طراحی لوگو با قیمت و کیفیت رقابتی

با این حال پیشنهاد میکنم متن زیر رو در خصوص نکات ساخت و طراحی لوگو بخونید. قصد داریم طراحی لوگو با فتوشاپ که در تصویر زیر مشاهده می کنید را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم، همانطور که مشاهده می کنید یک طرح بسیار ساده و در عین حال حرفه ای و شیک می باشد. خب در قسمت زیر شما می توانید اقدام به مشاهده آموزش ساخت سومین لوگو که در این آموزش به اون می پردازیم کنید و یا اینکه به صورت تصویری اقدام به یادگیری مرحله به مرحله آن نمایید.

نمونه طراحی لوگو با فتوشاپ

اما این موضوع چرا تا این حد مهم است؟ بیش از 300 قالب طراحی لوگو در این نرم افزار وجود دارد که کاربران می توانند جهت طراحی حرفه ای از آنان بهره گیرید. بسته بندی محصولات در زمان حمل و نقل و عرضه آن علاوه بر حفظ کیفیت و سلامت کالا ، نقش تبلیغاتی نیز ایفا می کنند و بسیاری از تولید کنندگان از این مهم غافل نبوده اند و در راستای معرفی بهتر محصول و حتی در جهت برندسازی خود از جنبه تبلیغاتی صنعت بسته بندی بهر می برند. نوع محصول تبلیغاتی را مناسب با نوع کسب و کار و بودجه خود انتخاب کنید. بسته بندی نوعی علم و ترکیبی از فناوری و هنر است که هدف آن محافظت از محصول در برابر خرابی و خطرات احتمالی است.

آزاده مومنی ثانی

علت عدم مشاهده گلبگ ها این است که لایه دایره ها روی گلبرگ ها قرار دارد و برای مشاهده گلبرگ ها می کافی است هر دو لایه دایره را از پنل لایه ها، زیر لایه گلبرگ ها قرار دهیم. ولی با قرارا گرفتن دایره ها بر روی هم، یکدیگر را پوشش می دهند و شکل نهایی حاضل نمی شود، برای اینکه این اتفاق نیفتد بر روی دایره زرد و سبز کلیک کنید و از پنل تنظیمات سمت راست Opacity آن را روی ۵۰% قرار دهید. این لوگو هم بسیار ساده است ولی با یک طراحی متفاوت! میتوانید از فونت های از پیش آماده و بسیار زیبای آن استفاده کنید. آنها با هدف های مختلفی از لوگو استفاده می کردند. بیشتر کارفرمایان توانایی یک انتخاب درست در طراحی و ساخت لوگو را ندارند و نمی دانند چه لوگویی مورد پسند آنها می باشد. همان طور که در بخش های مختلف آموزش ساخت لوگو حرفه ای به شما توضیح دادیم بهترین لوگو، لوگویی است که ساده بوده و شما بتوانید تمام معنا و مفهوم آن را متوجه شوید و خیلی شلوغ و درهم نباشد.

لوگویی که طراحی می کنید باید به چشم بیاد و چیزی به چشم میاد که خلاقیت در اون به کار رفته باشه. این موضوع رو به خودتون می سپارم چون که فکر خیلی زیادی باید برای چیزی که الان یا در آینده می خواهید طراحی کنید داشته باشید. باید از خودتون بپرسید که هدف شما از ساخت لوگو چیه. در صورتی که هرگونه سوالی و یا مشکلی از بابت آموزش ساخت لوگو حرفه ای در فتوشاپ داشتید می تونید از بخش نظرات بپرسید تا سریعا پاسخ اونو دریافت کنید.

در واقع شما میتوانید از نرم افزار فتوشاپ برای سایر کار های طراحی حرفه ای بهره بگیرید. اگر میخواهید به صورت رایگان فتوشاپ را یاد بگیرید میتوانید ۵۰ قسمت فیلم آموزشی رایگان را در صفحه آموزش فتوشاپ رایگان مشاهده کنید. همچنین میتوانید برای شروع وارد شدن به این حوزه از فیلم های آموزشی رایگانی که در صفحه زیر قرار دادیم بهره مند شوید و برای حرفه ای شدن اولین گام را بردارید. نکته: در صورتی که خواستار منتشر شدن هرگونه آموزش فتوشاپ در سایت آریا تهران می باشید، می توانید آن را در زیر همین مقاله عنوان کنید. شما می توانید اقدام به مشاهده فیلم آموزش ساخت این لوگو نمایید و یا به صورت تصویری اقدام به یادگیری مراحل آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ شماره ۱ کنید. این فیلم رو من از یه سایت خارجی پیدا کردم که خیلی ساده نشون میده که چطور میشه با استفاده از فتوشاپ اقدام به ساخت لوگو کرد.

