طراحی داخلی طلا فروشی

هر گروه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی که در زمینه ی دکوراسیون داخلی مغازه های طلافروشی فعالیت می کند، با درنظر گرفتن تمامی این موارد، اقدام به اجرای مدلهای مختلف ویترین طلافروشی و درنظر گرفتن یک اسم یا نماد برای هر طرح و مدل می نماید که در هنگام معرفی خود و نمونه کارهای انجام شده توسط گروه خود به مشتریان خاص خود با ارائه ی چند نمونه مدل ویترین طلافروشی طراحی و نام گذاری شده از قبل که در آرشیو دارد، کیفیت و تنوع کار خود را به مشتری نشان می دهد. همانطور که در پستهای قبل اشاره کردیم کف چین ویترین طلافروشی شامل مانکن های بزرگ٫ مانکن های کوچک یا پایه نیمست٫ قاب سرویس٫ دسته پایه النگو٫ استند دستبند٫ سینی انگشتری٫ مانکن گردنبند تمامی آلمان های تبلیغاتی و مواردی که به جهت چشمگیر بودن ویترین استفاده می شوند مثل سنگ های درخشان زینتی و … آویزهای گوی شکل یا حباب های شیشه ای از مواردی هستند که می توانند در این رابطه به شما کمک کنند.

نیمکت یا صندلی به جهت انتظار مشتری و صندلی پشت میز پیشخوان به جهت راحت بودن مشتری حین خرید یکی دیگر از مواردی است که شامل دکوراسیون طلافروشی می شود. در انتخاب بهترین طراحی دکور طلا فروشی به این مسئله توجه داشته باشید که مشتریان در زمان ورود به یک طلافروشی انتظار دارند با شکوه و جلال خاصی مواجه شوند. چرا که این کالای لوکس، با قرار گرفتن در یک ویترین جذاب، می تواند چشم نواز تر و دل پسند تر باشد. سبک و استایل دکوراسیون داخلی مراکز تجاری تاثیر شگفت انگیزی بر مشتریان می گذارد به طوری که آنان را از همان بدو ورود و تنها در عرض چند ثانیه ترغیب می کند تا زمان بیشتری در مغازه بمانند و با آرامش بیشتری کالای مورد نظرشان را جستجو کنند.

چرا که به جز بحث معماری و دکوراسون نیاز است تا زیر ساخت های موجود نیز مانند مقاوم سازی ، سیستم های الکتریکی و امنیتی ، تاسیسات مکانیکی و … در کشور ما در دههی گذشته ساختمانهای زیادی ساخته شده و حجم عظیمی از ساخت و ساز صورت داده است. به این ترتیب طراحی آینه پرو در طلافروشی به خلاقیت و همچنین ظرافت خاص نیاز دارد که باید توسط مجربترین و با سابقه ترین طراحان داخلی صورت پذیرد. اما به طور معمول بهره مندی از طیف رنگی طلایی، سفید و قهوه ای با نورپردازی زیبا میتواند طراحی داخلی طلا فروشی را دوبرابر کند.

