فرش 700 شانه + فرش ماشینی 700 شانه خرید اینترنتی فرش 700 شانه دیجی فرش

در بافت و تولید فرش های طرح 700 شانه کاشان، به طور معمول از همان طرح و نقشه های فرش 700 شانه استفاده می شود. این که فرش های طرح 700 شانه، دارای قابلیت بافت با تراکم طولی بیشتری است، تولیدکنندگان را قادر می سازد که طرح های پرطرفدار فرش 700 شانه را با تراکم پایین تر و البته قیمت ارزان تر و به شکل طرح هفتصد طرح 700شانه تولید کرده و به خریداران فرش کاشان عرضه کنند. کارخانه فرش کاشان بزرگترین کارخانه تولید کننده فرش کاشان در ایران که دارای دستگاه فرش 1200 شانه، 1000 شانه ،700 شانه و 500 شانه با تیم حرفه ای طراحی ، بیشترین کلکسیون از فرش های ماشینی را با رنگ بندی های متنوع دارا میباشد . فرش های ۷۰۰ ارزان قیمت جز فرش های با قیمت مناسب ما می باشد که این موضوع امان خرید فرش ۷۰۰ شانه را تقریبا برای همگان و مخصوصا برای خانواده هایی که جز اقشار ضعیف جامعه هستند فرآهم کرده است. همان طور که بیان شد تراکم طولی بافت فرش ۷۰۰ شانه مختلف است و انتخاب آن بسته به نیاز و سلیقه مشتری و این که بودجه در نظر گرفته شده آن برای خرید چقدر است، به راحتی می‌تواند صورت گیرد. البته باید بدین موضوع نیز توجه نمایید که این تراکم نیز خود کاربری مشخصی را برای این محصولات به همراه دارد و سبب گشته تا از این چنین بافته هایی برای منازل پرجمعیت و پرتردد استفاده شود به ویژه برای خریدارانی که به نسبت مبلمان استفاده از فرش را ترجیح می‌دهند.

فرش الماس کویر طرح باغ معلق گردویی

قسمت هایی که با نخ هایبالک آکریلیک بافته شده است حالت جمع شدگی به خود می گیرد و سطح آن پایین تر از سطح آکریلیک می‌روند و بدین صورت با این فرآیند اضافه تر، فرش 700 شانه گل برجسته به وجود می‌آید. طرح افشان ایلیا فرش مناسب قیمت و باکیفیت 700 شانه ماشینی 2550 تراکم از جدیدترین محصولات کارخانه فرش کاشان . فرش باغ معلق یکی دیگر از مجموعه فرشهای فرش ارزان قیمت با تراکم ۲۱۰۰ که به صورت طرح ۷۰۰ شانه بافت میشود . خاب این فرش ۷میل میباشد فرشی نرم و لطیف است فرش ارزان قیمت باغ معلق در رنگهای مختلف بافت میشود یکی از بهترین رنگها رنگ گردویی است .

فرش 700 شانه جدید در دکوراسیون علاوه بر زیبا ساختن محیط و دکوراسیون، کیفیت زندگی را میز بالا می برد و کف پوشی بسیار عالی برای جلوگیری از سرمای زمین به اتاق است. این کف پوش ها با طرح و رنگی گه دارند مکمل کننده فضای دکوراسیون هستند و همچنین به دلیل ضخامت ایده آلی که نسبت به محصولات 1500 شانه یا 1200 شانه دارند ایمنی خانه را افزایش داده است. فرش ماشینی 700 شانه برای محیط‌های آپارتمانی می تواند به عنوان عایق عمل کند و از ورود سر و صدای زیاد به طبقات پایین جلوگیری می کند.

