طراحی و دیزاین داخلی دفتر اداری با سبک صنعتی

در خصوص زیبایی که از زمانهای دور نیز مورد دقت و توجه انسانها بوده و در این اواخر نیز با توجه به نوع کاربری محیط به یکی از مسائل بسیار مهم در حیطه دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. تزئینات و کاشیکاری های داخلی به نسبت رنگ بندی خاص خود در کنار روح درونی ، محیطی رمزآلود را به خاطر میاورد و در حال حاضر نیر ارزش محیطی خود را حفظ کرده است. با توجه به این که فضای مورد نظر صنعتی بوده و چالش های و تنش های مختلفی با توجه به ماهیت کار وجود داشت، طراحان سعی براین داشتند تا فضای داخلی این پروژه ر ابه گونه ای طراحی کنند تا علاوه بر کاهش استرس و تنش های موجود، محیطی آرام، زیبا و چشم نوازی را برای کاربران طراحی کنند. اگر ما بتوانیم از طرح و رنگ اجزای محیط مان و همینطور از چیدمان آن در ایجاد هماهنگی و تناسب بین یکدیگر بهره ببریم ، یعنی میتوانیم بگوییم از دانش دکوراسیون داخلی بهره برده و در این زمینه توانمندیم. در قدیم طراحی ها همه یک شکل و تقریبا از اشکال رایج استفاده میشد اما امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی ، طراحان داخلی سعی دارند که کمتر از قرینه سازی استفاده کنند و یا بهتر است بگوییم که کم کم سبکهای کلاسیک جای خود را به سبکهای مدرن داده است.

همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از ملاحظات اصلی ایجاد یک حجم یکپارچه و ارزیابی مجدد شیشه ۴۰ درصدی استفاده شده در نما بود. که در کنار آن میتوان با نورپردازی و همینطور پوششهای خاص دیوار جلوه ای دو چندان به محیط داد. بافت ارگانیک شهری همراه با توسعه ساختمان های بلند، دیدگاه شهر را نابود کرده و عمق دید محدودی را در ساختمان های معمولی به وجود آورده است. از سوی دیگر بلوک شرقی با بیش ترین شفافیت طراحی شد زیرا ارتباط پروژه با شهر است و افراد پیاده می توانند هنگام عبور از خیابان مجاور آن را ببینند. اولین سوالی که در طراحی این پروژه برای طراحان مطرح شد این بود که با توجه به محدودیت فضای موجود، چگونه می توانند در عین حفظ یکپارچگی فضا، خواسته ها و نیازهای کارفرما را پاسخ دهند؟ جالب اینکه رنگ ها بصورت کاملا شارپ در فضا کار شده اند. در ابتدای کار فضاهای داخلی موجود جهت به نمایش گذاشتن ساختار اصلی ساختمان “اکسپوز” تخریب گشت و آماده تبدیل شدن به فضایی با کاربری جدید شد. محور طولی از قسمت ورودی آغاز شد و موجب پیوند بخش های مختلف (اداری، جلسات و غذاخوری) به همدیگر شد و محور عرضی نیز حرکت از فضای اصلی (فضای جلسات) به فضای سبز بیرون را امکان پذیر می سازد.

دو ورودی (شمال و جنوبی) به بخش اداری وجود دارد که هر دو به لابی اداری مجموعه متصل می شوند. طراحی داخلی نقش بزرگی در کیفیت فضای ساختمان دارد ، مثلا نحوه تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ کف و سقف و دیوارها و همینطور نورپردازی ، مبلمان و همگی تاثیر بسزایی در زیبایی و مهم جلوه دادن فضا دارد. امروزه معماری داخلی از لحاظ معیارهای روانشاسی بسیار حائز اهمیت است . نورپردازی این بخش بسیار اهمیت دارد چرا که نوع و رنگ نور حس متفاوتی در انسان ایجاد میکند و برای کاربردی بودن بیشتر از نورهای خطی و سفید استفاده میشود. جنس و تعداد مبلمان اداری مورد استفاده در شرکت بستگی به وسعت محیط و میزان هزینه پرداختی شما دارد. در دنیای امروز طراحی مناسب فضای داخلی محیط کار و همینطور منزل تاثیر بسزایی در آرامش و بهره وری شما دارد. دکوراسیون داخلی منوط است به هنر و دانش ایجاد یک محیط داخلی که برای استفاده کنندگان از لحاظ زیبایی شناسی خوشایند و از لحاظ کاربردی مفید باشد.

منطقه باز، که بین دو بلوک در طبقه همکف قرار دارد، همچنین به عنوان یک عرشه عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و انتظار می رود که به افزایش عمق دید شهر کمک کند و به کاربران امکان تعامل را بدهد. جالب است بدانید که طراحی این دفتر در سال ۲۰۰۱ انجام و در همین سال اجرا شده است اما باز هم می توان تصاویر آن را بررسی و نکات بسیار خوبی را از آن برداشت نمود. اشخاصی که در زمینه دکوراسیون داخلی کار میکنند مسئول برنامه ریزی برای تغییرات اساسی در اشکال محیط میباشند، که البته ایجاد این تغییرات تنها ظواهر را شامل میگردد و باعث بازسازی و ساخت مجدد نمیگردد.

