طراح و گرافیست گرافیست :: آماده به کار

گرافیست چیست؟ این سؤالی است که ممکن است برای شما پیش‌آمده باشد. باید بدانید که گرافیست شغلی است که در آن یک فرد با استفاده از هنر و ذوق خود و به‌کاربردن از عناصر، تصاویر و رنگ‌ها یک طرح گرافیکی را طراحی می‌کند. شغل طراحی گرافیک باتوجه‌به نیاز جامعه و درک این اصل که تصویر بیشترین اثر را در ذهن مخاطب می‌گذارد روزبه‌روز رو به افزایش است. برای پیاده‌سازی آن چیزی که در ذهن است و اشتراک‌گذاری آن در فضاهای مختلف از جمله چاپ کاغذی، انتشار در فضای مجازی، چاپ پوستر و بیلبورد و … طراح گرافیست نقش به سزایی دارد. ابزارها رو میتونید با مطالعه، مشاهده ویدیوهای آموزشی و کسب تجربه یاد بگیرید. بسته به اینکه چقدر میخواهید در این حوزه حرفه ای بشید باید در دوره های مختلف گرافیک و خلاقیت شرکت کنید.

کسب تجربه از طریق فعالیت واقعی و افزایش مهارت در طراحی گرافیک

برند در برقراری ارتباط باخصوصیاتی نامشهود از طریق تصاویر، اشکال و رنگ ها، عمل می کند. رشته گرافیک شاخه های خیلی زیادی داره که نقاشی سیاه و سفید هم جزئی از اون به حساب میاد. راه تبدیل شدن به یک طراح هیچگاه آسان نبوده و نیازمند کسب جمعی یک سری از مهارت ها هست که در اینجا به معرفی برخی از آنها می پردازیم. کار کردن با لایه ها، المان ها، متن ها و… و قرار دادن آنها کنار یکدیگر، همانند یک بازی لذت بخش برای طراح گرافیک طراحی گرافیک رایگان است.

انتخاب پالت رنگ مناسب تاثیر بسیار زیادی در نحوه ارتباط گیری بیننده با طرح شما دارد بنابراین، انتخاب صحیح ترکیب رنگ نقش به سزایی در انتقال حس و مفهوم طرح شما ایفا می کند. طراحانی که به تئوری رنگ اطلاع کافی ندارند، هیچ گاه نمی توانند طراحی موفقی داشته باشند، چرا که ابزارشان و کارکرد این ابزار (رنگ) را به خوبی نیاموخته اند. چهارمین مزیت از مزایای طراحی گرافيک این است که شما در تمامی جنبه های کسب و کار گرافیست درگیر خواهید شد و این بهترین فرصت برای یادگیری و پیشرفت شما در این شغل است. یکی از بهترین خوبی ها و مزایای این شغل و به طور کلی کارآفرینی استقلال کار شماست.

مورد علاقه ها

به دانشگاه هایی که رشته گرافیک و هنر را دارند مراجعه کنید تا ببینید برنامه های کوتاه مدتی در طراحی گرافیکی ارائه می دهند که شما بتوانید در آن ثبت نام کنید. تو دوره جامع طراحی گرافیک ، بیشتر نرم افزارهای ادوبی با شما کار میشه و فقط بحث نرم افزار مطرح نیست. تو این دوره درباره خلاقیت ، فن بیان و نحوه صحیح صحبت کردن با مشتری ، گرفتن پروژه و کلی چیز دیگه صحبت میشه. اگر در دسته افرادی قرار می‌گیرید که علاقه آنها کار خلاقانه و طراحی است، باید بگوییم که گرافیست شدن می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. گرافیک و طراحی طرح‌های گرافیکی کاملا به خلاقیت و هنر گره خورده است و شما این فرصت را دارید تا در این شغل، هم از ذهن خلاق خود استفاده کنید و هم با کمک دیگر افراد، طرح‌هایی خلق کنید که بسیار گیرا و جذاب باشند.

  • بخش طراحی گرافیک درشرکت وب مهر، از گروهی از متخصصان خلاق در این رشته تشکیل شده است که نتیجه عالی را برای شما تضمین می کنند.
  • در نتیجه باید پیام، رنگ، تصویر، فونت، متن و خلاقیت را در کنار هم به گونه ای به کار برد که نمادی کامل از برند باشد نه یک تصویر زیبای بی معنا.
  • از همین رو با تعداد تقاضا برای خلق اثرهای زیبای گرافیکی برای سایت ها ، پوسترها ، بنرها و … افراد علاقه مند به آموزش طراحی گرافیک بیش از پیش شده اند.
  • طراحی رابط کاربری بر نحوه تعامل کاربر با رابط کاربری متمرکز است.
  • طی این پروسه فروشنده و تولید کننده سعی می‌کند که مشتری یا خریداران را از وجود این خدمات آگاه کند.
  • در همین راستا، طراح گرافیک به کمک مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف بین ایده‌های متنوع ارتباط برقرار کرده و پیامی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند.
سلام ببخشید من دیپلم فنی حرفه ای کامپیوتر دارم و از بچگی یه استعداد ذاتی تو نقاشی داشتم.. حقیقت اول میخواستم رشته گرافیک رو بزنم اما بخاطر هزینه های بالایی که برای خانواده م داشت صرف نظر کردم و رشته کامپیوتر رو انتخاب کردم. اما در حال حاضر دلم میخواد تو رشته گرافیک ادامه تحصیل بدم.

آموزش راه اندازی

طراح و گرافیست گرافیست :: آماده به کار

توسط باربری

باربری