غار اصحاب کهف کجاست؟

مازندمجلس: به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، روز یکشنبه 16 اردیبهشت با حضور جلیل دارا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید ، نشست خبری با عنوان « برنامه ملی راهیان علم، فناوری و پیشرفت » در سازمان بسیج اساتید کشوربرگزار گردید. به گزارش قدس آنلاین، این نشست با موضوع راه کارهای ترویج و ساماندهی و گسترش جلسات خانگی قرآن کریم در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه سال جاری در محل زائر سرای رضوی برگزار خواهد شد. روز دوشنبه ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام ۳۲۲ میلیارد تومان بود که بیشترین رقم در ماه اخیر است. تا دهههای گذشته آموزش معماری فقط مبتنی بر تجربه و تمرینهای طراحی بود، ولی در سالیان اخیر نیاز و اهمیت آموزش معماری همراه با پژوهش بیش از پیش آشکارشده است. به گزار خرداد رحیم پور ازغندی متولد 1343 است یعنی حدودا 54 سال،حال اگر این رقم را ضرب در 365 روز کنیم عمر وی تقریبا 19000 روز میشود،حال اگر استاد از بدو تولد روزی 4 کتاب مطالعه کرده باشند،هفتاد هزار کتاب پر شده است! به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هماکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یکمیلیون و 208 هزار تومان، قیمت دلار 26 هزار و 700 تومان و قیمت سکه تمامبهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 800 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 12میلیون و 300 هزار تومان است.

حلبی ورقی آهنی پوشیده از لایه نازک قلع است قلع این ورق فلزی را در مقابل خوردگی حفظ می کند. به گزارش ایسنا، معادل فارسی کتاب مذکور عنوان “روشهای تحلیلی در نوسانات غیرخطی” است که در 320 صفحه توسط دکتر ابراهیم اسماعیل زاده استاد تمام دانشگاه صنعتی اونتاریو کانادا، دکتر داود یونسیان استاد تمام دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر حسن عسکری محقق پسا دکتری دانشگاه واترلو کانادا تالیف شده است. به گزارش ایسنا، دکتر درخشه در نشست الگوی پیشرفت سیاسی کارآمد که در مرکز الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت با محوریت مبانی و مسائل پیشرفت سیاسی برگزار شد، به تشریح مفهوم «نظریه پیشرفت متعالیه» پرداخت و با طرح این پرسش که قلمرو اعمال قدرت سیاست کجاست، چند پرسش مهم مطرح کرد.

ساعت های بن تن دخترانه نیز دارای انواع مختلفی هستند که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و شما می توانید با خرید هر یک از آنها برای فرزند خود یک هدیه بی نظیر را به او بدهید. امروزه پوشاک بچه گانه بن تن در طرح ها، رنگ ها، مدل ها و اندازه های مختلف در دنیا و بازار پوشاک ایران به وفور یافت می شود و یکی از پرفروش ترین طرح های خرید ساعت بن تن می باشد. ساعت واقعی بن بدن اهمیت دکمهای میباشد که اهمیت فشردن آن توسط بچه و تهیه و تنظیم یک عدد از ۴ کاراکتر موجود بر روی ساعت چراغی سبز رنگ بر بر روی کاراکتر تابیده می شود و چهره ای بهصورت پروژکتوری بر بر روی دیوار تابیده میگردد که در گونه خویش زیاد مختص و کمنظیر میباشد و همین خصوصیت در زمان جدید که دوره تکنولوژی می باشد به جهت کودکانی که پیوسته علاقهمند به وسایل پیشرفته هستند ساعت بن تن ریبوت فصل ۳ مناسب میباشد.

