نردبان فلزی کلاسیک 5 پله قفسه بند | elitarchgroup

این مدل راه پله هم دارای طرح های امروزی و مدرن می باشد و هم طرح های کلاسیک. اگر می خواهید از یک پله جذاب و خاص برخوردار شوید در ادامه با ما همراه باشید. سیداکو مرجع فروش و پخش انواع نردبان خانگی و صنعتی ، قفسه و طبقه و انواع آویز لباس می باشد که سالها تجربه فروش آنلاین در فروشگاه های معتبر را دارا بوده و همواره به خوشنامی در ارسال سفارشات شهره است. امیدواریم با خرید مستقیم از سیداکو تجربه خوش از خرید اینترنتی کسب نمایید. مخاطبین برای انجام طراحی‌های خود در زمینه ساختمان لازم است مدلسازی سه بعدی پله گرد و نرده را آموزش ببینند تا در صورت لزوم بتوانند از آن استفاده نمایند.

نردبان 5 پله کلاسیک

فروشگا ه اینترنتی ایمن یاب فعالیت خود را از تابستان سال 1396 آغاز کرد . عرضه و تامین محصولاتی در حوزه های ایمنی صنعتی و حفاظت فردی ، کوهنوردی و امداد و نجات ، ترافیکی و هشداردهنده ، آتش نشانی و اطفا حریق و همچنین ابزار و یراق آلات صنعتی ، اصلی ترین بخشهای فعالیت ما را تشکیل می دهند . پیش از شروع بکار این فروشگاه آنلاین ، محصولات درخواستی مشتریان به صورت سنتی و استعلامی تامین میشد . حسن توجه و اعتماد شما سروران عزیز ما را بر آن داشت تا فروشگاهی مجازی با امکان سفارش و خرید آنلاین محصولات موجود راه اندازی نماییم .

  • گستره بسیار زیاد و تنوع فراوان محصولات سبب گردیده است که بخشهایی از فروشگاه کماکان دچار نقصان مطالب و کمبود محتوی باشد.
  • اگر بدنبال دریافت خدمات حرفه ای هستید، همکاری با ما را تجربه کنید.
  • به ویژه طراحی راه پله کلاسیک خانه های بزرگ که شکوه وجذابیت خاصی به طراحی داخلی ساختمان کلاسیک می‌دهد.
  • برای استحکام بیشتر این نردبان به یک سیم فولادی مقاوم مجهز شده که به خوبی حرکت های ناخواسته این نردبان را کنترل می کند و کاربر این امکان را می‌ دهد تا بتواند از آن به‌ راحتی استفاده کند .

نردبان فلزی کلاسیک 5 پله قفسه بند | elitarchgroup به نسب مدل های دیگر راه پله گرد و کلاسیک دارای قیمت پایین تری می باشد و یک پله دوبلکس ارزان محسوب می گردد. نردبان خانگی چهار پله کلاسیک ، دارای نشان استاندارد ملی ، گواهی ثبت اختراع به شماره ، گواهی تاییدیه کیفیت از شرکت معتبر TUV و … پله کلاسیک در دکوراسیون داخلی به خانه‌ها ظاهری مجلل و اشرافی می بخشد. ظاهر پله های شیک شما باید با بقیه قسمت های خانه شما هماهنگ باشد.

نردبان 6 پله آلوم پارس پله مدل کلاسیک

ابعاد ستون اصلی 45 در 21 میلیمتر و ابعاد ستون پشتی ( ستون تکیه ) 35 در 20 میلیمتر می باشد. افقی پله ها یا کف پله، سطح عمودی پله یا پیشانی پله ، نرده راه پله و پاگرد راه پله می باشد. فضای کف تا سقف راه پله ها را که ارتفاع راه پله است سرگیر می نامند. تمامی حقوق وب سایت برای فروشگاه چندسو محفوظ است و هرگونه کپی برداری و سواستفاده از برند چندسو پیگرد قانونی دارد. ممنون از فروشگاه خوبتون، محصول صحیح سالم به دستم رسید و توضیحات داخل سایت کامل نوع خاک و دقیق بود.

توسط باربری

باربری