مقایسه انواع دریچه کولر و تهویه هوا فروشگاه اینترنتی دُرج کالا

این ساختار موجب می‌شود که بتوان هوای داخل کانال را به هر سمتی که لازم باشد هدایت کرد. بطور کلی تمام اکثر مزیت‌های دریچه‌های آلومینیومی را دارا هستند. این نوع دریچه برای مصارف مختلف قابل استفاده است و هم دمنده گرما و هم دمنده سرما است. مطالعه مقاله بهترین دما برای سرمایش کولر گازی را پیشنهاد می کنیم. معمولا طراحی دریچه کولر آلومینیومی و دریچه کولر چوبی در ایران بسیار رایج است و با هدف آسایش افراد در محیط‌های سر بسته ساخته می‌شوند. چوب مورد استفاده در دریچه‌های کولر معمولا از جنس ام‌دی‌اف است.

بدین ترتیب متخصصین فروش اقدامات و نکات مربوط به اندازه گیری و نحوه ی ثبت سفارش دریچه کولر را توضیح می دهند. جهت خرید دریچه کولر با کیفیت توجه به چند نکته حائز اهمیت است. در هنگام تهیه ی این کالا ابتدا جنس ورق آن را بررسی می کنیم. در مرحله ی بعدی نسبت به محیط جغرافیایی خود و نوع کاربری مان اقدام به خرید دریچه کولر با کیفیت می نمائیم. مورد آخر اینکه، نحوه ی اتصال پره ها و راحت جا به جا شدن دمپر دریچه کولر نیز از نکاتی می باشد که در هنگام خرید بسیار مهم می باشد.

با توجه به اینکه دریچه انتخابی شما به صورت دو طرفه، سه طرفه یا چهار طرفه باشد، قیمت آن مختلف است. اما به صورت معمول حداقل قیمت پایه 1 میلیون تومان را باید برای دریچه ها در نظر بگیرید. البته امروزه تکنولوژی ساخت دریچه های کولر بسیار افزایش داشته که همین مورد نیز بر روی قیمت بسیار تاثیر گذاشته است. با این توضیح لازم است تا شما در ابتدا کاربرد خود را به روشنی مشخص نمایید. دریچه کولر آبی متجرکمحبوب ترین و پر مصرف ترین مدل در بازار است. این کالا در بیشتر مواقع برای محیط هایی که دستگاه آنها کولر آبیمی باشد، کاربرد دارد.

همانطور که می دانید دریچه کولر خطی 90 درجه به صورت ثابت بوده و پره های آن قابل تنظیم نمی باشد. این محصول زیبا و با دوام می باشد، به همین خاطر افراد جذب آن می شوند. در این بخش به چگونگی نحوه ی ارسال دریچه کولر به سایر شهرهامی پردازیم.در مرحله ی اول شرکت تهران دما سفارش دریچه کولر مشتریان خود را از دیگر شهرها ثبت می نماید. پس از تولید محصولات، تهران دما دریچه کولرها را با استفاده از پلاستیک های مخصوص، بسته بندی می نماید. بسته بندی محصولات به این جهت انجام می شود که دریچه کولرها هنگام بارگیری و در مسیر آسیبی به آنها وارد نشود. پس از این مرحله عوامل تدارکات تهران دما محصولات را به یکی از باربری های معتبر ارسال می کنند.

مقایسه انواع دریچه کولر و تهویه هوا فروشگاه اینترنتی دُرج کالا

دلیل پر استفاده بودن این نوع از دریچه ساخت چندمنظوره آن است. دریچه آلومینیومی در جلو پره های عمودی و در سطح پشتی پره های افقی دارد و از جنس پروفیل آلومینیوم می باشد. دریچه کولر آبی هم به صورت پره ثابت و هم به صورت پره متحرک تولید می شود و مصرف کننده می تواند هوا را در جهت های راست و چپ و بالا و پایین هدایت کنند. همچنین این دریچه ها مانند سایر دریچه های کارخانه صنعتی رحمتی در ابعاد مختلف به درخواست مشتری تولید و عرضه میگردد. روش اندازه گیری و ابعاد استاندارد دریچه های کولر یکی از موضوعات مهمی است که در این بخش به اختصار به آن پرداخته شده است.

نوع رنگ این دریچه کولر نیز بصورت کوره ای و پودری الکتروستاتیک می باشد. این دریچه ها به دو صورت عادی و سفارشی تولید و به بازار عرضه میشود. نکته مهم در تولید دریچه های کولری آهنی این است که لزوما باید از ورق ضخیم استفاده شود. این موضوع باعث میشود که دریچه در برابر فشار ورود هوا دچار صدای اضافی نشود. بدین ترتیب عمر استفاده از آنها به بیشترین زمان افزایش یابد. در این متن با دریچه کولر زیر فن کوئلی گریل دار بیشتر آشنا می شوید.

دریچه کولر ریموت دار – مربع چهار شبکه

در این بخش تفاوت دریچه کولر گالوانیزه و آلومینیوم را بررسی می کنیم. دریچه کولر گالوانیزه از ورق گالوانیزه و دریچه کولر آلومینیومی از ورق آلومینیومی تولید و تهیه می شوند. دریچه کولر گالوانیزه وزن بیشتری نسبت به دریچه کولر آلومینیومی دارد.

این دریچه‌های کولر آلومینیومی جدید، این قابلیت را دارند که با تغییر پره‌های عمودی، هوا را به قسمت‌های دیگر منزل یا محیط اداره پخش کنند. پس از ساخت دریچه کولر مشبک پودر رنگ الکتروستاتیک روی سطوح آن پاشیده می شود و دریچه کولر درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته می شود . لازم به ذکر است برای تناسب بیشتر دریچه کولر با محیط اطراف از کد رنگ دلخواه می توان استفاده کرد . میزان اندازه انواع دریچه را نیز با توجه به سایز مکان مورد نظر برای استفاده از آن‌ها تعیین می‌کنند.

طبقه‌بندی انواع دریچه کولر بر اساس طرح و مدل

این نوع از دریچه ها به طور معمول از جنس چوب ام دی اف می باشد که طول عمر مفید آن را به اندازه قابل توجهی بالا دریچه کولر می برد. از لحاظ ساختار و کاربرد نیز مانند دیگر انواع آن است و تفاوت خاصی ندارد. دمپرهای مورد استفاده در این نوع از دریچه به صورت قالب های قاشقی تولید می شود یک دسته آن بر روی نمای قالب وجود دارد که می توان با کمک آن پره ها را باز و بسته کرد. پنج سانتی متر آخر از طرف خالی بوده و به عنوان بادخور از آن یاد می شود. این کمک می کند که دریچه کولر آهنی به راحتی و به سرعت نصب شود.

  • این نوع دریچه هم ساختار مشبکی دارد با این تفاوت که یک قاب نگهدارنده دایره‌ای شکل روی آن نصب می‌شود و یک شکل دایره‌ای ایجاد می‌کند.
  • آلومینیوم در برابر اکسید یا زنگ‌زدگی بسیار مقاوم بوده و استفاده از دریچه آلومینیومی کولر در مناطق پر رطوبت بسیار مناسب خواهد بود.
  • پس از اتصال پره ها و قاب دور تا دور به یکدیگر، محصول وارد کوره ی رنگ الکترو استاتیک می شود.
  • دریچه کولر خطی از پر کاربرد ترین انواع دریچه کولر می باشد .

توسط باربری

باربری