معرفی انواع دریچه‌های کولر و مزایا و معایب آن‌ها برنازی

برزنت کانال با توجه به انعطاف ویژه ای که دارد مانع انتقال ارتعاش صوت و دما به سیستم گرمایش و سرمایش می گردد.در رنگهای متنوع موجود است. علاوه بر این، می توان با کانال کشی، باد خنک حاصل از آن ها را به نقاطی که فاصله زیادی دارند، منتقل کرد. تمام این عوامل موجب شده است که کولر های آبی طرف‌داران بسیاری پیدا کند. دریچه ای که برای کانال کشی این کولر ها استفاده می شود، تنها قسمتی است که در معرض دید قرار دارد.

البته امروزه دیده می شود که از آن در سقف نیز بهره گرفته می شود. برای نصب نیز می توان با پیچ و مهره آنها را در محل خود محکم نمایید. ساخت این تجهیزات هوشمند و پیشرفته و تعبیه آن در فضای داخلی ساختمان ها به گونه ای است که از انتقال و ورود هر نوع آلودگی ها و ذرات گرد و غبار به داخل جلوگیری می نماید. فناوری های حاصل از ساخت این دریچه ها حاکی از آن است که این بخش از کولر با استحکام و مقاومت بسیاری بالایی ساخته شده است.

معرفی انواع دریچه‌های کولر و مزایا و معایب آن‌ها برنازی این محصول در مکان ها و محیط های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ی کاربرد دریچه کولر، برای رساندن هوا و دمای گرم و سرد به محیط های مسکونی و اداری می باشد. اما در برخی موارد استفاده های دیگری از دریچه تنظیم هوا می شود. به طور مثال برای پوشش دهی محفظه های تاسیساتی، پوشاندن فیوزهای برق و… یکی دیگر از کاربردهای محصول دریچه هوا، پوشاندن دستگاه های داکت اسپیلت، هواساز و فن کوئل های نصب شده بر روی سقف ها می باشد. که در این موارد اغلب از دریچه کولر زیر فن کوئلی و یا بازدید چفتی و قفل زیمنس دار استفاده می کنند.

دریچه کولر مشبک

دریچه به دلیل رفع مشکل و بهبود عملکرد کولر آبی توانست به سرعت جایگاه مناسبی را در صنعت کانال سازی کسب کند. انواع َخطوط گریلی این دریچه کولر به صورت زاویه دار و زاویه صفر است . خطوط زاویه دار هوای دریچه کولر را در مسیر زوایای این خطوط هدایت میکند و خطوط زاویه صفر هوای دریچه کولر را به صورت مستقیم به محیط وارد میکند . در حالتی که این دریچه کولر به صورت دمپر دار مورد کاربرد قرار می گیرد برای باز و بسته کردن دریچه کولر از شاسی یا دسته ی دمپری که بر روی فریم این دریچه کولر تعبیه شده باید استفاده نمود . نمونه دیگری از دریچه های پرکاربرد، دریچه پلاستیکی تهویه مطبوع بوده و برای انواع کولرها مناسب است.

بسته بندی دریچه کولر

در ابتدای تاسیس وبسایت شرکت قصد داشتیم صفحات را فروشگاهی طراحی کنیم تا مردم بتوانند با کلیک یک گزینه به راحتی کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. دلیل این موضوع این است که جهت تهیه ی این کالا قبل از انجام سفارش حتما میبایست کارشناسان فروش سوالاتی را از مشتریان بپرسند. مواردی نظیر ارائه ی نحوه اندازه گیری صحیح ابعاد، انتخاب بهترین محصول متناسب با فضا و دریافت لیست قیمت به روز از جمله مواردی هستند که افراد پیش از خرید دریچه کولر لازم است بدانند. به عبارت دیگر این قیمت می تواند بسیار متفاوت باشد اما نکته مهمی که وجود دارد، این موضوع می باشد کهخرید دریچه کولرآلومینیومی قطعا هزینه بیشتری به نسبت دریچه های آهنی به همراه دارد. جنس قاب دریچه از پروفیل آلومینیوم است و جنس پره ها از ورق آلومینیومی می باشد.

از این رو تولید کنندگان اقدام به طراحی دریچه‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و اشکال متفاوتی می‌کنند تا برای هر نوع طراحی بتوان دریچه مناسب را پیدا کرد. دریچه‌های فانتزی در طرح‌های بسیار زیبا و با جنس‌های چوبی، پلاستیکی و … تولید می‌شوند. این نوع دریچه‌ها تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی داخلی ساختمان‌ها دارند. قیمت دریچه کولر اسلوت، از گرانترین نوع دریچه های کولری محسوب میشود. از عوامل موثر در بالاتر بودن قیمت این دریچه ها آیتم pvc پلاستیکی بکار رفته در ساختار آنها است.

  • دریچه شوت زباله به صورت تک لایه و دولایه وسیله ای برای ورود زباله به شبکه ی کانال شوت زباله می باشد که از جنس استنلس استیل ساخته می شود.
  • تمامی این اقلام با آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته دنیا همخوانی دریچه کولری دارند.
  • این نوع از دریچه کولرها در رنگ بندی های گوناگون تولید و روانه ی بازار می شوند.
  • دریچه کولر اسلوت عموماً به صورت سقفی مورد کاربرد دارد،ولی در موارد ویژه به صورت دیواری نیز قابل استفاده است.

توسط باربری

باربری