فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی قیمت لوله فلکسی 11 لوله خرطومی فلکسی 11 ارزان در لاله زار

فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی قیمت لوله فلکسی 11 لوله خرطومی فلکسی 11 ارزان در لاله زار

مهم تر از آن عوامل محیطی از قبیل گرد و غبار و باران نیز نمیتواند منجر به صدمه به سیم های برق شود. مقاومت بالای لوله خرطومی برزنتی در برابر اسید و مواد شیمیایی موجب به‌کارگیری از آن در سطح کارگاه، شرکت، سیلو و آزمایشگاه‌های پتروشیمی شده است. تنها یک لایه برزنت مسلح نخ‌دار همراه با فنر نگهدارنده موجود در فلکسیبل برزنتی موجب کاهش وزن، افزایش طول عمر و تحمل دمای منفی 20 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد شده است. همچنین از این فلکسی به صورت روکار و برای تخلیه هوای گرم و آلوده محیط بسیار مناسب خواهد بود.

  • فلکسیبل با عایق پلی استر به دلیل مقاوم زیاد مقابل رطوبت در استان‌های شمالی و جنوبی ایران بسیار پر مصرف است.
  • لوله خرطومی فلکسیبل (لوله شلاقی) در دو نوع روکش دار و بدون روکش و در سایزهای 9، 11، 13، 16، 21، 25،29، 36، 42، 48، 52، 63، 75 میلی‌متری عرضه می گردد و جهت لوله کشی برق ساختمان، برق صنعتی، کابل‌کشی دوربین مداربسته و … استفاده می‌شود.
  • این وزن پایین به دلایل مختلفی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به ضخامت اندک و نوع متریال ساخت اشاره کرد.
  • توانایی تحمل در شرایط سخت دمایی بسیار گرم و بسیار سرد و… سبب شده این لوله‌ها بسیار محبوب باشند.

بازه دمایی متحرک محصول در محدوده منفی 5 تا 90 درجه سانتی‌گراد و بازه دمایی ساکن آن منفی 25 تا 105 درجه سانتی‌گراد است. اما نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که در زمان خرید توجه بسیار زیادی به سایز لوله ها داشته باشید. به عنوان مثال اگر حجم سیم های برق در یک مسیر بالا باشد و شما بخواهید از یک لوله سایز کوچک برای پشتیبانی و حفاظت از این حجم از سیم استفاده کنید نه تنها سیم های برق آسیب خواهند دید بلکه عملیات برق رسانی نیز به خوبی انجام نخواهد شد. برای محافظت از سیم‌ها معمولا از کابل‌هایی تحت عنوان ” لوله برق ” استفاده می‌شود که ممکن است از جنس پلاستیک، UPVC ( خم سرد )، PVC یا گالوانیزه باشند. قیمت این نوع از لوله خرطومی گران‌‌تر از دیگر مدل‌‌ها بوده و در سیستم دمنده و مکنده ساختمان‌‌های مسکونی، صنعتی و تجاری قابلیت نصب آسان را دارد. دومین ویژگی لوله فلکسی مقاومت آن در برابر ضربه، خوردگی، ساییدگی، نورآفتاب، رطوبت و سایر شرایطی است که ممکن است به کابل‌ها و سیم‌ها آسیب برساند.

شرکت sti بزرگترین تولیدکننده عایق های صوتی، کانال فلکسیبل، عایق الاستومری و لوله فلکسی است. این شرکت در سال 1387 در راستای اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تاسیس شد. که این امر خود کاربرد یک سیستم ارتینگ را در تاسیسات برق ساختمان دارا می باشد. و برای دوربین های مدار بسته بسیار مناسب بوده تا یک تصویر با کیفیت را به نمایش برساند. انواع مختلفی لوله فلکسی وجود دارد که هر کدام برای شرایط مختلف بهینه شده‌اند. مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید لوله فلکسی باید در نظر بگیرید این است که آیا این لوله می‌تواند نیازمندی‌های من را برآورده کند؟ در ادامه به توضیح انواع لوله فلکسی می‌پردازیم.

