محصولات فروشگاه گوشواره عصایی فروشگاه اینترنتی زرآرا | hsaatchi

توصیه می کنیم زمان هایی که گوشواره طلای خود را استفاده نمی کنید آن را در جعبه اصلی یا کیسه محافظ نگهداری کنید. قبل از خرید آنلاین گوشواره طلا، از اصالت فروشگاه و شرایط گارانتی آن مطمئن شوید و بعد از خرید طلا، حتما تمام گزینه‌های فاکتور از جمله قیمت، عیار و وزن را بررسی کنید و حتما آن را نزد خود نگه دارید. از مزیت‌های خرید آنلاین گوشواره طلا این است که هر کجا باشیم و در هر زمانی که اراده کنیم، می‌توانیم خریدمان را انجام دهیم و آن را در هر نقطه ای از کشور به سادگی درب منزل تحویل بگیریم. هم چنین می‌توانیم تعداد زیادی از فروشگاه‌های آنلاین را از نظر تنوع محصولات و قیمت، به طور هم زمان با یک دیگر مقایسه کنیم. یکی از جدیدترین مدل‌هایی که احتمالاً شما هم دیده‌اید “گوشواره طلا گوش بند” است.

گوشواره نقره یاقوت کبود

بهترین سایز گوشواره طلا برای خانم‌ها و آقایان گوشواره‌ی است که به مچ دست نچسبد و رد نگذارد. همچنین دستنبد طلا، نباید آنقدر گشاد باشد که وقتی دست خود را به سمت پایین می‌آورید، روی دست بیاید و خیلی پایین‌تر از مچ قرار بگیرد؛ چون اصلاً ظاهر زیبایی ندارد. اگر فرم صورت باریک و کشیده دارید و می‌خواهید توپُرتر به نظر برسد، باید گوشوارههای میخی، گوشواره خوشه‌دار، گوشواره آویز کوتاه، گوشواره حلقه‌ای متوسط یا بزرگ را انتخاب کنید. این گوشواره از نرمه گوش آویزان می‌شود، و همانگونه که اسم گذاری شده‌است به صورت آویزان و قدی است. معمولاً در این نوع سبک از سنگ‌ها درشت خیلی کم استفاده می‌شود ولی تزیین آن با جواهرات ریز به زیبایی آن می‌افزاید.

گوشواره نمادار لیزر کات طلا کد ۲۲۲۲

با این حال گوشواره طلا ظریف نیز در این مجالس قابل استفاده است و همانطور که گفته شد این کاملا به سلیقه و استایل شخصی شما بستگی طلا و جواهر فروشی دارد. گوشواره نقره كد EN587 از برند اقليمه با عيار 925 با ابعاد 6.2 در 1.3 سانتیمتر و ضخامت0.1 سانتیمتر طراحی شده است. قفل گوشواره به صورت عصاِیی است و اين گوشواره بخاطر طراحي زيبا و شیک های مناسب زینت بخشیدن شما در مجالس و مهمانی ها و دادن هدیه ای خاص می باشد…

  • سپس با کلیک کردن روی دکمه “ادامه جهت تسویه حساب” قسمتی باز خواهد شد که از شما شماره موبایل جهت ثبت نام خواهد گرفت.
  • همین الان 1385 تا گوشواره طلا با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!
  • غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید گوشواره طلا رو برای شما فراهم کنن.
  • گوشواره‌ها انواع مختلفی دارند؛ بعضی از آن‌ها ساده هستند و روی برخی از آن‌ها سنگ و جواهرات کار شده است.
  • پین این گوشواره بسیار محکم است و خطر گم شدن آن نسبت به دیگر مدل‌ها بسیار کم است.
  • فرقی نمی‌کند مدل لباس شما چگونه است، در هر صورت گوشواره طلای میخی با آن‌ها ست می‌شود.
محصولات فروشگاه گوشواره عصایی فروشگاه اینترنتی زرآرا | hsaatchi

اگر شما هم به دنبال مدل خاص با طراحی منحصربه‌فرد برای گوشواره هستید، عکس موردنظرتان را برای دیجی‌زرگر بفرستید، تا به صورت سفارشی برای شما ساخته شود. انتخاب گوشواره طلا متناسب با مدل مو بخصوص در هنگام مهمانی ها نیز بر زیبا شدن فرد تاثیر به سزایی دارد. در این مورد می‌توان گفت که افراد با موی کوتاه شانس و انتخاب بیشتری دارند زیرا در این افراد به دلیل کوتاهی مو هر نوع گوشواره اعم از کوتاه، بلند، حلقه ای و میخی جلوه دارد. گوشواره‌های زنانه گالری طلای ماوی در طیف گسترده‌ای از جدیدترین مدل‌های روز دنیا عرضه می‌شوند.

توسط باربری

باربری