برای دانلود فایل آماده شده باید 25 دلار پرداخت کنید. البته شاید در اولین تلاش دقیقا به شکلی که می خواهید نرسید و باید چندین مرتبه تمرین کنید تا بالاخره به شکلی که می خواهید برسید. به این ترتیب، شما می توانید طراحی خود را بدون به خطر انداختن کیفیت آن، مقیاس بندی کنید و آن را در انواع مختلف تبلیغات و بازاریابی های دیجیتالی یا چاپی به کار ببرید. 2. ماهیت یک بسته بندی ادویه را داشته باشد. نوشتهها باید شامل اطلاعاتی در رابطه با محصولات باشند و طرز استفاده از محصولات را به طور دقیق بیان کنند. بیان مزایا، خواص و مضرات ناشی از مصرف بیش از حد محصولات نیز می تواند در مطلوب تر شدن طراحی بسته بندی کمک نماید.

نمونه طراحی بسته بندی نان مرحله سوم طراحی کارتن و بسته بندی مطابق با بازار هدف و مشتریان با بالاترین فیدبک و نتایج مثبت فروش در بازار. این سه نوع بسته بندی به عنوان راهنمای کلی ارائه شد، رده بندیهای زیر میتواند مثالی از انواع بسته بندی و ساختارهای آن باشد. خب شما می توانید فیلم زیر رو برای آموزش ساخت لوگو حرفه ای در فتوشاپ ببینید که این فیلم خیلی واضع و خیلی کاربردی هست و به صورت مرحله به مرحله طراحی لوگو با فتوشاپ را آموزش داده است. در گلبرگ باکس خدمات چاپ متنوعی ارائه می شود که در صورت نیاز می توانید با ما تماس بگیرید.

سارا دستمالچیان

حال می خواهیم ۲ حلال دیگر مانند چیزی که طراحی کرده ایم داشته باشیم، ولی فراموش نکنید که ما از ۲ دایره برای اینکار استفاده کرده ایم پس برای تکثیر ان باید هر دو لایه دایره ها را انتخاب و سپس به همان روشی که پیش تر گفتیم آن ها را کپی کنیم. مرحله بعد نوبت به کشیدن یک حلال باریک به حالت گرادیانت است که اینکار را در مراحل قبل یاد گرفتیم. در این مرحله آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ اول به پایان رسید!

نمونه طراحی آرم و لوگو

ما شاهد این هستیم که شرکت های بزرگ علاوه بر اینکه لوگو ساده ای دارند. در سال قبل در آستانه عید غدیر چاپ سوم و چهارم این کتاب از سوی انتشارات بهار دلها منتشر شد و در حال حاضر به چاپ پنجم رسیده است.به گفته آقای عبدالرسول نصیری، مدیر انتشارات بهار دلها، کتاب « جشن بزرگ برکه» یکی از پرفروش ترین کتابهای این انتشارات شده است. جملات تأثیرگذار با فونت های زیبا در سایز بزرگ موجب جلب نظر مصرف کنندگان میشود. داشتن یک لوگوی مناسب و جذاب مرتبط با نوع حرفه شما نماینده شما در جاهای مختلف و همچنین دنیای مجازی خواهد بود بنابراین طراحی مناسب، زیبا و فکر شده در کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد.

در طراحی بسته بندی امروز دنیا اگر نوع طراحی و جنس محصول ساده و تکراری باشد برای خریدار جذابیت چندانی ندارد چون به عقیده خیلی از افراد کیفیت یک محصول فقط مرغوبیت خوراکی داخلش نیست بلکه دیزاین نیز نقش موثری در انتخاب مشتری دارد حال بررسی اجمالی به این موضوع خواهیم داشت، شاید اندکی در این صنعت تغییر ایجاد کنیم. می بینید که گلبرگ شما به حالت انتخاب در آمده و حال می توانید رنگ و اندازه آن را تغییر دهید. دایره دوم را در موقعیتی که در تصویر می بینید قرار دهید. حال نوبت به ترسیم دایره آخر می رسد، همانطور که مشاهده می کنید رنگ این دایره به صورت گردینت (Gradiant) می باشد.