لوله فلکسی در سایزهای متنوع

برخی از تجهیزات مصرفی در ساخت‌وساز از حساسیت و لطافت خاصی برخوردار بوده و جهت حفاظت از آن‌ها باید از پوششی محافظ بهره برد. لوله فلکسی یا لوله خرطومی به نوع خاصی از لوله به صورت مارپیچ در هم تابیده گفته شده و برای اجرای صحیح بخش‌های مختلف ساختمان نیاز به انواع لوله فلکسیبل خواهد بود. لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود.

سبد خرید

این محصول، در رنگ های متنوعی نظیر مشکی،قرمز،سفید و طوسی تولید می شود. اگر کانالی با طول عمر بالا و روکشی درجه یک می‌خواهید، در انتخاب خود شک نکنید. انعطاف بالا موجب استفاده از آن در سیستم‌‌های مکنده و دمنده شده است.

لوله فلکسی روکش دار فلزی سایز 29

به همین دلیل عمدتا برای محافظت از آن ها و نیز راحت تر کردن روند سیم کشی آن ها را در لوله هایی تحت عنوان لوله های برق قرار می دهند. این لوله به نسبت سایر لوله های برق موجود در بازار از انعطاف بیشتری برخوردار بوده و همچنین به علت وجود فلز در ساختار خود استحکام بسیار بالایی نیز دارد. لوله خرطومی فلکسیبل روکشدار از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی.

کانال های فلکسیبل شرکت STI سامان تهویه ایرانیان دارای کیفیت و قیمت های مناسب بوده و این کانال های فلکسیبل خرطومی در کارتن های 6 متری و یا 10 متری قابل عرضه می باشند. لوله فلکسی 13 یا لوله خرطومی،لوله منعطف،فلزی و قدرتمند برای حفاظت از لوازم الکتریکی است؛ لوله فلکسیبل نمره 13، به صورت مارپیچ طراحی شده است. لوله فلکسیبل نمره13، برای محافظت از انواع کابل ها (شبکه. تلفن. دوربین مداربسته. برق….) از نور خورشید . بارندگی ها و آسیب های فیزیکی و همچنین جوندگی حیوانات موذی استفاده می شود. این نوع لوله، دارای روکش پلاستیکی PVC است که معمولا در نصب دوربین مداربسته از آن استفاده می شود. این نوع لوله بسیار قابل انعطاف بوده و پوشیده شدن آن توسط روکش PVC نیز، مقاومت خوبی به این لوله ها اضافه می کند.

نوع دیگری از لوله فلکسی به صورت لوله لاستیکی منعطف بافته شده با روکش فلزی است. این نوع از لوله فلکسی بهترین انتخاب برای سیستم های صنعتی است، زیرا تمام مزایای مقاومت در برابر روغن و مواد شیمیایی مرتبط با لوله لاستیکی را دارد، بدون آنکه وزن و محدودیت لوله فلزی را داشته باشد. الکترو راسا، فروشگاه اینترنتی تخصصی برق صنعتی، روشنایی و قطعات لوله فلکسی برق، های‌ولتاژ میباشد. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است.

لوله‌های فلکسی دارای انعطاف‌پذیری بالایی هستند و می‌توانند در کمتری زاویه ممکن خم شوند. لوله فلکسی به چه نوع لوله‌هایی گفته می‌شود؟ چند نوع لوله فلکسی وجود دارد؟ این لوله‌ها چه کاربردها و مزایایی دارند؟ با ما همراه باشید تا جواب سوالات خود را بیابید. با 12 سال سابقه در زمینه ی فروش سیستم های امنیتی و هوشمند ، به شما عزیزان بهترین و با کیفیت ترین لوله های فلکسی را با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه میدهد.

زیرا برق و الکتریسیته یک نیاز مشترک و اجتناب ناپذیر برای زندگی راحت و همراه با آسایش است. حال برای استفاده کردن از برق و الکتریسیته نیازمند کابل کشی درون ساختمان ها برای انتقال برق به نقاط مختلف هستیم. به همین منظور بسیار حیاتی است که بتوانیم از صحت و سلامت کابل ها و سیم های ساختمانی اطمینان کافی را حاصل کنیم.

با ما همراه باشید تا جواب سوالات خود را بیابید.

توسط باربری

باربری