علاوه بر اینکه باید رنگ و محصولات و مصالح و همینطور مبلمان را شناخت ، باید مهارت تعامل با کارفرما و همینطور قبول کار داشته و راههای اجرا و نگهداری عناصر معرفی کننده محیط را بدانید. از پارتیشن اداری ثابت که در شرکتها و ادارات نصب میشود گرفته تا نمونههای متحرک آن که عمدتاً در منازل به کار میروند. بدین ترتیب طراحان رنگ آبی را برای دیوارها در نظر گرفتند زیرا می خواستند هیجانات را کاهش داده و آرامش ایجاد کنند تا بدین ترتیب بارهای منفی ذهن کاربران تخلیه شده و فضای متعادلی را ایجاد کنند. این ویژگی دوگانه پروژه در نمای آن نمایش داده می شود.

آنها همچنین یک پوسته آجری دوم برای کنترل تابش خورشید در واحدهای اداری اضافه کردند. برای طراحی داخلی دانش آن رشته مورد نیاز است ، این دانش در محیطهای دانشگاهی به صورت حرفه ای آموزش داده میشود و باعث تغییرات اساسی هم در ظاهر و هم در کارایی و پایه کار یک طراح داخلی لحاظ میشود. در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی دفتر کار یک آژانس تبلیغاتی بزرگ با نام Panama Advertising Agency بیاندازیم که در شهر اشتوتگارت آلمان قرار گرفته است. علاوه بر این، اجتناب از اشکالی که باعث ایجاد اختلال در شهر می شوند، مهم بود.

طراحی داخلی دفتر کاملاً به فضای دفتر بستگی دارد و شما باید بخشهایی را که نیاز به نوسازی دارند ، انتخاب کنید یا می توانید کل دفتر خود را نیز طراحی کنید . برای انجام این کار، کسانی را انتخاب کنید که تجربه عالی در این زمینه دارند و میدانند با توجه به خواستههای شما چگونه خانهتان را به جایی تبدیل کنند که همواره طراحی داخلی اداری آرزویش را دارید. طراحان روش های مختلفی برای نصب ستون های آجر تجربه کردند و سعی کردیم بهترین فاصله و زاویه چرخش را پیدا کنند تا نور طبیعی مفید برای داخلی و دید مناسب از داخل به دست آید. جهت طراحی دکوراسیون داخلی نیاز به کمی استعداد و ذوق در این حرفه میباشد، بعد از آن شما با مطالعه و همینطور فضای مجازی و اینترنت میتوانید از تجربه دیگران بهره بوده و سطح توانایی تان را بالا برده و برای دکوراسیون داخلی خود از این تجربه استفاده کرده و در کنار کادری مجرب و توانمند از همکاران ما در شرکت تجهیز دفتر یکتا بهترین دیزاین را و دقیقترین طراحی را انجام دهید. کارشناسان متخصص ما در بهترین دیده شدن چیدمان اتاق مدیریت تان ، شما را راهنمایی خواهند نمود.

سلامت ما توسط همه وسایلی و لوازمی که در فضای داخلی خانه ها و اطراف ما وجود دارند و با ما در تماس هستند، تحت تاثیر قرار دارد. مرتبط بخوانید: طراحی داخلی آشپزخانه : ۱۵ طرح واقعا مدرن و دیدنی! دیزاین فضای داخلی با انواع صندلی اداری : طراحی دکوراسیون اداری مستلزم داشتن دانش طراحی و اطلاعات مرتبط می باشد. در حالیکه در طراحی داخلی شرایط متفاوت میباشد. هنگام خرید مبلمان اداری توجه کنید که استفاده از رنگ های ساده و شیک در دیوار ها و مبلمان محیط تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد، برای انتخاب رنگ مناسب برای طراحی دکوراسیون اداری باید شناختی در مورد فعالیت خود و همچنین رنگ سازمانی که دارید داشته باشید. در دکوراسیون داخلی ، این موضوعع زمانی حائز اهمیت است که بتوانیم از ترکیب هنر،خلاقیت و هوش و ذکاوت خود برا ایجاد هماهنگی بین طرح ها و رنگها و اثاثیه بهره ببریم. نمای داخلی هم باید به صورت نمای بیرونی نصب گردد.