نمونه طراحی بسته بندی به انگلیسی

تبریگ می گوییم شما توانستید یک لوگوی ساده و زیبا به کمک فتوشاپ طراحی کنید. باید همیشه به این موضوع دقت کنید که لوگوی شما ممکنه یه حرف یا یه کلمه باشه اما اگر از ترکیب رنگ های مناسب در اون استفاده بشه می تونه خیلی زیبا و استثنایی به چشم بیاد و در یاد بمونه. آیا خیلی شبیه هر لوگوی دیگری است؟ این لوگو در واقع ترکیبی از ۳ دایره است که به شکل های مختلف می توانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند. ابتدا یک دایره به اندازه این که مشاهده می کنید رسم نموده و رنگ می کنیم، البته بهتر است در آخر رنگ آن را تنظیم کنیم چراکه الان به دلیل عدم مشاهده لایه های زیرین نمی توانیم تصمیم درستی بگیریم. کار در مشاغل بستهبندی در منزل یا بستهبندی کالا در منزل درواقع شامل پر کردن پاکت یا جعبههایی با مواد خاص است که باید آنها را به آدرسهای ارائه شده توسط مشتریان ارسال کنید یا برای فروش در معرض دید مستریان بگذارید.

شما در انتهای این دوره میتوانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. از طرفی طراحی لوگو نیازمند داشتن دانش گرافیک و تا حدودی روانشناسی است و افراد متخصص در طراحی لوگو معمولا هزینه زیادی بابت طراحی لوگوی ساده و حرفه ای دریافت می کنند. بنابراین، اگر بتوانید بین نام برند و تصویری که برای لوگو استفاده میکنید، ارتباط برقرار کنید، لوگوی شما تأثیر گذار و به یادماندنی خواهد بود. البته شما میتونید از معانی مجازی هم برای ساخت لوگو استافده کنید.

2. ماهیت یک بسته بندی ادویه را داشته باشد.

همچنین در طراحی لیبل، نوع اسانس و انتخاب اشکال و تصاویر باید دقت شود که طراحی بسته بندی حس خوراکی بودن را به کودکان القا نکند. به عنوان مثال برای طراحی بسته بندی شیر موز، شیر توت فرنگی، شیر کاکائو و غیره می توان از رنگ میوه یا خوراکی دیگر استفاده کرد تا هارمونی رنگ زیبایی را به وجود آورد و به مخاطب محتویات را بهتر معرفی کرد. به عنوان مثال به نوع بسته بندی خوراکی های کنسروی نگاهی بیاندازید، در گذشته با چه مشت هایی می شد یک کنسرو لوبیا، کمپوت، کنسرو ماهی یا هر نوع خوراکی کنسروی دیگر را باز کرد؟ هنگام بسته بندی مواد اسیدی برای محافظت از موارد داخل بسته بندی (به ویژه مواد غذایی) نیاز به لایهی داخلی محافظ است.

این ویدیو و تمامی آموزش های ساخت لوگو با فتوشاپ که در سایت آریا تهران منتشر میشه رایگان هست. اگر با قابلیت های فتوشاپ آشنایی ندارید و نمیدانید با این نرم افزار چه کارهایی میتوانید انجام دهید و کسب درآمد کنید حتما مقاله فتوشاپ چیست را بخوانید. دقت کنید که لوگوی نرم افزار فتوشاپ عبارت Ps که مخفف همون photoshop هست رو بازتاب میده. ازنکات خلاقانه ای که در لوگوی شرکت والت دیزنی به کار رفته موارد زیر هستند. حالا نوبت به نوشتن متن زیر شکل می رسد که می تواند شامل نام شرکت، نام برند و یا شعار شما باشد.

شما میتوانید با شرکت در این کلاس ها زیر نظر برترین اساتید کار با نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید و برای طراحی لوگو آماده شوید. یکی از راه هایی که میتوانید آموزش ساخت لوگو حرفه ای در فتوشاپ را یاد بگیرید این است که در کلاس های آموزشی شرکت کنید ولی راه راحت تری هم وجود دارد که میتوانید فیلم آموزش ساخت لوگو حرفه ای رایگان را که در قسمت پایین قرار داده ایم مشاهده کنید. از این رو شما میتوانید متناسب با کسبوکار خود یکی از انواع جعبه های موجود در بازار را انتخاب کرده و آن را با نام تجاریتان در معرض دید همگان نمونه طراحی بسته بندی قرار دهید. حال دکمه Alt را نگه داشته و دایره ای که رسم کرده اید را درگ کنید تا یک کپی از آن ایجاد شود. حال می خواهیم رنگ دایره بزرگ تر بصورت گرادیانت باشد، برای اینکار مانند قبل عمل می کنیم. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ما به کمک رسم ۲ دایره کوچک و بزرگ توانستیم یک حلال ماه ترسیم کنیم.

نمونه ای از طرح بسته بندی گردو

توسط باربری

باربری