انواع فرش 700 شانه ماشینی

هر چه شماره نخ بیشتر باشد، یعنی زمان بیشتری صرف تابیدن آن شده است و هزینه آن بالاتر است. اولین فرش ماشینی کاشان در سال 52 توسط دستگاه ژاکارد که مخمل بافی می‌کرد و از بلژیک به ایران آورده شده بود، بافته شد. یک فرش ماشینی 700 شانه درجه یک با الیاف آکریلیک هیت ست شده و در تراکم طولی 2250، 2550 و 3000 بافته می‌شود. محصولاتی که در تراکم طولی پایین تر و با الیاف ورژن، پلی استر یا بی سی اف بافته می‌شوند جزو محصولات درجه دو است و این می‌تواند راه تشخیص فرش 700 شانه درجه یک از درجه دو محسوب شود. فرش ماشینی 700 شانه جزو محصولاتی است که با شانه 700 (تعداد 700 گره در یک متر از طول) و تراکم های طولی مختلف (تعداد گره در یک متر از طول بافته) بافته می‌شود و بر اساس این تراکم طولی به انواع مختلف تقسیم خرید فرش ۷۰۰ شانه ارزان می‌شود. در فروشگاه اینترنتی قصر انواع فرش 700 شانه 8 رنگ با تراکم 2550 و الیاف 100 % آکرولیک در سه سایز استاندارد 6 متری، 9 متری و 12 متری و انواع ابعاد غیراستاندارد و سفارشی موجود میباشد.

فرش مدرن سیزان کد ۷۰۰۱۱ نقره ای

اما به علت وجود نخ اکریلیک اطمینان خاطر داشته باشید که چندین و چند سال در منزلتان پهن خواهند بود. برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید. پس از آن بافت آن رونق گرفت و شهر فرش توسط اقای لاجوردی به عنوان اولین تولید کننده قالی ماشینی ایجاد شد.

  • فرشهای که با الیاف پلی استر تولید می شوند با نام فرش های ابریشم مصنوعی شناخته میشوند و دارای ظاهری براق هستند و دارای قیمت مناسب تری هستند ولی در عین حال کیفیت کمتری دارند.
  • طرح و نقش هایی که در فرش های با تراکم بالاتر وجود دارد در این فرش ها نیز دیده می شود.
  • در این راستا با ارائه خدماتی همچون 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل‌بودن کالا، فروش فرش به صورت قسطی،ارسال رایگان فرش و ارائه خدمات 24 ساعته در تلاشیم که به حرکت خود سرعت بخشیده و همچنین رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماییم.
  • ابعاد فرش هرچه بیشتر باشد به قطع قیمت این محصولات بالاتر خواهد بود؛ یعنی قیمت فرش 700 شانه 9 متری به نسبت قیمت فرش 12 متری کمتر و به نسبت قیمت فرش ۷۰۰ شانه 6 متر بالاتر است و در قیاس با دیگر ابعاد استاندارد نیز قیمت بالاتر را دارد.
فرش ارزان در تولیدات فرش کاشان حجم زیادی از سفارشات را بخود اختصاص داده بطوری که خریدارانی که قصد خرید فرش با قیمت پایین و مناسب را دارند به دنبال فرش ارزان و خرید این نوع فرش ها هستند خرید این نوع فرش ها از شرکت تولید کننده بسیار بصرفه و باعث کاهش هزینه های خانوار ها میشود . با افزایش قیمت و بالارفتن قیمت های فرش ماشینی بسیاری از خریداران به دنبال خرید فرش با هزینه مناسب تر و ارزان تر هستن البته فرش های ارزان قیمت گونه های مختلفی دارد . در بازار فرش با انواع فرش های ماشینی روبه رو هستید که یکی از پرفروش ترین های آن و به نوعی اولین های جای گرفته در صنعت بافت تا به الان را می‌توان فرش 700 شانه معرفی نمود که در شناخت آن پاسخ به این سوال که فرش 700 شانه چیست، باید صورت گیرد. 2550 تراکم ، 10 رنگ ، جدید ترین فرش کاشان با کیفیت عالی و قیمت مناسب . فرش زمینه آبی الماسی و سرمه ای جدید – طرح طاووس 700 شانه تراکم 2550 تمام اکرلیک هیت ست درجه یک بافته شده با نخ آلمانی . سؤال مهمی که برای خریداران فرش بسیار مهم است، قیمت فرش‌ است، این که چه فرشی با تراکمی و با قیمت مناسب و همچنین ارزان قیمت است.

فرش 700 شانه + فرش ماشینی 700 شانه خرید اینترنتی فرش 700 شانه دیجی فرش

توسط باربری

باربری