حتما شما هم به همراه همسرتان به خرید رفته و خسته شده اید. جدابیت و احترام به سلیقهی کاربر دو نکتهی اصلیست که در طراحی داخلی اداری حتما باید رعایت شود. از آنجایی که دکوراسیون داخلی اداری تاثیر مهمی در روحیه و افزایش بهرهوری کارکنان دارد، طراحی دکوراسیون داخلی اداری همواره یکی از دغدغههای اصلی ومهم برای مدیران و طراحان بوده است؛ بنابراین طراحی داخلی اداری باید به گونهای باشد که برای همهی افراد ازجمله: مدیران، کارکنان و مشتریان زیبا و کاربردی باشد. دیگر محل انتخابی که طلافروشان به آن علاقه دارند، مغازه و یا گالری در مراکز خرید بزرگ است؛ چرا که با این کار افراد زیادی مشتری احتمالی طلافروشی میشوند. طلا فروشی یکی از مشاغلی است که نیاز به زرق و برق زیادی دارد. کاملاً مشخص است که هزینهی بازسازی و نوسازی بافت ساختمانها به میزان قابلتوجهی کمتر از هزینهی ساخت یک بنای جدید است. در صورتی که طراحان داخلی مایلند برای ساخت ورودی های طلافروشی شیشه به کار ببرند، باید امنیت این مکان را اولویت نخست خود قرار دهند. برای ساخت این ویترین از متریال ام دی اف استفاده کردیم. برای طراحی کانتر و استندهای فروش کالا در پروژه طلافروشی زمانی، گروه طراحی داخلی شیپ تصمیم به استفاده از چوب ام دی اف از جنس روکش چوب را گرفت تا بدین وسیله از گرمای رنگ چوب برای رسیدن به محیط گرم و دلپذیر استفاده شود.

هر مکان و فضایی نیازمند طراحی و دکوراسیون منحصر به خود می باشد؛ اما نکته مهم هم ترازی این طراحیها با دکوراسیونهای موفق می باشد. بهطور کلی میتوان گفت که با توجه به اینکه در حال حاضر طلافروشی یکی از پرسودترین مشاغل دنیا به حساب میرود و از نظر فعالیت فیزیکی نیز جز مشاغل کم زحمت بوده و فقط نیازمند ضریب هوشی بالا و هوشیاری کامل است، بنابراین افراد زیادی بهسمت حرفه لوکس میروند. برند Precita که در مرکز شهر هوشی از محبوبیت زیادی برخوردار است، از گذشته تا امروز در بازار جواهرات ویتنامی حضور داشته و مسلما طراحی و دکوراسیون داخلی یک فضای تجاری به مانند فروشگاه این برند، نیازمند حساسیت و جسارت خاصی می باشد. قراردادهای مشارکت کاری که براساس ماده 10 قانون مدنی تنظیم میگردند، گزینه مناسبی برای افرادی است که میخواهند بهطور شراکتی اقدام به فعالیتهای تجاری و بازرگانی نمایند. به علاوه شما به سیستم دزدگیر نیاز دارید. زیرا احساس بهتری از حضور در جواهر فروشی خود دارید و از محل کسب و کار خود لذت می برید. شما نیز اگر جزء گروهی هستید که سرمایه و یا تخصص کافی دارید و میخواهید با دیگران شریک شده و طلافروشی باز کنید، از طریق لینک زیر نمونه قرارداد شراکت طلافروشی را دریافت نمایید و شراکت خود را براساس قراردادهای صحیح و قانونی پیش ببرید.

همانطور که میدانید طلا کالای گران قیمیتی است به همین دلیل در طراحی داخلی طلا فروشی علاوه بر زیبایی و چشمگیری باید امنیت را هم در نظر داشته باشیم. طراحی دکوراسیون طلا فروشی از جمله فضاهای تجاری است که طراحی آن در میزان جذب و اطمینان مشتریان بسیار تاثیرگذار است و چون بیشتر مشتریان از قشر بانوان محسوب می شوند، باید نسبت به دیگر محیط های تجاری، لوکس تر جلوه داده شود. مجتمعهای تجاری دارای طراحیهای اصولی در مغازه و پاساژهای خود میباشند. درب ورودی ارتباط بین فضای داخلی را با فضای تجاری بیرون ایجاد می کند. مدل های دکوراسیون داخلی طلافروشی با حضور قوی برند ارتباط برقرار می کند. چشمان خود را پاک کنید و با دقت طرح خود را بکشید، خسته شده اید؟

