بود …

  • اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است.
  • همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست.

برای مثال، شرکت‌کنندگان در اتاق‌ فرارهای ژانر ماجراجویی، ابتدا به نحوی یک‌دیگر را گم می‌کنند و سپس با حل معماهای مختلف، ابتدا یک بار دیگر هم را پیدا می‌کنند و سپس برای خروج از آن موقعیت تلاش می‌کنند. غیر از این ژانرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، همچنان دیگر انواع اتاق فرار وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند؛ اتاق فرارهایی با ژانرهای تاریخی، اکشن، فانتزی، درام و… که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند.

وقتشه بریم سراغ ژانرهای اتاق فرار که یکی از اونا خیلی پرطرفداره. شروع کار اسکیپ روم با اتاق فرار معمایی بود ولی انفجار اتاق فرار زمانی بود که اسکیپ روم ترسناک افتتاح شد و مردم دیگه رفتن سمت این ژانر و جدیدا کلی هم طرفدار داره. آخرین ژانر بازی های اتاق فرار هم اسکیپ روم هیجانی هست که اتاق فرار رویا تو این زمینه رقیب نداره.

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. در ژانری خاص با بهترین دکورها و ماجراها آماده استفاده شما دوستان عزیز هستند.. جک قاتل به عنوان قاتل مشهور سریالی لندن، به شیوه ای عجیب دست به سلاخی کردن زنان و مردان کرده است. شما و دوستان تان به عنوان کارآگاهان این پرونده جنایی هولناک، به محل جنایت ها می روید تا پرده از راز این قتل های فجیع بردارید. لطفاً حداقل ۱۵ دقیقه قبل از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. در صفحه بعد اطلاعات وارد شده را تایید کنید و دکمه پرداخت را فشار دهید.

تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. اتاق فرار جوکر برای لذت بردن افرادی آماده شده است که به رزرو آنلاین اتاق فرار کرج با سناریوی مهیج – اکشن و ماجراجویی علاقه دارند. روسای جمهور اتحادیه اروپا در مرکز همایش های سراان، اجلاسی دارند و جوکر هم قصد خرابکاری دارد. گویا انفجاری بزرگ از سوی جوکر تدارک دیده شده است و شما تنها یک ساعت زمان دارید تا بمب را یافته و خنثی کنید. درآن شما با تشکیل یک تیم و ورود به فضای واقعی بازی ، با حل کردن یکسری معما و پازل و انجام کار گروهی به هدف نهایی که برای شما در نظر گرفته شده خواهید رسید. یکی از رایج ترین انواع قفل اسکیپ روم که با نحوه باز و بسته شدن آن همگی آشنا هستیم، قفل های معمولی می باشند که دارای کلیدهای مخصوص می باشند.

اهداف اتاق فرار تبریز

گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند. معمولا بازیکنان این احساس را می‌کنند که دارند در یک ماجرای واقعی زندگی میکنند. در عین حال که هیچ کلید یا رمزی در اسکیپ روم قابلیت باز کردن بیش تر از یک قفل را ندارد، برای هیچ قفلی هم دو جواب هم زمان پیدا نخواهید کرد.

ژانر: ترسناک، دلهره آور، تئاتر تعاملی

اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند. البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند.

توسط باربری

باربری