نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی

نحوه کار با صرافی کوینکس / نحوه معامله در صرافی کوینکسپس از صحبت نام درباره نحوه کار با این صرافی ، می‌خواهیم در ادامه بحث نحوه معامله در صرافی کوینکس به آموزش ورود به سایت بپردازیم. برای دانستن تمام ابعاد نحوه خرید و فروش در CoinEx ما را دنبال نمایید. خوشبختانه صرافی کوینکس از روش‌های واریز و برداشت بسیاری بهره می‌گیرد. واریز از طریق ویزا کارت و مستر کارت نیز در برنامه این صرافی قرار دارد. همچنین شما بدون احراز هویت در کوینکس می‌توانید روزانه تا 10 هزار دلار برداشت داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن صرافی کوینکس

مدتی است این توکن افزایش قیمت داشته است که دلیل آن افزایش اعتبار صرافی است. ، دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید این شعار صرافی کوینکس است. معاملات فیوچرز کوینکس تاریخ انقضا ندارند و تا هر زمانی که مایل باشید، این معاملات قابلیت اجرایی شدن دارند. تمام دارایی‌های کاربران، ۱۰۰ درصد در کوینکس محفوظ هستند. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex وب سایت خود باشید. کوین‌های کاربران در هیچ جای دیگری استفاده نمی‌شود و برداشت‌های کابران کاملا به موقع پردازش می‌شوند. توجه داشته باشید که برای تائید، باید طی ۳۰ ثانیه اقدام کنید.

فعال کردن کد ضد فیشینگ Anti-phishing Code در صرافی کوینکس

نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex و دریافت تخفیف 40 درصدی امید فدوی

کوینکس بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در روز حجم معاملات دارد و از این نظر رتبه ۴۸ جهان را در بین وبگاه‌های مشابه کسب نموده است. این حجم از معاملات، صرافی رابه یک انتخاب امن برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. طبق آخرین آمار صرافی coinex با حجم بالایی از ارزهای دیجیتال خدمات‌رسانی را در سطح بسیار گسترده‌ای برای کاربران انجام می‌دهد. بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال و بیش از ۵۰۰ جفت ارز عددی است که بسیاری از صرافی‌های قدیمی‌تر و دارای حجم معاملات بزرگ‌تر از کوینکس هم به آن دسترسی ندارند. توجه کنید تا این قسمت را انجام نداده باشید، صرافی اجازه احراز هویت را به شما نمی دهد.

اگر شما نیز به موضوع ارزهای دیجیتال علاقه‌مند باشید یا در آن فعالیت داشته باشید، حتماً نام کوینکس را شنیده‌اید. کوینکس یکی از بسترهای مشهور حال حاضر برای مبادله ارزهای دیجیتال است. این بستر در بین کاربران ایرانی نیز طرفداران زیادی دارد.

۲. آموزش دریافت و ارسال رمزارز در صرافی کوینکس

همچنین یکی از امکاناتی که بصورت ویژه برای شما در نظر گرفته ایم استفاده از ۳۰% تخفیف بر روی کلیه کارمزد های معاملاتی می باشد. کافیست برای ثبت نام ، افتتاح حساب و استفاده از تخفیف کارمزد ها بر روی لینک زیر کلیک کنید . شما در صرافی کوینکس می توانید به راحتی سیو سود خود را انجام دهید. اگر معامله شما در صرافی Coinex وارد سود می شود، می توانید بخشی از سود خود را خارج کنید تا معامله شما با ضرر بسته نشود.

توسط باربری

باربری