معرفی بهترین منابع ریاضی یازدهم رشته‌ی تجربی مجله کتابچی | ketabko

بهترین منابع برای درس فیزیک در مقطع یازدهم برای گروه تجربی، آن دسته از منابعی هستند که برای دانش آموزان قوی، تستهای بسیار زیاد و تنوعی داشته باشد. برای دانش آموزان متوسط، مثال های تفهیمی خوبی داشته باشد و برای دانش آموزان ضعیف، درسنامه بسیار قابل فهم و روانی داشته باشد. بهترین منبع کمک درسی و تستی برای دانش آموزان ضعیفدر درس دینی یازدهم تجربی کتاب ماجراهای من و درسام دینی یازدهم خیلی سبز و کتاب سری 6420 دینی یازدهم گاجاست. بهترین منبع کمک درسی و تستی برای دانش آموزان قوی در درس دینی یازدهم تجربی کتاب تست دینی یازدهم خیلی سبزاست. بهترین منبع کمک درسی و تستی برای دانش آموزان ضعیفدر درس فارسی یازدهم تجربی کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم گاج و کتاب سری 6420 فارسی یازدهم گاجاست.

معرفی پک کتاب های کمک درسی سال یازدهم تجربی

معرفی بهترین منابع ریاضی یازدهم رشته‌ی تجربی مجله کتابچی | ketabko

در کنار داشتن بهترین منابع، بهترین مشاوره و برنامه ریزی را نیز داشته باشید. تمامی تست‌های کتاب گاج به صورت میکروطبقه‌بندی هستند و آزمون جامع فصلی در این کتاب ارائه نشده است. این کتاب تست‌ها را در سه دسته‌ی روتین، دشوار و خیلی دشوار قرار داده است. البته تست‌ها از نظر میزان دشواری طبقه‌بندی نشده‌اند ولی تست‌های دشوار و خیلی دشوار هر کدام با علامت خاصی مشخص شده‌اند. در کتاب خیلی سبز نیز آزمون جامع فصلی ارائه نشده است و تست‌ها از نظر میزان دشواری تفکیک نشده‌اند و تنها با علامت خاصی از باقی تست‌ها مشخص قابل تمایز گشته‌اند.

بنابراین پس فقط نباید به کتاب های درسی تکیه کنن و باید کتاب های کمک درسی رو برای خودشون تهیه کنن. زمانی که به پایه ی یازدهم میرسن چه در رشته ی تجربی باشن چه ریاضی یا انسانی کتاب های کمک درسی میتونه پلی به سوی موفقیت باشه. حالا من برای شمایی که پایه یازدهم و رشته ی تجربی هستی قصد دارم پک کتاب های کمک درسی سال یازدهم تجربی رو بهتون معرفی کنم.

معرفی بهترین منابع ریاضی یازدهم رشته‌ی تجربی

پس از طی کردن فرایند خرید، تنها کافی است منتظر دریافت محصول خود با سرویس رایگان درب منزل باشید. همواره موضوع امتحان و کسب نمره بالا، خصوصاً در امتحانات پایان ترم، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شاه‌کلید موفقیت در آن نیز آشنایی با سبک سؤالات و تمرین و تکرار زیاد است.

کتاب فیل شیمی یازدهم مبتکران

کتاب های تست یا همان کتاب های کنکور تجربی یکی از مهمترین انواع کتاب های یازدهم تجربی در زمینه خرید کتاب کمک درسی یازدهم کمک درسی است. حل تست و انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی، آزمون‌های آزمایشی و کنکورهای سال‌های قبل، از برجسته‌ترین اقداماتی است که دانش آموزان برای کسب موفقیت در آزمون سراسری باید در پیش گیرند. خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی با تخفیف نیز می‌تواند امکان استفاده از بهترین منابع آموزشی نظیر کتاب‌های تست یازدهم تجربی را برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم نماید. پرطرفدارترین کتاب های کمک درسی ریاضی یازدهم تجربی نظام جدید کتاب ریاضی خیلی سبز، ریاضی نشر الگو، ریاضی گاج و ریاضی مهروماه هستن. در اینجا توضیحاتی درباره بهترین منابع کمک آموزشی ریاضی یازدهم تجربی خواهیم داد و این کتاب ها رو با هم مقایسه خواهیم کرد.

  • در ادامه مقالات مشاوره کنکور و برنامه ریزی کنکور، دکتر محمدعلی رحیمی از مشاوران آیدی نوین، قراره نکاتی در مورد بهترین منابع یازدهم تجربی را باهامون به اشتراک بذارن.
  • کتاب عربی یازدهم سری میکرو طبقه بندی از مجموعه کتاب های آموزشی به همراه تست های متنوع است.
  • از کتاب های موجود در بازار می توان به سیر تا پیاز گاج فارسی یازدهم و نشر الگو اشاره داشت .
  • به همین جهت اغلب مشاوران و کارشناسان تحصیلی برای استفاده از کتاب کمک درسی یازدهم تأکید فراوانی دارند.

توسط باربری

باربری