گروه تولیدی دکورا با سابقه ای بیش از ۴۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه ،مانکن، ودكوراسيون طلا و جواهرات، اینک با تکیه بر کارشناسان مجرب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان، موفق به ساخت متفاوت ترین قالب ها و مانكن هاى طلا وجواهرات شده و آماده ارائه خدمات به کلیه طلا و جواهر فروشان گرامی ایران طراحی داخلی طلا فروشی میباشد. گروه تولیدی دکورا با سابقه ای بیش از ۴۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه ،مانکن طلافروشی ، و دكوراسيون طلا و جواهرات، اینک با تکیه بر کارشناسان مجرب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان، موفق به ساخت متفاوت ترین قالب ها و مانكن هاى طلا وجواهرات شده و آماده ارائه خدمات به کلیه طلا و جواهر فروشان گرامی ایران میباشد.

استفاده کردن از نور و چراغهای ال ای دی درون فضای داخلی جواهر فروشیها از بایدهای کسب و کار است. دریافت مجوز از اداره اماکن عمومی شروطی دارد ازجمله: انتخاب نام تجاری مناسب در چارچوب ضوابط قانونی و منطبق با عفت عمومی، دریافت پلاک شهرداری و نصب آن بر سردر مغازه، نصب دوربین مداربسته امنیتی، داشتن گاوصندوقی ایمن، نصب زنگ برای در مغازه یا گالری، رعایت استانداردهای استحکام، نصب زنگ خطر، وجود قفل برقی در، ضدگلوله کردن شیشهها و وجود کپسول اطفای حریق. یکی از اصولی ترین کارهایی که باید در طراحی مغازه طلا فروشی به آن توجه کرد، حفظ امنیت آن است که می توان با تدابیری دقیق، آن را به ارمغان آورد تا خاطر صاحب مغازه آسوده باشد و نگران چیزی نباشد. به درستی و کاملا اصولی طراحی و اجرا شود تا محیطی امن را به ارمغان بیاورد . گروه طراحی و معماری بام به عنوان بهترین گروه در زمینه طراحی داخلی مغازه طلا فروشی، می تواند در این زمینه با توجه به تجربه چندین ساله خود کمک کند و بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

استفاده از رنگآمیزی سفید و طوسی در اینگونه از فضا پیشنهاد میشود. ترکیب رنگ در طلا فروشی بسیار مهم است که تا زیادی به سلیقه کارفرما و طراح داخلی بستگی داد، اما به طور کلی در طراحی طلا فروشی بیشتر از رنگ های طلایی، سفید و قهوه ای استفاده می شود. بنابراین، در اولین قدم باید با طراحی دکوراسیون مغازه، جهت حرکت مشتریان خود را تعیین کنید و آن طور که می خواهید آن ها را هدایت کنید. شاید زرق و برق سبک کلاسیک، دقیقا مناسب طراحی داخلی طلافروشی باشد، اما نباید فراموش کرد که اگر زرق و برق دکوراسیون یک فروشگاه، بیش از حد باشد، اجناس آن دیگر و آن طور که باید به چشم نخواهند آمد. طلافروشی از آن دسته فضاهای تجاری است که بیش تر مشتریان آن توقع دارند با ورود به فضا با یک طراحی لوکس و شیک مواجه گردند. اگر کسب و کار شما یک فروشگاه طلا فروشیست یا حتی اگر طلا ساز هستید، با این برند سازی بصری میتوانید چندین قدم به سمت شناخته شدن بیشتر بردارید. با توجه به این موضوع میتوانید طراحی دکوراسیون داخلی خود را با توجه به استانداردهای روز دنیا، نوع کسب و کار، نوع مشتریان و طبقهی اجتماعی آنها هماهنگ کنید.

