مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی 02191005868 مشاوره مالیات اصناف پیشگامان حساب | تکس مپ

اگر شما صاحب کسب و کار هستید یا در یک شرکت حسابدارید، حتماً نیاز به حضور شخص یا تیمی از متخصصین را احساس کردید تا مسائل مالیاتی خود را از آن‌ها بپرسید و با بهره‌گیری از راهنمایی‌ آن‌ها، پرونده مالیاتی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. این افراد مشاوران مالیاتی هستند که با تسلط بر قوانین مالیاتی به شما مشاوره می‌دهند. مجموعه تضمین حساب با هدف تکریم مشتریان عزیز ، مشاوره مالیاتی رایگان ارائه می دهد. برای داشتن یک مشاور مالیاتی رایگان در کنار مجموعه خود و سپس دریافت مشاوره مالیاتی رایگان با کارشناسان مالیاتی ما تماس حاصل فرمایید و سوال مالیاتی خود را مطرح نمایید.

خدمات مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی 02191005868 مشاوره مالیات اصناف پیشگامان حساب | تکس مپ

ما برای اینکه بتوانیم مسائل حقوقی مودیان را در زمان دادرسی مالیاتی بدون نقص و مشکل پیش ببریم از وکلای حقوقی پایه 1 دادگستری کمک خواهیم گرفت. یک مشاور مالیاتی با استفاده از آگاهی و تجربه خود می‌تواند راه حل‌هایی هوشمندانه برای رهایی از جرائم مالیاتی و پرداخت مالیات‌های سنگین مقرر شده برای مجموعه، ارائه کند. برای داشتن مشاور مالیات کافی است نیاز خود را بسنجید و با روش هایی که در بالا مطرح شده است با کارشناسان مالیاتی ما تماس حاصل فرمایید. یکی از چالش‌های پیش روی مدیران و کسب و کارها انجام امور مالیاتی به شکل صحیح و نتیجه بخش است. بسیاری از شرکت‌ها به دلیل عدم انجام صحیح تکالیف مالیاتی هزینه‌های قابل توجهی متحمل شده اند. زیرا هزینه‌های پیشگیری بسیار ارزان‌تر و راحت‌تر از درمان امور مذکور است.

  • مشاور مالیاتی یا وکیل مالیاتی یک فرد متخصص، تحصیل‌کرده و آبدیده در حوزه‌های مالی و حسابداری است که علاوه بر تسلط به دانش حسابداری و حسابرسی، اشراف کاملی به قوانین مالیاتی داشته و تجربه اداره پرونده‌های مالیاتی در مراجع قضایی را دارد.
  • هم اکنون با ما تماس بفرمایید تا از ۳۰ درصد تخفیف مشاوره مالیاتی برخوردار شوید.
  • به عنوان مثال اگر شما به عنوان مودی مالیاتی به یک مشکل برخورده‌اید که زمان ندارید و می‌خواهید در اسرع وقت مشکل خود را با مشاور در میان بگذارید، مشاوره تلفنی راه حل بهتری است و نیازی نیست شما زمانی را برای دریافت پاسخ مشکل، صرف کنید.
  • در صورتی که مؤدی به درخواست کتبی اداره امور مالیاتی ‌مربوط از ارائه دفاتر و یا مدارک حساب خودداری ‌نماید.
  • به بیان ساده تر شرکت‌های سهامی قبل از تقسیم سود، مالیات آن را پرداخت کرده‌اند و دیگر لزومی ندارد سهامداران شرکت بابت سود نقدی که دریافت می‌کنند مالیات بیشتری پرداخت نمایند.
در قراردادهای خدمات حسابداری فقط امور جاری و حسابداری شرکت انجام می شود و خدمات مالیاتی لحاظ می گردد.ولی اگر شرکتی نیاز داشته باشد هر دو خدمات در یک قرارداد واحد بسته شود،باید از خدمات مالیاتی استفاده کند. علاوه بر این نظارت و بررسی اسناد و صورتهای مالی،برای استاندارد سازی آنها برای سازمان امور مالیاتی و کاهش ریسک ها و ابهامات آن،از جمله اقدامات شرکتهای خدمات مالیاتی می باشد. شرکت های ارائه دهنده خدمات مالیاتی به طور معمول برای انجام دادن کار و خدمت قرارداد رسمی منعقد می کنند که متاقضیان می توانند هزینه آن را در صورت های مالی خود به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی نشان دهند. سلام دوست عزیز با این توضیحاتی که فرمودید خیر مشکلی نخواهد بود البته لازم است به دارایی یک سیستم حسابداری مورد تایید را اعلام نمایید و موارد مطرح شده در لینکهای ارسال شده را حتما مطالعه فرمایید. لازم است میزان حقوق واقعی شما در لیست بیمه و مالیات حقوق اعمال شده و مبلغ مالیات حقوق توسط شرکت از حقوق شما کسر شود. بله، وکلای حاذق و کاملا مسلط به قوانین مالیاتی کلیه مشکلات مالیاتی را پیگیری می نمایند.

بهترین زمان برای دریافت مشاوره مالیاتی؟

مشاوره مالی و مالیاتی دقیقاً همان وجه اختلاف میان این بنگاه‌های اقتصادی است. وکیل یا مشاور مالیاتی که در این حوزه از تخصص کافی برخوردار است، با علم به قوانین موجود تلاش می‌کند تا از اموال و دارایی‌های شرکت در راستای کاهش پرداخت مالیات حراست کند. در این نوع قرارداد با توجه به اینکه موسسه حسابداری در پایان سال مالی اسناد و مدارک را ارائه می‌کنند،مسئولیتی در قبال صورت معاملات فصلی و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده نخواهند داشت.

شاید شما هم در دسته ی آن افرادی باشید که مالیات و موارد مربوط به آن را فقط برای شرکت ها و موسسه ها و مراکز بزرگ و به طور کلی حقوقی می دانند. حتی در صورتی که کوچکترین تصوری از مالیات برای اشخاص حقیقی مانند خودشان داشته باشند تنها به مالیات بر ارزش افزوده که در هنگام خرید می پردازند فکر می کنند. حتی اشخاص حقیق هم می بایست مالیات خود را پرداخت کنند چرا که این افراد هم در دسته ی افرادی هستند که مالیات شامل حال آنها می شود. برای اطلاع بهتر و دقیق تر از این موارد مالیاتی لازم است تا شخص از مشاوره مالیاتی اشخاص حقیقی استفاده کند.

توسط باربری

باربری