نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تهران تعمیرتو نمایندگی دستگاه تصفیه آب

فیلتر ممبران آن دارای 13 لایه هوزینگ های دو اورینگ برای عایق بندی بهتر دستگاه تصفیه آب سافت واتر می باشد و همچنین دستگاه تصفیه آب سافت واتر 8 مرحله ای مجهز به شیر تنظیم املاح نیز است. دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و قابلیت نصب به ساید و جابجایی آسان را دارد. این دستگاه از مخزن آنتی باکتریال بهره برده که مخزن آن از بهترین نوع مخزن های موجود می باشد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر، قابلیت ذخیره آب را داشته که در زمان قطعى آب به شما امكان استفاده از آب ذخیره شده را می دهد. این دستگاه می تواند ذرات ناخالصی و آلودگی های احتمالی، نیترات و نیتریت، کلر و ترکیبات کلر، بو و طعم و مزه احتمالی آب را حذف کرده و سختی آب را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

در واقع این دستگاه از لوله هایی که دارای سوراخ هایی در اندازه 0.1 میکرون هستند تشکیل شده است که باعث می شود که ذرات بزرگ تر از 0.1 میکرون نتوانند از فیلتر عبور کنند. این کار باعث می شود که مولکول های آلی بزرگ ، پروتئین ها ، کلوئید ها و میکروب های بیماری زا نتوانند از آن عبور کنند و در پشت فیلتر جمع می شوند. در برخی موارد ممکن است بعضی از رقبا با یک سیاست ناعادلانه، قیمت محصول خود را داخل بازار بسیار ارزان کنند تا به خوبی فروش رود. اما در همین حال وسایلی مصرفی آن که همان فیلتر‌های تصفیه آب است را بسیار گران به بازار عرضه می‌کنند. در این حالت شاید برای مثال تفاوت قیمت تصفیه آب سافت واتر نسبت به یک برند رقیب حدود دویست هزار تومان کمتر باشد اما قیمت فیلتر‌هایش را داخل بازار چندین برابر است.

زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب سافت واتر:

اینطور نمیشود قضاوت کرد اما احتمالا دستگاه ایرانی است با پمپ تایوان و این دستگاه در رنج قیمتی ۲.۷۰۰ است . ضمن تشکر از حسن انتخاب شما از شما دعوت میشود با مطالعه این بخش ، درباره گروه تخصصی تصفیه آب شیراز و خدمات این گروه اطلاعات بیشتری کسب نمایید . یکی از مهمترین مسایل در سلامتی آب و عمر دستگاه ، تعویض به موقع فیلتر های دستگاه هست که باید در زمانهای تعیین شده و توسط افراد مجاز انجام گردد . قیمت ها حدودا از 1,800,000 تومان شروع می شود و با توجه به برند و کارایی دستگاه قیمت ها افزایش می یابند. سلام وقت بخیر کدوم دستگاه 7 مرحله ای چون چند مدل هفت مرحله ای داریم قلیایی هست.یووی و اکسیژن ساز هست.

مشخصات فیلترها

سافت واتر از روشاسمز معکوسبرای فیلتر کردن آب استفاده می کند. کلا دنبال سافت واتر اصلی نباشید ، کارخانه ای به نام سافت واتر اصلا وجود ندارد و چیزهایی که تولید میشه سفارش کارخانه های دیگر است . مثلا همین دستگاه سافت واتر موجود در سایت ، در واقع ساخت شرکت فلاکستک تایوان است اما با برند تجاری Soft water روانه بازار شده است .

اما مشکل اینجاست که معمولا کار اصلی این شرکت‌ها واردات دستگاه‌های تصفیه آب نیست و تنها به صورت مقطعی اقدام به واردات آن کرده‌اند. دستگاه تصفیه آب اینلاین سافت واتر جزو بهترین دستگاه های میان رده ایرانی در بازار به شمار می‌آید. این دستگاه یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین دستگاه ها در میان مشتریان است چرا با توجه به قیمت مناسبی که دارد از کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشد. در ادامه به بررسی و معرفی این محصول قدرتمند پرداخته ایم. مقاله بخش اول آموزش نصب دستگاه تصفیه آب سافت واتر را می توانید از طریق لینک قبل مشاهده نمایید.

فروش ویژه اقساطی تصفیه آب

شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین مراجع فروش و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب در ایران است. این شرکت سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب تهران و حومه را با بهترین قیمت انجام میدهد. تصفیه آسا، نمایندگی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و پخش عمده و تک دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوان در ایران است و دستگاه به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می‌گردد.

  • این گیج با نمایش دادن فشار داخل محفظه ممبران، امکان کنترل فیلتر ممبران و عملکرد پمپ را برای شما ایجاد می‌کند.
  • البته اینجور دستگاهها که تایوانی و وارداتی هستند خوب هستند و قیمت آنها قطعا از ۳.۵ میلیون بالاتر است و نمونه های مونتاژی ایرانی کیفیت پایین تر دارند .
  • هوزینگ اول شفاف است و رنگ آن آبی متمایل به بنفش است که باعث می شود خراب شدن و عمر فیلتر الیافی را بتوانیم از داخل آن تشخیص دهیم.
  • شما قطعا هر 3 تا 6 ماه یک بار و در برخی موارد به سالانه فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب خانگی خود را تعویض نمایید.
  • ( موتور ، ترانس ، سنسورها ) فیلترها ( اجزاء مصرفی ) و قطعات ثابت دستگاه ( امکان خرابی در اثر ضربه ) شامل گارانتی نمی باشد .
حال بیایید کمی‌ بد‌بین‌تر شویم و نیمه تاریک بازار و سیاست‌گذاری‌های غیر مردمی را بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید دستگاه تصفیه آب کاملا وابسته به فیلتر‌هایش است. شما قطعا هر 3 تا 6 ماه یک بار و در برخی موارد به سالانه فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب خانگی خود را تعویض نمایید. برخی از برند‌های نامعتبر به دلیل سودآوری زیاد تمایل به واردات دستگاه تصفیه آب خانگی پیدا می‌کنند.

تاثیرات شگفت آور استفاده از فیلتر نقره، باعث امیدواری دانشمندان و افزایش اقبال عمومی برای استفاده از آن قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر است. امروزه فیلتر نانو آنتی باکتریال جایگزین فیلتر UV شده است. این فلیتر معمولا پس از فیلتر های پیش تصفیه (در دستگاه های فیلتراسیون) و پس از فیلتر ممبران (در تصفیه آب اسمز معکوس) استفاده می کنند.

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب سافت واتر در تهران تعمیرتو نمایندگی دستگاه تصفیه آب

توسط باربری

باربری