فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری فروردین 1403 خرید اقساطی ایران خودرو | car

فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری فروردین 1403 خرید اقساطی ایران خودرو | car

ضمانت سه ساله یا 50،000 کیلومتر، بیمه بدنه و دارا بودن کارت طلایی از دیگر مزایای جانبی این خودرو است که جای خود را با سرعت در فروش اقساطی خودرو بازار پیدا نمود. مدت زمان پرداخت اقساط بسته به شرکت فروشنده متفاوت است بنابراین تعداد اقساط در قرارداد ذکر می­شود. شایان ذکر است که در سایت کیان خودرو خریدار می­تواند مهلت پرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه، خود تعیین نماید. پس از عقد قرارداد خریدار ملزم می­شود تا به موقع اقساط خود را پرداخت کند. در صورت کوتاهی خریدار در این زمینه باید به مفاد قرارداد مراجعه کرد.

  • همچنین تعیین بازه زمانی پرداخت اقساط بسته به میل مشتری، دیگر نکته حائز اهمیت است.
  • از آنجایی که تعداد تولید کارخانجات نسبت به میزان تقاضا کاهش یافته است، برای هر اتومبیل، افراد زیادی در کارخانۀ تولید کننده ثبت نام می کنند.
  • شما می‌توانید برای مشاوره و دریافت اطلاعات با دستیار فروش هر آگهی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.

در صورت تکمیل بودن همه مدارک، ظرف مدت 2 روز کاری خودرو تحویل شما می‌شود. مالیات بر ارزش افزوده ,کارشناسی خودرو ,بیمه بدنه,و کارمزد و ترهین به عهده مشتری میباشد. ببینید، وقتی اوضاع اقتصادی دچار تورم است، یعنی قیمت‌ها ثبات ندارند و هر روز گران‌تر می‌شوند، بنابراین  خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما مجبور هستید تمام درآمد خود را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه خرج کالاهای ضروری کنید و قاعدتا هیچ پولی از درآمدتان برای پس‌انداز باقی نخواهد ماند. اگر تجربه رانندگی با ماشین‌های اتومات را داشته باشید، احتمالا می‌دانید که در مقایسه با ماشین‌های دنده‌ دستی راحت تر هستند. میان انبوه خودروهای وطنی، شاهین اتوماتیک به‌عنوان تازه‌ترین سدان سایپا، پا به میدان رقابت گذاشته است.

فروش مدل های خارجی توسط شرکت کیان خودرو

زیرا طبق شرایط و ضوابط مرکز فروش این کارخانه ها قسمت قابل توجهی از قیمت کل خودرو در ابتدا از متقاضیان دریافت می شود. خودروهایی هم‌چون هایما اس ۵، اس ۷ و اس ۸ در خط مونتاژ ۳ تولید می‌شوند. برای اطلاع از قیمت ماشین چینی هایما و اچ سی کراس ایران خودرو می‌توانید طرح‌های فروش اقساطی خودرو چینی سپند خودرو را بررسی کنید.

سمند سورن

پژو 206 به چند دلیل مهم از جمله سرعت و شتاب بالا، پویایی بالا، دوست محیط زیست، مصرف پایین سوخت، قیمت مناسب و ترمز EBD در بین خانواده ها و جوانان ایرانی از محبوبیت شگفت انگیزی برخوردار است. این خودرو با موتورهای 1.4 و 1.6 لیتری و در دو نوع یا تیپ 2 و 5 تولید می شود. دنا یک اتومبیل خانوادگی است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو به بازار آمد. محدوده ارزش آن وابسته به چند فاکتور از جمله مدل و لوازم جانبی نصب شده در آن است. دنا پس از آغاز خط تولید به مرور جایگزین خودرو سمند در داخل و خارج گردید.

تاریخچه ایران خودرو نشان‌گر رشد و پیشرفت پیوسته آن در صنعت خودروسازی ایران است. با توجه به ثبت تقاضای بسیار زیاد برای خرید هایما s7، ایران خودرو پس از مدتی نسخه فیس لیفت و ارتقا یافته این ماشین را نیز روانه بازار کرد که از نظر طراحی داخلی و امکانات رفاهی، پیشرفت چشمگیری داشت. هایما S7 پلاس با کابین ارتقا یافته، مصرف سوخت کمتر نسبت به نسخه معمولی و امکانات بیشتری نظیر نشانگر سرویس دوره‌ای، چراغ داشبورد و …، پاسخگوی نیازها و دغدغه‌های مشتریان بود.

توسط باربری

باربری