طراحی داخلی در شیراز با تووجه به این که مردم این شهر خود اهل ذوق و هنر هستند برای هر شرکت طراحی داخلی کار سختی به نظر میرسد. انتخاب فونت ساده، خوانا و مینیمال بهترین گزینه برای طراحی لوگوهای به سبک تایپوگرافی هستند که میتوانند به صورت تنها و یا در کنار نماد مرتبط با جواهرفروشی آورده شوند. طراحی نمای این پروژه با الهام گیری از سبک آمریکایی 1950 صورت گرفته است و درخشش فضای داخل را به شکل وسوسه کننده ای به رخ می کشد. طراحی یک دکور زیبا برای طلافروشی با مزایای زیادی همراه است. روشهای زیادی برای دستیابی به این دو هدف بهطور همزمان وجود دارد. مهمترین بخشی که در طراحی داخلی رستوران باید توجه ویژهای به آن کرد؛ انتخاب مبلمان، میز و صندلی مناسب برای رستوران است. استفاده از نمادهای مرتبط با جواهرسازی یکی دیگر از اصول طراحی لوگو برای این شغل است که در واقع طرح کلی لوگو شما را تشکیل میدهد. در واقع این طراح است که باید این توانایی را داشته باشد که متناسب با بودجه و فضای شما طرح و دکوراسیونی همگون را به شما پیشنهاد دهد. امروزه با توجه به گسترش و توسعه صنعت طلا و ارائه روشهای نوین در طراحی زیورآلات، استفاده از این فلز زینتی و گران نیز رونق گرفته و همچنین بهدلیل نوسانات بازار ارز، افراد زیادی طلا را جایگزین ارز در سرمایهگذاری نمودهاند.

در طراحی داخلی این سری از فروشگاهها به دلیل وجود جواهرات با ارزش و گران قیمت، باید به نورپردازی، متریالهای مناسب در طراحی داخلی، مسائل امنیتی، ویترین مغازه، استفاده از شیشههای هوشمند توجه بسیار زیادی کنیم و در اجرا کردن آنها از طراحان داخلی مجرب و باسابقه در این امر مساعدت و یاری بگیریم. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی و جواهر فروشی علاوه بر زیبای که یکی از اصلی ترین نکات در طراحی است، باید به مسائل دیگر هم مانند مسائل امنیتی هم توجه کرد. این ساختمانها هر کدام طراحی داخلی متفاوتی دارند. هر کدام از این ساختمانها فضایی را ایجاد میکنند تا یکی از نیازهای اولیه و اساسی انسانها یعنی نیاز به مسکن را پاسخگو باشند.

استفاده از رنگ های تند و جسورانه مثل سبز و قرمز در طراحی داخلی طلا فروشی ها چندان معمول نیست، اما اگر طراح با خلاقیت با استفاده ی گزینشی از این رنگ ها، سعی در ایجاد تمرکز بر قسمتی از فروشگاه یا روی کالایی خاص داشته باشد، می تواند نتیجه ای مناسب و متفاوت به همراه داشته باشد. طراحی مغازه و طلافروشی جز دسته فروشگاه هایی است که عمده مشتریان و مراجعین آن از خانم ها تشکیل شده است. نکته دیگری که در رابطه با طراحی طلافروشی وجود دارد، نحوه استفاده از رنگ های متالیک، خصوصا رنگ طلایی است. در طراحی این طلافروشی به صورت هوشمندانه و با ظرافت تمام از این رنگ استفاده شده و از این رو، دکوراسیون داخلی، تعادل مناسبی از نظر رنگ های مورد استفاده دارد. دکوراسیون داخلی منزل و همچنین طراحی داخلی مسکونی میبایست با توجه به سلایق افراد خانواده صورت گیرد تا به دکوراسیونهای موفق نزدیک شود. انبوه شغلهای اینگونه از مکانها میتواند گزینه مناسبی برای اجرایی نمودن دکوراسیونهای موفق در آنها باشد. البته این نکته را هم باید در نظر بگیریم که عمرمفید ساختمانهایی که ساخته میشود 50 سال بوده اما بافت این ساختمانها و طراحی دکوراسیون داخلی آنها قبل از رسیدن به 30 سال کاملاً کهنه و فرسوده شده و به بازسازی احتیاج پیدا میکنند.

توسط باربری

باربری