در نتیجه فضایی حائل میان درون و بیرون پروژه ایجاد شد. با در نظر گرفتن تمامی معیارهای فوق، یک نمای دو پوسته یکپارچه با پوسته متخلخل بیرونی که توسط قاب های فلزی آجری تشکیل شده بود، ایجاد شد. علاوه بر این، پنجره های شیشه ای پیوسته در لایه داخلی دو پوسته امکان نفوذ نور خورشید به واحدهای اداری را فراهم می کند و مصرف برق را در کل ساختمان کاهش می دهد. طراحی داخلی ترکیبی از مهندسی و هنر میباشد و لازمه آن داشتن ذهنی منحصر به فرد و خاص جهت استفاده بهینه از هر دو رشته میباشد. باید این نکته را در نظر گرفت که هر انسان بسته به ذات درونی خود پاسخگوی نیازهایی از تعلقات ذهنی و روحی است که در معماری داخلی در اولویت قرار میگیرند. نقش نور را در دکوراسیون داخلی محیط کاری نادیده نگیرید. در ساختمان های اداری که عرض ساختمان زیاد است اغلب بخش های مرکزی ساختمان نور مصنوعی اولویت دارد در مکان های کاری نزدیک به پنجره، چنان چه پنجره رو به جنوب، غرب یا شرق باشد، اجتناب از خیرگی چشم با استفاده از انواع وسایل شکست یا کاهش نور مستقیم اهمیت می یابد.

ترکیب قاب های آجری و فلزی ماژول هایی را تشکیل می دهد که بازشوهای بزرگ تری را در نما ایجاد می کند. تهران به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد و خانه های ویلایی جای خود را به آپارتمان ها و آسمان خراش ها داده اند. این درب ها برای باز و بسته شدن نیاز به تماس درب ندارد. این فضای حایل به صورت یک فضای تقسیم شفاف است که با ایجاد محدودیت مسیر مستقیم حرکت، باعث فیلتر شدن و ایجاد حریم خصوصی برای سایر بخش ها می شود، به طوری که سایر افراد خود را به مجاز به عبور از آن برای ورود به سایر بخش ها نمی دانند.

بیشتر مردم فکر میکنند که طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یکی میباشند، که باید عرض کنیم اینچنین نیست، مثلا زمانی که دکوراسیون کار داخلی رنگ دیواری را انتخاب میکند ، طراحی داخلی بابت تغییر یک اتاق میتواند رنگ آن را تغییر دهد. در مورد نحوه طراحی و معماری که قرار است در دکوراسیون مورد نظر استفاده شود نیز باید نهایت ذوق و سلیقه به کار رود تا بتواند طرحی متمایز با بقیه طرح های اداری باشد و به نوعی برای مراجعه کنندگان تازگی و زیبای خاص خود را به همراه داشته باشد. دکوراسیون داخلی از از متدهای متنوعی پیروی میکند و همه را با هم به ما هدیه میدهد تا بتواند مدل شخصی هر کاربر را پیاده کرده و طرحی که زده میشود و چیدمانی که انجام میگردد متناسب با چیدمان محیط و همینطور سلیقه ما باشد و در کنار هم زیبایی خاصی به محیط دهد. دکوراسیون کار داخلی با ظاهر و انرژی و حس محیط و همینطور چیدمان وسایلی که باید در آن اتاق کار شود به فضا نگاه میکند در حالیکه یک طراح داخلی همه سعی خود را میکند تا بهترین استفاده را از فضا بکند. افزون بر بازتولید مفهوم فضایی ایوان، فضای “میان” به عنوان یک فضای حائل منجر می شود تا افراد نا آشنا برای رفتن به بخش های مختلف درنگ بیشتری داشته و نتوانند به طور مستقیم تا بخش انتهایی مجموعه نفوذ کنند.

پاتوژن های بیماری زا امکان این را دارند که از فردی به فرد دیگر منتقل شوند اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که ویروس ها و میکروب ها روی وسایلمان هم وجود دارند و بسته به شرایط متنوعی طول عمر خاص خود را دارند . باید دقت کنید که طبق اصول دکوراسیون فضا پذیرش اداری ، تفاوت هایی میان میز پذیرش و میز منشی وجوددارد. • کدام بخش از اداره برای قرار گرفتن میز منشی مناسبتر است؟ منطقه تجاری و ورودی ها برای ایجاد پاسیوهای سبز در فضای باز جهت استراحت جانمایی شده بودند. پارتیشن ها به دلیل تنوع بسیار در رنگ و طرح، گزینه ای بسیار مناسب برای زیباسازی فضای اداره هستند. میتوانیم در خصوص دکوراسیون داخلی و همینطور بهره گیری از سازگاری ها و طراحی فضای داخلی بهترین چیدمان را انجام دهیم. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا تکنیک های جالب برای طراحی خانه های کلاسیک و مدرن را با استفاده از کاغذ دیواری، رنگ های متنوع، الگو ها و سایر موارد بررسی کنیم. این پلت فرم ها با سطوح خیابان در دو طرف ساختمان همسو شده اند تا یک میدان شهری برای عموم ایجاد کنند. این دهانه ها دسترسی به پوسته بیرونی ساختمان را فراهم می کند.

توسط باربری

باربری