نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ تک میز

از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از HDR بهره می برد که تصاویر در بخش سلفی نیز با کیفیت بسیار خوبی ثبت می شود. در بخش فیلم برداری دوربین سلفی نیز قابلیت ظبط ویدئو هایی با کیفیت 1080 و نرخ تازه سازی 30 و 60 فریم را دارا هستیم. در مقایسه با شیائومی 12 پرو که از Surge P1 نیز استفاده می‌کند اما با 400 میلی آمپر ساعت کمتر، 31 درصد در پنج دقیقه، 62 درصد در ده دقیقه شارژ می‌شود و در 19 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. در ترکیب با داده‌های مصرف انرژی از بخش بازی قبلی، این بازی نسبت به گوشی 8Gen1 انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند. به نظر می‌رسد یکی از دلایل عمر باتری فوق العاده طولانی ردمی K50 Pro شیائومی، Dimensity 9000 باشد.

بر اساس بنچمارک‌های منتشر شده از جدیدترین چیپست پرچم‌دار کوالکام، پردازنده‌ی گرافیکی آن نسبت به نسل قبلی با ارتقای قابل توجهی روبرو شده و این یک خبر عالی برای گیمرها محسوب می‌شود. اگر با گوشی هوشمند خود زیاد بازی می‌کنید یا سرعت بالا شارژ برای شما اهمیت دارد، ما خرید ردمی K50 گیمینگ را به شما توصیه می‌کنیم. با اینکه قیمت دستگاه از Google Pixel 6 گران‌تر است، اما کنترل‌های Trigger و تراشه اسنپدراگون آن را به گزینه بهتری نسبت به پرچمدار گوگل تبدیل می‌کند.

حجم باتری به نسبت نمونه 5065 میلی‌آمپر ساعتی پوکو F3 GT کاهش یافته است، اما سرعت شارژ شدن از 67 وات موجود روی این مدل بیشتر است. محصولات آمازفیت توسط شرکتی که زیر مجموعه‌ای از شیائومی است، به نام Huami ساخته می‌شود. تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند، در طراحی‌های منحصر به فرد و ویژگی‌های خاصی است که با نام آمازفیت شناخته می‌شوند و به طور خارق العاده‌ای نظر افرادی که علاقه به این نوع محصولات دارند را به خود جلب می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی پوکو ام 3 پرو Xiaomi Poco M3 Pro 5g ظرفیت 64GB

گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب‌تر از رقبا که تونسته نظر خیلی از موبایل گیمرها رو به خودش جلب کنه. سال 2022 هم بدون گوشی گیمینگ جدید سپری نمیشه و تو این مقاله قراره با مشخصات گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming آشنا بشیم و ببینیم گوشی ردمی کی 50 گیمینگ شیائومی چه چیزی برای ارائه توی چنته داره. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است و با قابلیت فوکوس خودکار، شاید از نظر تئوری عملکرد بسیار ساده‌ای داشته باشد، اما در تست‌های انجام شده خوش درخشیده و تصاویری باکیفیت و البته وضوح بالا ثبت کرده است. لنز دیگری که در ماژول دوربین ردمی k50 گیمینگ قرار گرفته Ultrawide است که زاویه دید 120 درجه‌ و کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و مناسب زمان‌هایی خواهد بود که بدون تغییر موقعیت گوشی، نیاز به گرفتن عکس‌هایی با دید گسترده‌تر داشته باشید. لنز ماکرو نیز آخرین سنسور موجود در ماژول دوربین است که در Macrography عملکردی عالی خواهد داشت. دوربین سلفی نیز با کیفیت 20 مگاپیکسل و پشتیبانی از قابلیت HDR توانایی ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی مطلوب را خواهد بود.

در واقع هرچه تراشه استفاده شده ابعاد کوچک‌تری داشته باشد، علاوه بر اینکه گرمای کمتری تولید می‌کند، عملکرد بسیار بهتری در تحلیل داده‌ها خواهد k50 gaming قیمت داشت. یکی از دلایلی که عمده کاربران بر این باورند که k50 gaming قیمت مناسبی دارد، اینست که شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب، یکی از قوی‌ترین کانفیگ‌های بازار را در دستان خود خواهید داشت. در ردمی K40 با پردازنده گرافیکی mali G77 mc 9 رو به رو هستیم و در ردمی K50 پردازنده گرافیکی Adreno 730 استفاده شده است.شما کدام یک از آیتم های گوشی ردمی K50 رو بیشتر دوست داشتید؟! مچکرم که تا انتهای این مباحث کنار ما بودید یادتون نره نظراتتون رو با ما درمیون بذارید.

  • اما میانگین فریم در ثانیه کاهش یافت، تعداد قفل‌ها در 45 فریم در ثانیه افزایش یافت و دما افزایش یافت.
  • و نسخه K40 Gaming مجهز به Dimensity 1200 به عنوان یک مدل گیمینگ قدرتمند پذیرفته نشد.
  • گوشی Redmi K50 Gaming مجهز به MIUI 13 است که بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.
  • اگر فکر می‌کنید تجربه بازی ردمی K50 پرو پلاس به اندازه کافی خوب نیست، می‌توانید منتظر نسخه استاندارد K50 باشید.
نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ تک میز مجموعه شارموب سعی بر ارسال محصولات در سریع ترین زمان و بالاترین خدمات را دارد. مشاوره خرید گوشی و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. قیمت گوشی های موبایل موجود در شارموب تماما به روز می باشد و میتوانید با خیال راحت ثبت سفارش نمائید. شیائومی در طراحی و ساخت این گوشی دوست داشتنی با تیم اتومبیلرانی رشته فورمولا یک AMG Petronas همکاری داشته تا بتواند یک گوشی گیمینگ بسیار جذاب و البته پرقدرت مثل خودرو های تیم پتروناس در مسابقات Grand Prix بسازد و البته که موفق هم بوده است. بدون شک یکی از باارزش‌ترین گوشی‌های فعلی در بازار ردمی k50 گیمینگ است. در واقع باید گفت این گوشی ترکیبی از تمامی فاکتور‌های یک گوشی پرچمدارست که طبق سلیقه‌ی گیمرها ساخته شده و حتی قیمت گوشی ردمی k50 گیمینگ شیائومی نیز مناسب است.

◄ سیستم عامل شیائومی ردمی K50 گیمینگ

توسط باربری

باربری