به گزارش ایکنا از مازندران عصر دیروز 16 تیرماه در برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره تخصصی اقراء که در در مسجد امام حسن عسگری(ع ) ساری با حضور مردم و قاریان و حافظان برگزار شد آقایان، سید احمد میریان، پیمان ایازی و مجید آهنگری اجازه رسمی اقرا را از دست استاد مصری شیخ محمد فهمی عبدالسید العصفور دریافت کردند.به گزارش ایکنا این مراسم که با قرائت سید صادق مسلمی قاری بینالمللی قرآن و با حضور میرزاجانی معاون شوارای عالی قرآن، مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مازندران و چند تن از مسئولان و قاریان استانی جدیدترین ساعت بن تن برگزار شد. کتاب «الگوریتمهای فراکاوشی برای طراحی سازههای با مقیاس واقعی» تالیف دکتر علی کاوه و دکتر مجید ایلچی قزاآن استاد دانشگاه علم و صنعت توسط انتشارات معتبر اشپرینگر منتشر شد. به گزارش ایسکانیوز، دکتر محسن روشن از اساتید دانشکده معماری دانشگاه آزاد واحد لاهیجان، حاصل تلاش و تحقیقات علمی خود را در قالب کتابی با عنوان «تحقیق و پژوهش علمی در معماری» روانه بازار کتاب نمود و برگ زرین دیگری بر افتخارات دانشگاه آزاد واحد لاهیجان افزود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، ابراهیم صالحی عمرانی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای درنخستین نشست خبری خود که در دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد گفت: دانشگاه فنی و حرفهای 173 دانشکده و بیش از 220 هزار دانشجو دارد این دانشگاه ظرفیت بالایی در تربیت مهندسین نسبت به سایر دانشگاهها و مراکز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیزابی مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز گفت: دکتر اشکان رحمانی، عضو هیات علمی بخش هنر دانشکده هنر و معماری موفق به دریافت نشان مرغوبیت صنایع دستی سال ۱۳۹۶ شد. به گزارش ایسنا، در آیین کشوری فرهنگ پهلوانی که جمعه هشتم تیر ماه در سالن انقلاب کرج برگزار شد؛ استاد معجونی روایتی زیبا را از نبرد رستم از لشکر ایران و اشکبوس از لشکر توران و جوان مردی ایرانیان و رستم دستان نقل میکند. میر عبداله وطن دوست از اساتید با سابقه موسیقی سنتی و ایرانی در گفتوگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی اعلام کرد: دایره المعارف فرهنگ نامه آواز ایرانی اولین دایره المعارف جامع و فاخر در حوزه موسیقی و آواز ایرانی است که به جهت محتوای بدیع و اختصاصی در نوع خود بی نظیر است. این ساعت ها به برهان سایز بندی برای هر سنی مناسب می باشند، ساعت های بنتن چهارکاره هم نمونه های دخترانه دارااست و هم مثال های پسرانه بدین ترتیب می توانند به جهت دختران و پسران یک هدیه دوست داشتنی باشد، تنوع داشتن طرح های این ساعت سبب ساز شده هست تا این اسباب بازی ها مطابق مهم هر سلیقه ای باشند.

این رکورد پیش از این در حالی توسط اساتید خارجی در کتاب رکوردهای ” گینس ” به ثبت رسیده بود که یکی از اساتید رزمی، 320 سنگ را در یک دقیقه شکسته بود که در گینس به ثبت رسیده بود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، همزمان با دهه مبارک کرامت، دومین مراسم تست ثبت رکورد جهانی شکستن سنگ با دست در کمترین زمان ممکن، روز جمعه 29 تیر ماه ماری در مجموعه فرهنگی – گردشگری پدیده شاندیز مشهد برگزار شد که طی آن، استاد ” مهدی نمازی” رئیس و بنیانگذار سبک بین المللی ” تگوک موسول ” رکورد جهانی را جابجا کرد.

یکی از خدمات فروشگاه رز طلایی ارائه تمام محصولات به صورت پستی است که دوستداران خوش پوش بن تن می توانند با وارد شدن به سایت فروشگاه رز طلایی و انتخاب محصول مورد نظر خود آن را سفارش دهند و به صورت پستی درب منزل تحویل بگیرند. یکی از دلایل محدود بودن عمر واقعی بن تن هزینه آن است، این محصول گرانتر از مدل های معمولی است، به نظر می رسد مردم علاقه مند به خرید ارزان و تقاضای بیشتر ساعت بن تن که تبدیل میشه معمولی هستند. برای ثبت سفارش و انجام مراحل خرید ساعت بن تن از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج اساتید در دوره جدید بهسرعت در مسیر اصلی خود قرار گرفت و در این مدت کوتاه توانست 400 استاد انقلابی را شناسایی و شبکهسازی کند. به گزارش ایسنا، کتاب «الگوریتم های فراکاوشی برای طراحی سازه های با مقیاس واقعی» تالیف دکتر علی کاوه (استاد ممتاز دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران) و دکتر مجید ایلچی قزاآن (دانشآموخته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران)، اوریل 2018 توسط انتشارات معتبر اشپرینگر منتشر شد. به گزارش ایسنا، مراسم غسل و کفن حجتالاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی شامگاه امشب (پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه) با حضور شخصیتهایی همچون آیتالله سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س)، حجتالاسلام والمسلمین ابوترابیفرد، خطیب موقت نماز جمعه تهران و بیت ایشان و با حضور مردم عاشق این استاد اخلاق در حسینیه بیتالحزان (ع) برگزار شد. مراسم غسل و کفن حجتالاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی شامگاه امشب در حسینیه بینالاحزان (ع) توسط آیتالله سعیدی و بیت مکرم ایشان و با حضور مردم علاقهمند به این استاد اخلاق برگزار شد. در ماه های آخر بارداری من روزه گرفتم و بر همین اساس بود که از همان دوران طفولیت و جوانی این شهید بزرگوار دلی مملو از عشق و معرفت رحمانی و آکنده از محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشت.

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ – ۱۶:۰۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، 9 نفر از هنرمندان خوشنویسی که طی سالهای 91 تا 92 موفق به اخذ نشان هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان شدند با ارسال نامهای به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تقلیل درجه نشان هنری خود توسط سیدمجتبی حسینی معاون فعلی امور هنری وزارت ارشاد، مراتب اعتراض خود را اعلام کردند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 9 نفر از هنرمندان خوشنویسی که طی سالهای 91 تا 92 موفق به اخذ نشان هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان شدند با ارسال نامهای به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تقلیل درجه نشان هنری خود توسط سیدمجتبی حسینی معاون فعلی امور هنری وزارت ارشاد، مراتب اعتراض خود را اعلام کردند. ۹ نفر از هنرمندان خوشنویس طی ارسال نامهای برای وزیر ارشاد نسبت به اقدام مجتبی حسینی معترض شدند. برای مشاهده ویدئو، لطفا جاوااسکریپت را فعال کنید و از مرورگرهای بروز استفاده نمائید.

در این مراسم مداح اهل بیت (ع) به قرائت زیارت عاشورا و عزاداری پرداخت. فیزابی ادامه داد: دکتر اشکان رحمانی فارغ التحصیل دکتری از دانشگاه مرمره ترکیه، در سالهای اخیر چندین مقاله در همایشهای بین المللی و مقالات علمی و پژوهشی را در کارنامهی علمی خود به ثبت رسانده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،کتاب علمی- پژوهشی ” ترکیبات خود ترمیم شونده” توسط دکتر بهاالدین رشیدزاده از اساتید دانشگاه پیام نور با همکاری سیداسماعیل هاشمی چاپ و منتشر شد. کتاب علمی- پژوهشی ” ترکیبات خود ترمیم شونده” توسط دکتر بهاالدین رشیدزاده از اساتید دانشگاه پیام نور با همکاری سیداسماعیل هاشمی چاپ و منتشر شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمود هاشمی در نشست رئیس و اعضای شورای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بسیج اساتید در دوره جدید بهسرعت در مسیر اصلی خود قرار گرفت و در این مدت کوتاه توانست 400 استاد انقلابی را شناسایی و شبکهسازی کند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دومین دوره آموزشی مشترک میان مرکز مطالعات عالی بینالمللی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و مرکز سیاست جهانی دانشگاه فرایه برلین آلمان آغاز به کار کرد. دوره آموزشی مشترک توسط دانشگاه تهران و دانشگاه فرایه برلین با تدریس 8 استاد آلمانی و 2 استاد ایرانی آغاز به کار کرد.

توسط باربری

باربری